Hé honnepon als je nagel verdergroeit moet je wel even bijlakken hè!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over lijden gesproken!!
[ afbeelding ]
Dat is echt best wel ergquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over lijden gesproken!!
[ afbeelding ]
Je komt uit Schubbekutteveenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stoken? Huppel en ik doen niks meer dan de feiten benoemen. En ja oké, ik combineer dat met een piepklein waardeoordeel.
Dinsdag manicurequote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé honnepon als je nagel verdergroeit moet je wel even bijlakken hè!
Te erg gewoon!!quote:
Dude, wat is er mis met je?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik jou ooit op een meet kan spotten, doe ik voor ik vertrek eerst mijn nagels.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé Flipsquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik jou ooit op een meet kan spotten, doe ik voor ik vertrek eerst mijn nagels.
Breng jij es wat spanning in mijn leven dan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:20 schreef -Miauw- het volgende:
Je komt uit SchubbekutteveenSnap wel dat het verder erg saai voor je is.
Ik zit wel altijd ver weg in het hoekje de fokken op mijn mobiel, dus je moet goed zoeken hoor!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik jou ooit op een meet kan spotten, doe ik voor ik vertrek eerst mijn nagels.
Je kan ook direct bij aankomst zijn ogen uitkrabben met je niet-schoongemaakte nagels. Met een beetje mazzel gaan zijn wonden daardoor vervolgens nog flink ontsteken ook.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:21 schreef Flippiee het volgende:
Doeg!quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Breng jij es wat spanning in mijn leven dan.
Vroeg naar bed dan maar.quote:
Dat zou ik Wt niet snel aandoenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ook direct bij aankomst zijn ogen uitkrabben met je niet-schoongemaakte nagels. Met een beetje mazzel gaan zijn wonden daardoor vervolgens nog flink ontsteken ook.
Malle jongenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zit wel altijd ver weg in het hoekje de fokken op mijn mobiel, dus je moet goed zoeken hoor!
I know... Moet ik je ff opjagen?quote:
Één oog mag wel, uit pure liefde.quote:
Ik heb trouwens een mooie, een écht mooie tequila gescoord!quote:[..]
Malle jongen
Doe je dan een ooglapje om zoals bij piraten?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Één oog mag wel, uit pure liefde.
[..]
Ik heb trouwens een mooie, een écht mooie tequila gescoord!
Sterrrrrk! Krijg het alleen weg als ik het snel achterover kantelquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:28 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb trouwens een mooie, een écht mooie tequila gescoord!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |