Daar lijkt het wel op ja, jammer. Ik werd al bijna enthousiastquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:19 schreef Porpoise het volgende:
Voorlopige n-termen waren toch alleen voor vmbo?
Waarom is dat eigenlijk zo?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:19 schreef Porpoise het volgende:
Voorlopige n-termen waren toch alleen voor vmbo?
Jupquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:43 schreef Basxt het volgende:
Zijn die vmbo N-termen al online??
ben nu al zenuwachtig. :/
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:03 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Heb nu al geen zin meer om te leren. En ik moet het nog een maand volhouden.
Ik had een docent laatst een mailtje gestuurd of hij me het aantal punten kon vertellen, met de smoes dat ik alvast wilde leren voor de herkansingquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:02 schreef Flip2423 het volgende:
Je kan je docenten een email kunnen sturen dat je denkt dat je gezakt bent en aan het leren bent, maar nog advies wil. Misschien kunnen zij ervoor zorgen dat je minder zenuwachtig bent?
Ja zo kut he. Vind het echt erg dat we 3 weken in spanning moeten zittenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:56 schreef Nafi het volgende:
[..]
Ik had een docent laatst een mailtje gestuurd of hij me het aantal punten kon vertellen, met de smoes dat ik alvast wilde leren voor de herkansingAntwoord was gewoon nee, ze mogen het niet bekendmaken.
heujjjjjjjquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:52 schreef Nutkicker22 het volgende:
Goed nieuws http://nos.nl/artikel/515(...)lsel-uitgesteld.html
Je kan de vraag ook anders stellen: "mijnheer,heb ik het goed gedaan?"quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:29 schreef C1994 het volgende:
Ja zo kut he. Vind het echt erg dat we 3 weken in spanning moeten zitten.
En danquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:55 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je kan de vraag ook anders stellen: "mijnheer,heb ik het goed gedaan?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |