De ruit vervangen is een duurder garpje anders.quote:Op zondag 2 juni 2013 09:06 schreef Pharkus het volgende:
Voor 5 tientjes heb je een nieuwe... In mijn schuur ligt er nog 1 te verstoffen.
Sowieso zijn auto's dure dingen en inderdaad lullig wanneer je weer dag moet klussen om de schade voor weinig te herstellen.quote:Op zondag 2 juni 2013 09:07 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
De ruit vervangen is een duurder garpje anders.
Verzekeringswerk en eigen risicoquote:Op zondag 2 juni 2013 09:07 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
De ruit vervangen is een duurder garpje anders.
Ik dacht je een nieuwe luxe elite bak het beste allrisk kon verzekerenquote:Op zondag 2 juni 2013 09:10 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
WA dekt geen ruitschade noch diefstal.
Wat hardquote:Op zondag 2 juni 2013 09:16 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik dacht je een nieuwe luxe elite bak het beste allrisk kon verzekeren
WA+ dekt het wel, is niet zoveel duurder geloof ik. Maar goed voortaan je frontje eraf halen. Voor nu blijft het zuur.quote:
Ah en dan maakt het niet meer uit?quote:Op zondag 2 juni 2013 10:53 schreef TheAmazingSun het volgende:
Aan die foto in de OP te zien is het gewoon een pauperwijk waar TS woont.
Ja want dat kun je ook echt zien aan 2 meter parkeerplaatsquote:Op zondag 2 juni 2013 10:53 schreef TheAmazingSun het volgende:
Aan die foto in de OP te zien is het gewoon een pauperwijk waar TS woont.
quote:Op zondag 2 juni 2013 00:56 schreef Aberkullie het volgende:
Hi FOK!kers,
Ik ben Aberkullie en ik ben Joods.
Edit: Help allen deze FOK!ker bij zijn ludieke inzamelingsactie, geef gul!
FHF / Inzamelingsactie
Terechte klachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 juni 2013 03:48 schreef jamesb het volgende:
[..]
Meeste scooters gestolen fietsen hebben geen autoradio
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |