De dupe geworden door de nieuwe kern regel helaasquote:Op zondag 2 juni 2013 15:22 schreef Rezania het volgende:
Oh, zie net pas dat de andere vijf voor wiskunde is, dan ben je wel gezakt met twee vijven ja.Succes met herkansen.
Als ik geslaagd ben: Leiden !!!!!!!!quote:Op zondag 2 juni 2013 15:05 schreef Donnachii het volgende:
Iemand naar Leiden dit jaar toevallig?Nouja. Niet dat het nog nut heeft.
Ik denk dat ik gezakt ben.![]()
Nederlands en Wiskunde zo dusdanig verkloot dat het beide een 4,5 (CE-cijfer) zullen zijn denk ik. Twee vijven op mijn eindlijst dus.
Coolie! Welke studie? Ik wil Chinees studeren daarquote:Op zondag 2 juni 2013 15:27 schreef Miss_Lioness het volgende:
[..]
Als ik geslaagd ben: Leiden !!!!!!!!
Wiskunde of natuurkunde. Maar weet niet hoe leuk ik dat ga vinden.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:13 schreef Nafi het volgende:
[..]
Ah wat betreft het gemiddelde zitten we in hetzelfde schuitje dus. Wel jammer dat je er niet eerder aan heb gedacht dan. Wat ga je dit jaar doen?
Echt?quote:Op maandag 3 juni 2013 02:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Misschien slapen sommige mensen ook rond deze tijd.
Welnee toch? De echte die-hards zitten nog in examen-ritmequote:Op maandag 3 juni 2013 02:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Misschien slapen sommige mensen ook rond deze tijd.
Precies, Nafi weetquote:Op maandag 3 juni 2013 03:12 schreef Nafi het volgende:
[..]
Welnee toch? De echte die-hards zitten nog in examen-ritme
toch best irritant eigenlijkquote:
Ja ik weet hetquote:
Ik ga ook maar eens slapen denk ik. Moet hier zo snel mogelijk van af komen, kom nu pas 3-4 uur m'n bed uitquote:Op maandag 3 juni 2013 04:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja ik weet hetIk ga zo slapen en sta om 10 uur op in een poging eruit te komen.
Check trouwens het Nederlands topic, werkt misschien in ons voordeel
Ik ben hard aan het leren voor de mondelingen, dus geen tijd voor SC.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nou, je post hier ook niet meer hoor
Toppie hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 23:39 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Ik ben hard aan het leren voor de mondelingen, dus geen tijd voor SC.
Heb wel 5 hele bladzijden gelezen afgelopen drie dagen.
Ik heb ook Willem Elsschot - Kaas gelezen. Wat vindt jij nou van dat boek? Ik ben erachter gekomen dat ik het nog vrij lastig vind om me daar een goede mening over te vormen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:33 schreef jordyqwerty het volgende:
Deze boeken heb ik gelezen trouwens
Willem Elsschot - Kaas
Peter Terrin - Blanco
Herman Koch - Het diner
Joost Zwagerman - Gimmick
Annelies Verbeke - Slaap!
Tom Naegels - Los
Kees van Kooten - Veertig
Haha gister m'n laatste salaris gekregen is een best aardig bedrag geworden door het vakantiegeldquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:12 schreef Iwanius het volgende:
En als je geslaagd bent dan neem ik aan dat je iets financieel extra krijgt van je ouders om te gaan shoppen? Of ga je gewoon even rood staan om wat extra cash om handen te hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |