Niet meer!quote:
Moest er 20 lezen, heb er 3 gelezen, eindresultaat een 9. Verplicht?quote:
DNA? Zou jij geen wiskunde studeren? Of ik verwar ik je nu met spacer361132?quote:Op zondag 2 juni 2013 02:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet meer!Of het moet over DNA gaan of zo.
Tja, ik weet niet hoe het bij jullie werkte. Onze leraar had van te voren al met zichzelf, geheel democratisch besloten dat het maximale punt een 8 kon zijn en het minimale punt een 4. En als hij je heel specifieke zaken uit boeken gaat vragen, of je boeken moet lezen waarvan geen samenvattingen beschikbaar zijn, ben je finaal de lul als je niks leest. Maargoed, als het bij jou lekker makkelijk was allemaal, zou ik ook geen reet hebben gelezen hoorquote:Op zondag 2 juni 2013 02:10 schreef Nafi het volgende:
[..]
Moest er 20 lezen, heb er 3 gelezen, eindresultaat een 9. Verplicht?
Ik doe veel met wiskunde, maar wil het niet studeren.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:11 schreef Nafi het volgende:
[..]
DNA? Zou jij geen wiskunde studeren? Of ik verwar ik je nu met spacer361132?
Geloof me, ze kunnen niet diepgaander gaan dan wat in lexicons/meeste samenvattingen staat. Maar het is al te laat voor je dusquote:Op zondag 2 juni 2013 02:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet hoe het bij jullie werkte. Onze leraar had van te voren al met zichzelf, geheel democratisch besloten dat het maximale punt een 8 kon zijn en het minimale punt een 4. En als hij je heel specifieke zaken uit boeken gaat vragen, of je boeken moet lezen waarvan geen samenvattingen beschikbaar zijn, ben je finaal de lul als je niks leest. Maargoed, als het bij jou lekker makkelijk was allemaal, zou ik ook geen reet hebben gelezen hoor
Oh dat was die andere gozer dan. Je had in ieder geval wel fking hoog voor natuurkunde of niet?quote:Op zondag 2 juni 2013 02:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik doe veel met wiskunde, maar wil het niet studeren.Ik ga Life Science & Technology studeren. Cellulaire biotechnologie.
Bij ons ging het niet enkel om die boeken he.. of denk je dat je je eruit kan lullen als hij namen en details van stromingen gaat vragen? Gedichten gaat bespreken? Nou, dat denk ik nietquote:Op zondag 2 juni 2013 02:14 schreef Nafi het volgende:
[..]
Geloof me, ze kunnen niet diepgaander gaan dan wat in lexicons/meeste samenvattingen staat. Maar het is al te laat voor je dus
Natuurkunde ging best wel slecht bij mij.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:15 schreef Nafi het volgende:
[..]
Oh dat was die andere gozer dan. Je had in ieder geval wel fking hoog voor natuurkunde of niet?
Leuk man, delft zeker, lekker tussen de ekte bčtas
Behandeld*quote:Op zondag 2 juni 2013 02:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Natuurkunde ging best wel slecht bij mij.Maar dat was omdat het een heel andere examen was ten opzichte van die van voorgaande jaren.
En ik ga maar deels studeren in Delft.De biologische kant wordt behandelt in Leiden.
Jongen, ga fietsen voordat ik die fles Jägermeister in je aars douw.quote:
TRquote:Op zondag 2 juni 2013 02:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, ga fietsen voordat ik die fles Jägermeister in je aars douw.
Als jij alleen al een simpele samenvatting van 'de stille kracht' van couperus leest kan je al lullen dat het boek tot de neo-romantiek behoort en naturalistische trekjes heeft. Motieven, thematiek, symboliek, uitgebreide uitleg van titel en namen, link met andere boeken en auteurs staan allemaal in een lexicon. Voorbeeld: http://bernardbekker.nl/s(...)0Joe%20speedboot.pdfquote:Op zondag 2 juni 2013 02:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Bij ons ging het niet enkel om die boeken he.. of denk je dat je je eruit kan lullen als hij namen en details van stromingen gaat vragen? Gedichten gaat bespreken? Nou, dat denk ik niet
Geneeskunde, mocht ik een 8 gemiddeld halen/decentrale selectie doorkomen/inlotenquote:
Nice.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:22 schreef Nafi het volgende:
[..]
Geneeskunde, mocht ik een 8 gemiddeld halen/decentrale selectie doorkomen/inloten
Heb 'm al gehad, maar ik heb ook een vrij elitair figuur als docent. Had een 7 en daarmee een van de hoogste punten van de klasquote:Op zondag 2 juni 2013 02:22 schreef Nafi het volgende:
[..]
Als jij alleen al een simpele samenvatting van 'de stille kracht' van couperus leest kan je al lullen dat het boek tot de neo-romantiek behoort en naturalistische trekjes heeft. Motieven, thematiek, symboliek, uitgebreide uitleg van titel en namen, link met andere boeken en auteurs staan allemaal in een lexicon. Voorbeeld: http://bernardbekker.nl/s(...)0Joe%20speedboot.pdf
Heb je hem al gehad nou of niet? Zo niet, zou ik iig ff voor lexicons kijken.
Hardcore, good luckquote:Op zondag 2 juni 2013 02:22 schreef Nafi het volgende:
[..]
Geneeskunde, mocht ik een 8 gemiddeld halen/decentrale selectie doorkomen/inloten
Haha wat is slecht voor jou? Bij mij ging hij wel echt slecht, idd erg anders met al die mechanica enz..quote:Op zondag 2 juni 2013 02:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Natuurkunde ging best wel slecht bij mij.Maar dat was omdat het een heel andere examen was ten opzichte van die van voorgaande jaren.
En ik ga maar deels studeren in Delft.De biologische kant wordt behandelt in Leiden.
Mocht het lukken, waar wil je dan uiteindelijk voor gaan? Of zie je dat dan wel? En wat wil je doen als geneeskunde niet lukt?quote:Op zondag 2 juni 2013 02:25 schreef Nafi het volgende:
Haha ben er echt voor gegaan, heb ik later tenminste geen spijt. Thanks guys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |