Zeg dat dan.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ga niet, ik had het over die meneer
Ik ga zo laat mogelijk slapen, om 10 uur opstaan, zodat ik vroeg kan gaan slapen morgen.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ga een nachtje doorhalen om weer in een fatsoenlijk slaapritme te komen
Komt een beetje op hetzelfde neer dusquote:Op zondag 2 juni 2013 01:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga zo laat mogelijk slapen, om 10 uur opstaan, zodat ik vroeg kan gaan slapen morgen.
Nee hoor, ik mag nog slapen.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Komt een beetje op hetzelfde neer dus
Ja nou, 3 uur slapen, wow!quote:Op zondag 2 juni 2013 01:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, ik mag nog slapen.Doorhalen is geen optie, daarvoor is mijn ritme niet genoeg verneukt.
Met zo laat mogelijk bedoelde ik 4 uur of zo.quote:
Val je meteen in slaap?quote:Op zondag 2 juni 2013 01:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Met zo laat mogelijk bedoelde ik 4 uur of zo.
Mobieltjes.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:01 schreef Nafi het volgende:
Jongens, hebben jullie gehoord van het bestaan van Whatsapp of iets soortgelijks
Die laatste? Wtf.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik zit nog aan het ijs en de kinderchampagne
Wow man. Dit is een sc waar toch geen hond in komt, lekker boeiendquote:Op zondag 2 juni 2013 02:01 schreef Nafi het volgende:
Jongens, hebben jullie gehoord van het bestaan van Whatsapp of iets soortgelijks
Ja, lag nog hier, en da's best te zuipenquote:Op zondag 2 juni 2013 02:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mobieltjes.Mensen die niet gewoon overal hun desktop mee naartoe slepen.
[..]
Die laatste? Wtf.
quote:Op zondag 2 juni 2013 02:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mobieltjes.Mensen die niet gewoon overal hun desktop mee naartoe slepen.
Is het geen zoete troep dan?quote:Op zondag 2 juni 2013 02:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, lag nog hier, en da's best te zuipen
Wat een baas!quote:
Jawelquote:Op zondag 2 juni 2013 02:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is het geen zoete troep dan?
[..]
Wat een baas!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |