Was laatst zonder grap een 100 dingen to-do list aan het maken, is nog niet vol dus zal het noteren!quote:
Heel goedquote:Op zondag 2 juni 2013 15:51 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Was laatst zonder grap een 100 dingen to-do list aan het maken, is nog niet vol dus zal het noteren!
Dan ga ik wel voor een avond wittewijn/dropshot en smorgens gelijk door voor een groot menu, om het extra verschrikkelijk te maken
Crème brûlée is toch warm?quote:
Afgelopen week nog omdat het bij de Burger King te vol was. Nog steeds een grote teleurstelling. Geeneens twisterfries.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:51 schreef Vansschoen het volgende:
Nu heb ik zin in mac donalds, echt al een jaar niet gegeten ofzo!
Je kan het!quote:Op zondag 2 juni 2013 15:52 schreef Vansschoen het volgende:
Dit is trouwens de dag dat ik ga stoppen met roken, heb er nog 1. Sta mij bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Komt helemaal goed johquote:Op zondag 2 juni 2013 15:52 schreef Vansschoen het volgende:
Succes!quote:Op zondag 2 juni 2013 15:52 schreef Vansschoen het volgende:
quote:Op zondag 2 juni 2013 15:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan het!Ja bedankt voor je postieve motivatie, nu moet ik huilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ik ook aankomen wanneer ik echt gezond eet en 4x in de week fanatiek sport? Lijkt me sterk.
Aardappels bakken, niet van die voorverpakte meuk, is ook best nog een kunst hoor.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:53 schreef Vansschoen het volgende:
Maar hoeft niet gebakken te worden in een pan, kan niet eens aardappels bakken.
Dat aankomen is meestal door het zoeken van een vervanger in de vorm van snoepquote:Op zondag 2 juni 2013 15:54 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja bedankt voor je postieve motivatie, nu moet ik huilen.
Zal ik ook aankomen wanneer ik echt gezond eet en 4x in de week fanatiek sport? Lijkt me sterk.
Dan zal het wel meevallenquote:Op zondag 2 juni 2013 15:54 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja dat lukt nog wel, pannenkoeken ookquote:Op zondag 2 juni 2013 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aardappels bakken, niet van die voorverpakte meuk, is ook best nog een kunst hoor.
Flensjes dan?
Hahaha ik vind het een strak plan.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:51 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Was laatst zonder grap een 100 dingen to-do list aan het maken, is nog niet vol dus zal het noteren!
Dan ga ik wel voor een avond wittewijn/dropshot en smorgens gelijk door voor een groot menu, om het extra verschrikkelijk te maken
Ik ga hard voor je duimen dat het niet zo is. Stoppen met roken kan volgens mij wel wat doen met je stofwisseling, en genoeg mensen die gaan snoepen op de momenten dat ze anders rookten, dus hou het in elk geval in de gaten.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:54 schreef Vansschoen het volgende:
Pannenkoeken zijn een prima vervanger voor aardappels.quote:
Ben nog niet heel ver, er staan wat plekken in de wereld op die me heel mooi lijken. Een paar doelen die ik voor mezelf wil bereiken, gewoon wat belachelijke dingen en wat dingen waar je echt moed voor moet verzamelen. Heb jij ook zon lijst?quote:Op zondag 2 juni 2013 15:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ik vind het een strak plan.
Wat heb je er nog meer op staan?
Dankjequote:Op zondag 2 juni 2013 15:56 schreef AirwiN het volgende:
Ik ga hard voor je duimen dat het niet zo is. Stoppen met roken kan volgens mij wel wat doen met je stofwisseling, en genoeg mensen die gaan snoepen op de momenten dat ze anders rookten, dus hou het in elk geval in de gaten.
Ben zelf gewoon een beetje gaan googlen, Omdat er zoveel mooie dingen zijn die gewoon de moeite waard zijn om een keer mee gemaakt te hebben.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:59 schreef Royco1 het volgende:
Ik bedenk me nu dat ik eigenlijk niet weet ik echt nog eens zou willen doen voor ik dood ga.
Verstandige keuze. Meld je maar hier als je nog een schop onder je kont nodig hebt ter motivatie. Als ik je zonder moeite dan weet te raken is je kont te groot en/of je conditie te laag. (ander zou je wel wegrennen)quote:Op zondag 2 juni 2013 16:00 schreef Vansschoen het volgende:
Dankje. Ben de vorige keer echt wel veel aangekomen, maar moet eerlijk zijn dat ik toen echt niet op mijn eten lette, en echt nooit aan sport deed. Nu ben ik weer fanatiek begonnen en vind het eigenlijk zonde om gezonder te gaan leven, maar wel te blijven roken.
Ik stopte daar met lezen en vond dat zo raar om te lezenquote:Op zondag 2 juni 2013 16:00 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nu ben ik weer fanatiek begonnen en vind het eigenlijk zonde om gezonder te gaan leven, [..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |