Hoe kan ik het goedmaken?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:02 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Nou hier heeft Gerda wel gelijk in hoor Mortaxx.
jammer, je begint door de mand te vallen ....quote:Op maandag 3 juni 2013 21:52 schreef gerdatolsteyn het volgende:
etto, u tiert en tiert maar door.
ik wens u veel succes met uw blote volwassenen
Wat een eikel zeg, zomaar bontkraagjes sturen om je auto te mollenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:05 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat is nog niks, ze hebben mijn auto kapot gemaakt verdomme.
Ik heb vermoedens dat jij nu in een of andere trip zit, maar hoe gaat het verder met je?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:05 schreef gerdatolsteyn het volgende:
haan33
tegen beter weten in zal ik antwoorden.
Ook gelovige mensen ontlasten zichzelf
dat vinden we heel normaal verder.
Ontlasten heeft te maken met waar je vanaf wil,
Met vrijen wil je er juist een vrucht bij.
Het is een tegenstrijdige combinatie,
u lacht me vast uit, maar vind het toch
fijn te zien dat u steeds terug keert naar dit gesprek.
Wellicht sluimert er in u hoeft de behoefte om
een kloppend leven te leiden.
Ja? Is iedereen op aarde bekend met uw god en bijbel?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:57 schreef gerdatolsteyn het volgende:
hallo feeble,
bedankt voor uw vraag,
we weten daar het antwoord op.
Kent u iemand uit uw omgeving die
nooit van god gehoord heeft?
Uw vraag klopt niet helemaal
Want iedereen heeft wel van God gehoord,
maar niet iedereen gaat hier in mee.
Dat is een keuze.
U gaat toch ook uw erfenis niet nalaten,
aan een kind dat uw ouderschap niet erkent heeft?
Nou, dat is niet helemaal waar hoor. Mijn vrouw en ik proberen het dagelijks te doen, maar op slechts drie momenten in de afgelopen 12 jaar was het de bedoeling om een kind te bouwen. De andere duizenden keren was het gewoon omdat we het nogal leuk vinden om te doen.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:05 schreef gerdatolsteyn het volgende:
Met vrijen wil je er juist een vrucht bij.
Ik bood Uberkullie mijn diensten aanquote:Op maandag 3 juni 2013 22:07 schreef gerdatolsteyn het volgende:
hallo mortax,
fijn dat u u hulp aan ons aanbiedt.
We zouden erbij gebaat zijn als u mensen
als etto in het gareel houdt.
Onze frisse aanpak, sluit niet aan
bij de zijne.
Heiden.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou, dat is niet helemaal waar hoor. Mijn vrouw en ik proberen het dagelijks te doen, maar op slechts drie momenten in de afgelopen 12 jaar was het de bedoeling om een kind te bouwen. De andere duizenden keren was het gewoon omdat we het nogal leuk vinden om te doen.
Toch moet je het eens proberen met aardbeien en slagroom erbij.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou, dat is niet helemaal waar hoor. Mijn vrouw en ik proberen het dagelijks te doen, maar op slechts drie momenten in de afgelopen 12 jaar was het de bedoeling om een kind te bouwen. De andere duizenden keren was het gewoon omdat we het nogal leuk vinden om te doen.
Neuh, dat vinden we niet zo nodig.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:09 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Toch moet je het eens proberen met aardbeien en slagroom erbij.
Sorry, heb moeite met veranderingenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:09 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Het is Aberkullie maar evengoed bedankt.
3 keer meteen raak? Dat is wel erg onwaarschijnlijk, dat geloof ik niet. Of heb je 1 kind en was het na 3 keer proberen al raak? Iets minder onwaarschijnlijkquote:Op maandag 3 juni 2013 22:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:07 schreef gerdatolsteyn het volgende:
hallo mortax,
fijn dat u u hulp aan ons aanbiedt.
We zouden erbij gebaat zijn als u mensen
als etto in het gareel houdt.
Onze frisse aanpak, sluit niet aan
bij de zijne.
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:07 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik heb vermoedens dat jij nu in een of andere trip zit, maar hoe gaat het verder met je?
quote:Op zondag 2 juni 2013 01:26 schreef gerdatolsteyn het volgende:
beste hsg,
we hebben een dood kind gehad
en vroeger is een hele schuur met spullen van ons verbrand.
sorry voor onze toon nu,
maar je oordeelt nu wel heel erg makkelijk
over onze familie .
Door wat er is gebeurt staan we met de benen
van heel de familie stevig op de grond,
daarnaast geloven we dat we er kloppende gedachten
op naar houden.
Jij zult heus wel iemand zijn die vrijen nastreeft,
daar vertel je anderen vast ook blij over.
Wat verschilt dat met ons? Wij zijn ook blij
het scheelt maar enkele letters, waar we van houden.
en dat delen we, en we merken hier al dat sommige mensen
er goed op reageren: haan33, voszje, sapstengel, frank drebin
vraag het na bij hun. medestanders zijn er om te koesteren.
De eerste twee waren in een keer raak, de derde inderdaad niet. Eerst een maand niks, toen wel zwangerschap, maar ook een miskraam. Daarna weer in een keer raak.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:10 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
3 keer meteen raak? Dat is wel erg onwaarschijnlijk, dat geloof ik niet. Of heb je 1 kind en was het na 3 keer proberen al raak? Iets minder onwaarschijnlijk
Hallo Gerda,quote:Op maandag 3 juni 2013 22:01 schreef gerdatolsteyn het volgende:
hallo hsg,
het zijn kloppende vragen die u stelt,
u zult daar zeker succes mee oogsten!
Houdt u dat vol?
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dus u wil ze eigenlijk lokken met iets om ze uiteindelijk daar te brengen waar u ze echt wil hebben?
Als het Christendom ergens aan kapot gaat is het wel die ridicule fixatie op blote volwassenen (m/v) die vrijwillig van elkaar genieten. De wereld staat bol van onrechtvaardigheid en wreedheid, maar waar richten hordes Christenen zich op? Op wat volwassen mensen in hun slaapkamer (of elders) uitspoken.
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:13 schreef gerdatolsteyn het volgende:
Maar ik heb anderen mijn lusten nooit opgedrongen.
Ik denkt dat Gerda nog te kort op Fok zit om Haan33 te kennen.quote:
Voor de één blijft het wel bijzonder en voor de ander niet. So what?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:13 schreef gerdatolsteyn het volgende:
hallo jigzoz,
het leven komt niet met een gebruiksaanwijzing,
nog komt het met ouders die weten wat ze moeten
overbrengen op hun kinderen
De liefdesdaden die ik heb gehad, waren prettig van gevoel,
laat ik daar zeker open over wezen.
Maar ik heb anderen mijn lusten nooit opgedrongen.
Mijn mooie servies haal ik maar soms tevoorschijn.
Zo blijft het mooi en bijzonder om er van te eten.
Elke dag het servies op tafel?
Ik dacht het niet! Iets dat bijzonder is
dient zo te blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |