jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 02:18 schreef mapima het volgende:
Verkopen ze zelfbruiner?
Die van de Kruidvat werkt niet eens dus ja.
die voor op ijsjes?quote:Op donderdag 6 juni 2013 02:14 schreef mapima het volgende:
Die parapluutjes van de Action zien er leuk uit maar gaan zo kapot...
Ja 1 soort echte zelfbruiner en een soort bodylotion zelfbruiner van Dove.quote:Op donderdag 6 juni 2013 02:18 schreef mapima het volgende:
Verkopen ze zelfbruiner?
Die van de Kruidvat werkt niet eens dus ja.
ik had ertwee jaar geleden1 van de ikea, daar is het ook bwij gebeurd, maar die was kapotgevrorenquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:45 schreef lady-wrb het volgende:
heeft er toevallig iemand zo'n limonadekan met koelelement gekocht?
ik vulde vanmiddag dat koelelement en legde hem in de vriezer, waarna het ding meteen leegliep en er een plas water onder mijn vriezer lag.
heeft een ander dat ook of heb ik er eentje met fabrieksfoutje?
ik heb m nu maar zo rechtop mogelijk in de vriezer gezet, maar ik mik het ding denk ik toch maar in de kliko en ga van die plastic blokjes met water erin. als de kan half leeg is heeft het weinig zin om de lucht erboven te koelen met dat koelelementquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik had ertwee jaar geleden1 van de ikea, daar is het ook bwij gebeurd, maar die was kapotgevroren
Die smelchocolade werkt trouwens niet, barbecue is veel te heet voor zoiets....verbrande chocolade.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
euj! Dat BBQ-matje staat er niet bij...
Bedanktquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:07 schreef Miniem het volgende:
F&F / [Het Balkon Topic] #5 - Zon op het balkon!
Dat zijn gaten meestalquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:08 schreef Lutte het volgende:
Vandaag in de nieuwe Action in Nijmegen geweest.. Dan is de Action in mijn achtergestelde gat toch ineens klein, donker en rommelig
Ja, verkopen ze...en alkyd lakverf en acryl lakverf en acryl spuitverf.....om het compleet te maken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:41 schreef Negentiendertig het volgende:
Weet hier iemand of ze bij de Action grondverf verkopen?
De tweede vandaag....zag op facebook ook al iemand die ze nodig heeft...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:09 schreef Turbomuis het volgende:
Is er bij iemand nog een Action waar ze die gewldig handige knoflookdingetjes verkopen?
[ afbeelding ]
Zo ja, zou iemand die voor mij een stuk of vier mee willen nemen?
Ik vind 'm geweldig, en mijn action heeft ze niet meer...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:11 schreef kvd het volgende:
[..]
De tweede vandaag....zag op facebook ook al iemand die ze nodig heeft...
Whehehe.quote:
o had ik m daar vandaan? wat een geweldig ding is datquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:09 schreef Turbomuis het volgende:
Is er bij iemand nog een Action waar ze die gewldig handige knoflookdingetjes verkopen?
[ afbeelding ]
Ik heb gekeken...helaas.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:09 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |