Huh mis ik weer eens watquote:
De tijd gaat zo snel, dat ik in een ander tijds zone zitquote:
Het is niet te hopen dat we in juli nog steeds aan de stamppot zitten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
De tijd gaat zo snel, dat ik in een ander tijds zone zit
Ik eet zuurkool het hele jaar doorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat we in juli nog steeds aan de stamppot zitten.
Ook niet dat varken op de BBQquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:27 schreef tonja het volgende:
Als het warm is heb ik nooit trek in zware kost.
Je kan mij er voor wakker makenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:28 schreef sig000 het volgende:
Wie heeft er ooit verzonnen dat andijvie eetbaar is?
Spareribs, ik rook ze zelfquote:
Gekookt moet ik andijvie ook niet, dat smaakt naar zeewier, denk ik, want ik heb nog nooit zeewier gegeten, maar ik denk dat zeewier zo smaaktquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:28 schreef sig000 het volgende:
Wie heeft er ooit verzonnen dat andijvie eetbaar is?
Ik moet bekennen dat ik loog wat dat betreftquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mij wakker maken is sowieso een slecht idee.
Zo ver wonen we niet van elkaar heb ik begrepen.quote:
Bos en Lommerbuurt hier.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo ver wonen we niet van elkaar heb ik begrepen.
Ik blijf mijn sig trouw.quote:
Is nog best moeilijk dat roken. Als het te ver gaat wordt het smerig.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik blijf mijn sig trouw.Dat ding (rookoven) is zo onwijs tof en lekker
Oud West kostverloren vaart bij de Overtoom. Fiets afstandquote:
10 minuutjesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Oud West kostverloren vaart bij de Overtoom. Fiets afstand
Welnee. Nou ja een beetje op de tijd letten is altijd wel handig als je eten maaktquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Is nog best moeilijk dat roken. Als het te ver gaat wordt het smerig.
Joh! Heb het ooit weleens op een bbq gedaan, eerste keer ging het goed, 2e keer teveel van die houtsnippers erop gedaan ofzo.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee. Nou ja een beetje op de tijd letten is altijd wel handig als je eten maakt
Oh nee ik heb een oventje daarvoor. Op het gas met dat dingquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Joh! Heb het ooit weleens op een bbq gedaan, eerste keer ging het goed, 2e keer teveel van die houtsnippers erop gedaan ofzo.
Zeewier heb ik ooit gegeten bij een Thaise dame. Dat was een partij lekker. Ik heb die zooi nooit kunnen vinden. Maar ik gebruik verse spinazie ervoor in de wok met een flinke dosis knoflook.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gekookt moet ik andijvie ook niet, dat smaakt naar zeewier, denk ik, want ik heb nog nooit zeewier gegeten, maar ik denk dat zeewier zo smaakt
Met slagroomquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:19 schreef drakin het volgende:
Toen ik de titel zag van dit topic kreeg ik zin in chocolademelk, warme...
En hij's lekker!
Nee snuggere, het was een opsomming van zijn wanstaltige daden, indirect debet aan zijn DSM-5 afwijkingen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was een opsomming van zijn gebreken. Lien was terecht.
Ik ook niet, dan zit trouwens ook erg snel vol, als het goed weer is buiten. Maar andijviestampquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:27 schreef tonja het volgende:
Als het warm is heb ik nooit trek in zware kost.
Volgens mij eten ze dat spul alleen in Nederland?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:50 schreef ElizabethR het volgende:
Helaas importeren ze geen andijvie hier,
Oh ik zou zo graag een tuintje willen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ook niet, dan zit trouwens ook erg snel vol, als het goed weer is buiten. Maar andijviestamp![]()
Helaas importeren ze geen andijvie hier, dus ik denk dat ik de volgende keer in Nederland maar eens zaadjes meeneem en het zelf ga produceren
hmmm, ik ga gelijk nog 1 maken!quote:
Wij aten vanavond heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk bij Vis en Ko in Haarlemquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:15 schreef Soury het volgende:
Kutzooi, die lapo. Maar goed. Bij deze nog een felicitatie voor Bleuzz. En ik ben benieuwd naar het menu op deze zomerse dag
[ afbeelding ]
Dit eet ik
Alsof ik het wistquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat gaan we maandag dan maar eens doen
Ik hoop dat je goed verwend bent!! Hartelijk gefeliciteerd!! Voor beide mijlpalen. B-day én P-dayquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij aten vanavond heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk bij Vis en Ko in Haarlem![]()
Daweeknie. In Duitsland kennen ze het in ieder geval ook. Daar heet het Endivie of zoietsquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens mij eten ze dat spul alleen in Nederland?
De titel zegt het eigenlijk al toch?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:42 schreef Deisyy het volgende:
Vanavond Tomorrow, when the war began gekeken. Goede film! Alleen jammer dat er geen einde aan zat, weet iemand of er een deel 2 is?
Ik kan natuurlijk ook zelf googlen
De titel vertelt niet of er een deel 2 is, maar mocht er een deel 2 zijn dan kunnen we uit de titel opmaken wanneer deze uitkomt.quote:
Uhh nee, de film heet: Tomorrow, when the war began. Lijkt me dat het vervolg dan andere titel heeft.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De titel vertelt niet of er een deel 2 is, maar mocht er een deel 2 zijn dan kunnen we uit de titel opmaken wanneer deze uitkomt.
Heb je hem ook gezien?
Zoiets als ... Yesterday the War came to an end...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Uhh nee, de film heet: Tomorrow, when the war began. Lijkt me dat het vervolg dan andere titel heeft.
Klopt! Tomorrow when the war began 2.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Uhh nee, de film heet: Tomorrow, when the war began. Lijkt me dat het vervolg dan andere titel heeft.
Wat een vage titel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt! Tomorrow when the war began 2.
Ben ik net achter
Zolang mijn titel niet komt is er een vervolgquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt! Tomorrow when the war began 2.
Ben ik net achter
3 is er toch ook al?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:38 schreef Deisyy het volgende:
Op die manier kunnen ze oneindig doorgaan en ik heb het niet zo op vervolgfilms, behalve Toy Story 1 en 2
Ja, ook en ook al waren mijn kinderen inmiddels 14 en 19 toen 3 in de bios kwam, ze wilden toch graag met pap en mam naar de bios om hem te zien.quote:
Die vind ik dan weer een stuk minder in de zomerquote:Op zondag 2 juni 2013 00:01 schreef chufi het volgende:
http://www.loesje.nl/files/posters/schrijf-0508_9.pdf
quote:Op zondag 2 juni 2013 00:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer een stuk minder in de zomer
Ik eet waar ik zin in heb en als dat stamppot is dan wordt het stamppotquote:Op zondag 2 juni 2013 01:03 schreef sig000 het volgende:
Zuurkool met spekkies en Bockwurst uit de oven.
Stamppot koolraap met worst, kaas en ananasquote:Op zondag 2 juni 2013 01:03 schreef sig000 het volgende:
Zuurkool met spekkies en Bockwurst uit de oven.
Koolraap, nog een dwaas die verzonnen heeft dat je het kan eten. 1x en nooit meer.quote:Op zondag 2 juni 2013 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Stamppot koolraap met worst, kaas en ananas
Wat lust je eigenlijk wel?quote:Op zondag 2 juni 2013 01:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Koolraap, nog een dwaas die verzonnen heeft dat je het kan eten. 1x en nooit meer.
Spruitjes, bloemkool, sperziebonen, snijbonen, tuinbonen, spitskool, boerenkool, rode kool, worteltjes, erwtjes, witlof, schorseneren en prei.quote:
Geen brocolliquote:Op zondag 2 juni 2013 01:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Spruitjes, bloemkool, sperziebonen, snijbonen, tuinbonen, spitskool, boerenkool, rode kool, worteltjes, erwtjes, witlof, schorseneren en prei.
Wij hebben ooit lang geleden op vakantie in Augustus een hele gracht om onze tent moeten graven omdat ie anders onder liepquote:Op zondag 2 juni 2013 00:01 schreef chufi het volgende:
http://www.loesje.nl/files/posters/schrijf-0508_9.pdf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 juni 2013 13:26 schreef tonja het volgende:
Ik denk, ik ga even rustig op mijn balkonnetje in de zon zitten. Daar was de buurman het niet mee eens. Die begint zo uit het niets inene een potje te schelden. Mafkees, hij reageerde alsof ik zijn gezin uit wilde moorden ofzo.Dus voor die gele opgewonden baas ben je maar weer naar binnen gegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lol neehoor, de zon is alweer weg van mijn balkonnetje.quote:Op zondag 2 juni 2013 13:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus voor die gele opgewonden baas ben je maar weer naar binnen gegaan
Das vroeg... Kijk je uit op het oosten dus.. Ik moet nog minstens tot 17:30 wachten voor ik er van zou kunnen genietenquote:Op zondag 2 juni 2013 13:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Lol neehoor, de zon is alweer weg van mijn balkonnetje.
Bij mij ook inmiddelsquote:Op zondag 2 juni 2013 13:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Lol neehoor, de zon is alweer weg van mijn balkonnetje.
Yep.quote:Op zondag 2 juni 2013 13:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Das vroeg... Kijk je uit op het oosten dus.. Ik moet nog minstens tot 17:30 wachten voor ik er van zou kunnen genieten
Das jammer, dat had ik vroeger wel toen ik in B&L woonde, balkon op oost en west ...quote:Op zondag 2 juni 2013 13:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep.
Over een uurtje duikt ie weer op aan de andere kant van mijn huis, maar daar heb ik geen balkon.
Ik denk, ik ga even rustig op mijn balkonnetje in de zon zitten. Daar was de buurman het niet mee eens. Die begint zo uit het niets inene een potje te schelden. Mafkees, hij reageerde alsof ik zijn gezin uit wilde moorden ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik denk, ik ga even rustig op mijn balkonnetje in de zon zitten. Daar was de buurman het niet mee eens. Die begint zo uit het niets inene een potje te schelden. Mafkees, hij reageerde alsof ik zijn gezin uit wilde moorden ofzo.Maar je hebt wel een knappe buurman, met zijn kuifje!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
Ik denk, ik ga even rustig op mijn balkonnetje in de zon zitten. Daar was de buurman het niet mee eens. Die begint zo uit het niets inene een potje te schelden. Mafkees, hij reageerde alsof ik zijn gezin uit wilde moorden ofzo.Klinkt als mijn buurman, alleen ziet die van jou er een stuk beter uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zondag 2 juni 2013 16:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een knappe buurman, met zijn kuifje!!
Ik vond m er nogal rafelig uitzien. Op deze kan je dat goed zien.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt als mijn buurman, alleen ziet die van jou er een stuk beter uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 juni 2013 19:58 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
Ik vond m er nogal rafelig uitzien. Op deze kan je dat goed zien.Ja idd, een beetje onverzorgd, waarschijnlijk heeft ie helemaal geen gezin ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij had wel een vrouwtje, die schold mee van een afstandjequote:Op zondag 2 juni 2013 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja idd, een beetje onverzorgd, waarschijnlijk heeft ie helemaal geen gezin ..
Maar een nestje daar? Nee tochquote:Op zondag 2 juni 2013 20:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij had wel een vrouwtje, die schold mee van een afstandje
Het zou kunnen hoor, op het balkon grenzend aan het mijne, de bewoners daar zijn er nooit en er staan planten en een hoop troep op dat balkon.quote:
Ik zou dat dan toch willen weten, Mei is voorbij dus dat ei moet er nu dan wel liggen...quote:Op zondag 2 juni 2013 20:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Het zou kunnen hoor, op het balkon grenzend aan het mijne, de bewoners daar zijn er nooit en er staan planten en een hoop troep op dat balkon.
Ik ben expres niet uitgebreid gaan kijken omdat ik ze niet meer wilde storen dan nodig.
Ik ben sowieso van plan om morgen weer foto's te schieten maar dan met inflitsen, zal dan heel voorzichtig even over de rand gluren.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou dat dan toch willen weten, Mei is voorbij dus dat ei moet er nu dan wel liggen...
Ja het schijnt nog niet al te veel op temperatuur te zijn geweest ...quote:Op zondag 2 juni 2013 20:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ben sowieso van plan om morgen weer foto's te schieten maar dan met inflitsen, zal dan heel voorzichtig even over de rand gluren.
En de vogels zijn laat dit jaar he, kutlente enzo
Ik zie niets vreemds hier aan het lettertype.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:32 schreef Deisyy het volgende:
Mijn buurman heeft ook een gezin, maar schreeuwt toch ook als een dolle.
Wat is er met het lettertype?
Tnxquote:Op zondag 2 juni 2013 22:00 schreef Deisyy het volgende:
Op mijn mobiel zag ik mijn getypte tekst in sans serif, sans serif![]()
Mijn buurman heeft wel een gezin en hij schreeuwt, ik snap het ook niet![]()
Het zijn wel leuk foto's die je gemaakt hebt.
Maar jouw buurman is een echte man ... toch?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:00 schreef Deisyy het volgende:
Op mijn mobiel zag ik mijn getypte tekst in sans serif, sans serif![]()
Mijn buurman heeft wel een gezin en hij schreeuwt, ik snap het ook niet![]()
Het zijn wel leuk foto's die je gemaakt hebt.
Vergiftigen die buurman van je! Ben jij van zijn geschreeuw af en zijn gezin ook....nobele daad.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:32 schreef Deisyy het volgende:
Mijn buurman heeft ook een gezin, maar schreeuwt toch ook als een dolle.
Succes.. Hoop dat er net zo'n mooie heldere achtergrond is ...quote:Op zondag 2 juni 2013 22:02 schreef tonja het volgende:
[..]
TnxIk ga morgen in de herkansing voor nog betere foto's
Ik neem aan dat ie morgen net zo reageert als vanochtend, dan ben ik voorbereid.
Dan zijn vrouw ook maar, kan jij wat zuur en bleekwater regelen?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vergiftigen die buurman van je! Ben jij van zijn geschreeuw af en zijn gezin ook....nobele daad.
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:42 schreef Leandra het volgende:
Als je hem nou even op een koord laat dansen, dan kun je hier ook wat foto's van hem plaatsen.Geloof me, je wilt Bolderbast niet met zijn bolle reet op een koord zien balancerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoorde van iemand in de straat dat ze een paar weken geleden de boel op stelten hebben gezet op de middelbare school van hun zoon tijdens een 10-minutengesprek. Goed voorbeeld ben je dan en leuk stempel geef je je zoon dan mee.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dat soort gasten heeft echt geen flauw benul. Ik ken het 'soort'quote:Op zondag 2 juni 2013 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geloof me, je wilt Bolderbast niet met zijn bolle reet op een koord zien balanceren![]()
Ik hoorde van iemand in de straat dat ze een paar weken geleden de boel op stelten hebben gezet op de middelbare school van hun zoon tijdens een 10-minutengesprek. Goed voorbeeld ben je dan en leuk stempel geef je je zoon dan mee.
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:42 schreef Leandra het volgende:
Als je hem nou even op een koord laat dansen, dan kun je hier ook wat foto's van hem plaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die denken dat de hele wereld om hen draait, geen beginnen aan.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat soort gasten heeft echt geen flauw benul. Ik ken het 'soort'
Nooit volwassen geworden, driftig als een kleuter die zijn snoepje laat vallen, om alles.. En ook niets anders kunnen dan kwaad worden als er iets niet naar de zin gaat. Heel vermoeiend ja.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die denken dat de hele wereld om hen draait, geen beginnen aan.
Ja, duidelijk dat jij het soort ook kentquote:Op zondag 2 juni 2013 23:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Nooit volwassen geworden, driftig als een kleuter die zijn snoepje laat vallen, om alles.. En ook niets anders kunnen dan kwaad worden als er iets niet naar de zin gaat. Heel vermoeiend ja.
Yepquote:Op zondag 2 juni 2013 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, duidelijk dat jij het soort ook kent![]()
Alles negatief interpreteren en altijd is het iemand anders zijn schuld.
Ah joh, gun ons ook een pleziertje........... hup, Bolderbast op het koord, mag best boven Niagara Falls zijnquote:Op zondag 2 juni 2013 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geloof me, je wilt Bolderbast niet met zijn bolle reet op een koord zien balanceren![]()
Ik hoorde van iemand in de straat dat ze een paar weken geleden de boel op stelten hebben gezet op de middelbare school van hun zoon tijdens een 10-minutengesprek. Goed voorbeeld ben je dan en leuk stempel geef je je zoon dan mee.
Ja, en waarschijnlijk was het met 30 graden ook echt schoon... zelfs die onzichtbare vlekken die je er anders alleen met een kookwas uitkrijgt, maar een kookwas heb je met dit wondermiddel niet meer nodig.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:28 schreef tonja het volgende:
Zit reklame te kijken. Wat een geweldige onzin wordt er verkocht. "Het is natuurlijk en wetenschappelijk bewezen" Oke, wetenschappelijk bewezen, soit, maar 'natuurlijk bewezen' ?
En dat wasmiddel voor zichtbare- čn onzichtbare vlekken.... Hoe kōm je erop.
Je weet niet of je de onzichtbare vlekken er met kookwas wel uit krijgt, je ziet ze immers nietquote:Op maandag 3 juni 2013 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en waarschijnlijk was het met 30 graden ook echt schoon... zelfs die onzichtbare vlekken die je er anders alleen met een kookwas uitkrijgt, maar een kookwas heb je met dit wondermiddel niet meer nodig.
Natuurlijk nog wel eens per maand om te zorgen dat je wasmachine niet volslibt met zeepresten, maar daar hebben we het niet over
Zelfs bij 'wetenschappelijk' bewezen kan je je afvragen of het zo is hoorquote:Op zondag 2 juni 2013 23:28 schreef tonja het volgende:
Zit reklame te kijken. Wat een geweldige onzin wordt er verkocht. "Het is natuurlijk en wetenschappelijk bewezen" Oke, wetenschappelijk bewezen, soit, maar 'natuurlijk bewezen' ?
En dat wasmiddel voor zichtbare- čn onzichtbare vlekken.... Hoe kōm je erop.
Ik zag m net ook langskomen, voor een of ander afslankmiddel.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zelfs bij 'wetenschappelijk' bewezen kan je je afvragen of het zo is hoor
Ik zat gisteren naar Dexter te kijken en daar was een vrouw die het deed via giftige bloemen. Niet te traceren en het lijkt op een gewone hartaanval, dus ik zou zeggen....koop een bloemetje voor je buurman om je goede wil te tonen.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zijn vrouw ook maar, kan jij wat zuur en bleekwater regelen?
Dat weet ik, maar de term 'wetenschappelijk bewezen' kan nog. 'Natuurlijk bewezen' heb ik nog nooit van gehoordquote:Op maandag 3 juni 2013 00:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zelfs bij 'wetenschappelijk' bewezen kan je je afvragen of het zo is hoor
Nou bijna. Ik ga zo mijn bed inquote:
Ik werk somsquote:Op maandag 3 juni 2013 21:25 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ging gisteren met de kippen op stok, zo moe van dat kutweer
Dat is jou probleemquote:Op maandag 3 juni 2013 21:30 schreef sacha het volgende:
[..]
ik werk altijd maar daar trekt het weer zich niets van aan
Ben bang van wel.quote:
Ik was de berichtgeving op Duitsland aan het volgen over mijn geliefde Passau wat aan het verdrinken is.quote:
Dat hoeft toch niet, het komt vanzelf deze kant opquote:Op maandag 3 juni 2013 21:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik was de berichtgeving op Duitsland aan het volgen over mijn geliefde Passau wat aan het verdrinken is.
Passau heeft de Elbe en die komt niet door Nederlandquote:Op maandag 3 juni 2013 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet, het komt vanzelf deze kant op
Even een kort lesje geografie:quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Passau heeft de Elbe en die komt niet door Nederland
Het water welquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:27 schreef chufi het volgende:
Ja mijn fout ... iets te kort door de bocht.. Maar de Elbe komt hier niet en wat door Passau loopt gaat de Donau in richting Zwarte Zee
Ja ik zit vier hoog, boeiendquote:
Oh kutquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:21 schreef chufi het volgende:
mijn garage is half onder waternivo... Maar ik heb geen auto momenteel ... Boeien
Ik blijf wel drijven, maar mijn fiets nietquote:
Eilanders weten dat weer simple op te lossen...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:31 schreef sacha het volgende:
[ [url=http://www.tunuc.com/after_21_12_2012_prophecy/images/reddingsboei_of_the_globe_doctor_www.globeunited.com.jpg]afbeelding[/url] ]
Hoe meer je persoonlijk betrokken bent, hoe meer iets je raakt.quote:
Doe je goedquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:01 schreef chufi het volgende:
Zo net ff vluchtje Spanje geboekt voor in september
Afhankelijk van reisschema voor 2 weken, want ik ga natuurlijk niet voor zon, zee en strandquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:38 schreef tonja het volgende:
Oke, eerst de vlucht overleven en een slaapplaats vinden, dan pas 'doe je goed'.
En nu kan je ertegen aan knallen zonder een fontijn te veroorzaken?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:50 schreef sig000 het volgende:
Het water zakt al, de vangrail stond eerst nog onder water.
hč gadverdamme, je gaat toch niet cultureel doen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Afhankelijk van reisschema voor 2 weken, want ik ga natuurlijk niet voor zon, zee en strand
Met een boot valt dat wel mee. Die gaan niet zo snel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:20 schreef Senzune het volgende:
[..]
En nu kan je ertegen aan knallen zonder een fontijn te veroorzaken?
Misschien een beetje, als er wat te zien valt in het gehucht (aan de voet van de Pyreneen), waar ik heen wil om 2 dames te bezoeken.. En een andere plek net boven Madrid....quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:14 schreef sacha het volgende:
[..]
hč gadverdamme, je gaat toch niet cultureel doen?
Briljantquote:
2 huizen hebben we opgeknapt met paar man, en het was gewoon verlaten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:32 schreef Leandra het volgende:
Oh, dat is wel gaaf, zo'n verlaten dorp.
In Spanje zijn er heel veel dorpen die uitgestorven zijn....quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:42 schreef Leandra het volgende:
Nah, er zijn in NL maar heel weinig plekken waar een groepje huizen vervallen is, maar dat zal dan geen dorp zijn, hoogstens een gehucht.
Nog net op tijd. http://vorige.nrc.nl/binn(...)finitief_van_de_baanquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:42 schreef Leandra het volgende:
Nah, er zijn in NL maar heel weinig plekken waar een groepje huizen vervallen is, maar dat zal dan geen dorp zijn, hoogstens een gehucht.
quote:
wat een humor, verslikte me bijna in me 1e bakkie koffie vanmorgenquote:
Krijg net de vraag van mn ex of ik ook niet ff langs een oude kennis in Barcelona ga, die alleen in een grote flat in het centrum woont .... Wie weet ... Maar ja dan moet ik natuurlijk weer met hem mee naar allerlei donkere gay-barsquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien een beetje, als er wat te zien valt in het gehucht (aan de voet van de Pyreneen), waar ik heen wil om 2 dames te bezoeken.. En een andere plek net boven Madrid....
Neem een zaklamp mee....dan lijkt het een stuk minder donker.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:20 schreef chufi het volgende:
Maar ja dan moet ik natuurlijk weer met hem mee naar allerlei donkere gay-barsOf misschien valt het wel mee.
Die heb ik wel op mn Iphone... Maar ik overdrijf wel een beetje, misschien dat ik ipv Madrid maar eens richting Barcelona ga... Tis wel de grondlegger van mn nickname Chufi... en ik heb hem al heel lang niet meer gezien... En met zn gezondheid kon het ook beter hoorde ik ...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Neem een zaklamp mee....dan lijkt het een stuk minder donker.
nou vertel maar danquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
En met zn gezondheid kon het ook beter hoorde ik ...
Geen idee want ik heb hm al jaren niet meer gezien en gesproken...quote:
Ja dat heb je soms, misschien valt het allemaal wel mee... Wel handig zo'n adresje in Barcelonaquote:
Victor Reinier is dat, die zit duidelijk aan de linkerkant van die man vanuit zijn standpunt(zitpunt) gezien, ik zie niet waarom er steeds om links geschreeuwd wordt terwijl het antwoord er allang staat.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Victor Reinier is dat, die zit duidelijk aan de linkerkant van die man vanuit zijn standpunt(zitpunt) gezien, ik zie niet waarom er steeds om links geschreeuwd wordt terwijl het antwoord er allang staat.
humor zit soms links (hersenhelft) en soms rechts (hersenhelft)quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Victor Reinier is dat, die zit duidelijk aan de linkerkant van die man vanuit zijn standpunt(zitpunt) gezien, ik zie niet waarom er steeds om links geschreeuwd wordt terwijl het antwoord er allang staat.
En soms is het afwezigquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:22 schreef sacha het volgende:
[..]
humor zit soms links (hersenhelft) en soms rechts (hersenhelft)
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:22 schreef sacha het volgende:
[..]
En waar zit bloedserieus?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:22 schreef sacha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 03:16 schreef chufi het volgende:
Soms komt het laat op de avond of diep in de nacht ...
Maar mijn suiker is goed, dieeetje kan echter geen kwaad, wat kilootjes minder mag wel. Merkte toch dat ik sinds ik gestopt ben roken toch wat zwaarder ben geworden..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Even 10 weekjes op een koolh. arm dieet en je suiker is verdwenen als sneeuw voor de kilo's
Ik wilde sjoef ff laten schrikkenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wow!![]()
Zit jij om half vier 's nachts zwaar opgemaakt voor de webcam?
Hoiquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
En niemand die nog wat durft te posten hier....
Baas Bos .. Je wordt een held door deze post .... Echt ik beloof het je ... Alles goed jongen?quote:
Ja wel redelijk. Ik ben nu een week aan het werk als postbode en kan er tot nu toe alleen maar positief op terugkijken..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Baas Bos .. Je wordt een held door deze post .... Echt ik beloof het je ... Alles goed jongen?
Het echte werk Bos .. Fijn te horen dat het je bevalt..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja wel redelijk. Ik ben nu een week aan het werk als postbode en kan er tot nu toe alleen maar positief op terugkijken..
en met jou?
Missie geslaagd zou ik zo zeggenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Het echte werk Bos .. Fijn te horen dat het je bevalt..![]()
Ik wacht nog steeds op een aanbieding voor een vaste job... Maar ondertussen proberen ze me hier de bagger in mn broek te laten shitten door om 3:30 enge fotos te posten...
Het is natuurlijk nog vooral werken en ik heb volgens mij niet de meest makkelijke wijk om te doen (de straatnamen lijken wel erg veel op elkaar). Maar ik heb er toch best al wel plezier in. Nu ben ik natuurlijk nog niet alleen, dat scheelt wel een hoop. Maar ik ben benieuwd hoe het gaat als ik helemaal alleen de wijk in mag...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Het echte werk Bos .. Fijn te horen dat het je bevalt..![]()
Ik wacht nog steeds op een aanbieding voor een vaste job... Maar ondertussen proberen ze me hier de bagger in mn broek te laten shitten door om 3:30 enge fotos te posten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:45 schreef tonja het volgende:
Ik word altijd redelijk tot behoorlijk agressief van de haastige medemens in de supermarkt. Als je met je karretje tegen mij aan rost dan geef ik doorgaans een rottrap terug tegen die kar in de hoop dat er enkele vitale delen geraakt worden.
Ik gebruik gewoon meestal zo'n draagmandje als ik boodschappen doe, zo ook vandaag. Ik zet mijn mandje op de grond toen ik in de rij voor de kassa stond te wachten. De rij schoof op en ik geef mijn boodschappenmandje een zwier zodat ie een stukkie opschoof.
Zitten er gvd fucking wieltjes onder dus dat mandje knalde met een rotvaart op de achillespezen van de klant voor me.
Kutsupermarkten
Dat gaat vast helemaal goed komen Bossiequote:Op zondag 9 juni 2013 01:30 schreef Bos81 het volgende:
Het is natuurlijk nog vooral werken en ik heb volgens mij niet de meest makkelijke wijk om te doen (de straatnamen lijken wel erg veel op elkaar). Maar ik heb er toch best al wel plezier in. Nu ben ik natuurlijk nog niet alleen, dat scheelt wel een hoop. Maar ik ben benieuwd hoe het gaat als ik helemaal alleen de wijk in mag...![]()
![]()
Ik begrijp die dingen niet. Kinderen sjeesen er voor je voeten. Het blokkeerd meer dan een "echte" kar die zie je iig. Wat een nare uitvinding. En kinderen moeten net zoals honden aan de ketting buitenquote:Op zondag 9 juni 2013 17:45 schreef tonja het volgende:
Ik word altijd redelijk tot behoorlijk agressief van de haastige medemens in de supermarkt. Als je met je karretje tegen mij aan rost dan geef ik doorgaans een rottrap terug tegen die kar in de hoop dat er enkele vitale delen geraakt worden.
Ik gebruik gewoon meestal zo'n draagmandje als ik boodschappen doe, zo ook vandaag. Ik zet mijn mandje op de grond toen ik in de rij voor de kgrijp assa stond te wachten. De rij schoof op en ik geef mijn boodschappenmandje een zwier zodat ie een stukkie opschoof.
Zitten er gvd fucking wieltjes onder dus dat mandje knalde met een rotvaart op de achillespezen van de klant voor me.
Kutsupermarkten
Het zijn ook kutkarretjes ook. Hoevaak ik wel al niet bijna over zo'n ding bijna gestruikeld ben terwijl die persoon gewoon zo'n karretje kan dragen.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:45 schreef tonja het volgende:
Ik gebruik gewoon meestal zo'n draagmandje als ik boodschappen doe, zo ook vandaag. Ik zet mijn mandje op de grond toen ik in de rij voor de kassa stond te wachten. De rij schoof op en ik geef mijn boodschappenmandje een zwier zodat ie een stukkie opschoof.
Kutsupermarkten
Succes ik ga morgen beginnen met solliciteren aangezien mijn contract (projectbasis) niet verlengd wordt.quote:Op zondag 9 juni 2013 01:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk nog vooral werken en ik heb volgens mij niet de meest makkelijke wijk om te doen (de straatnamen lijken wel erg veel op elkaar). Maar ik heb er toch best al wel plezier in. Nu ben ik natuurlijk nog niet alleen, dat scheelt wel een hoop. Maar ik ben benieuwd hoe het gaat als ik helemaal alleen de wijk in mag...![]()
![]()
Nou, je wilt niet weten hoe erg die straatnamen op elkaar lijken hier. Grasmus, Grasspriet, Graspol, Grasmat,, Graskant, Grasland. Zandweg, Zandpad, Zandsavanne...quote:Op zondag 9 juni 2013 19:19 schreef chufi het volgende:
Die wijk ken je binnen no time uit je broekzak Bos... En dan wil je meer ...
Sterkte met het zoeken Senzunequote:Op zondag 9 juni 2013 19:40 schreef Senzune het volgende:
[..]
Het zijn ook kutkarretjes ook. Hoevaak ik wel al niet bijna over zo'n ding bijna gestruikeld ben terwijl die persoon gewoon zo'n karretje kan dragen.
[..]
Succes ik ga morgen beginnen met solliciteren aangezien mijn contract (projectbasis) niet verlengd wordt.
Nieuwbouwwijk zekerquote:Op zondag 9 juni 2013 19:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou, je wilt niet weten hoe erg die straatnamen op elkaar lijken hier. Grasmus, Grasspriet, Graspol, Grasmat,, Graskant, Grasland. Zandweg, Zandpad, Zandsavanne...
Maar goed hoe vaker ik er kom, hoe beter ik de wijk ken natuurlijk..
Ja, dat ga ik denk ik ook doen, zodra ik alleen werkquote:Op zondag 9 juni 2013 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon een kaartje uitprinten en een vaste route maken ...
Dank je, ik heb wel het één en ander gevonden maar waarscijnlijk moet ik dan ook weer verhuizen terwijl ik hier net woon en mijn plekje gevonden heb.quote:
Ja das altijd weer kut... En hoe flexibel wil je zijn... Ik heb er mn baan ooit voor opgezegd omdat men van Amsterdam naar Den Haag ging ...quote:Op zondag 9 juni 2013 20:13 schreef Senzune het volgende:
[..]
Dank je, ik heb wel het één en ander gevonden maar waarscijnlijk moet ik dan ook weer verhuizen terwijl ik hier net woon en mijn plekje gevonden heb.
Ik heb met niemand rekening te houden dus ik kan zo verhuizen naar de plaats waar ik werk. Dat heb ik al eerder gedaan maar om steeds een nieuw bestaan op tebouwen blijft niet eeuwig grappig.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das altijd weer kut... En hoe flexibel wil je zijn... Ik heb er mn baan ooit voor opgezegd omdat men van Amsterdam naar Den Haag ging ...
Werktuigbouw en dan op de engineerings afdeling, het ontwerpen van machines.quote:
Ik heb ook nergens rekening mee te houden, maar wel een koophuis... Daarnaast heb ik met die laatste weigering wel een jaarsalaris aan oprot premie bijgeboekt ...quote:Op zondag 9 juni 2013 20:32 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik heb met niemand rekening te houden dus ik kan zo verhuizen naar de plaats waar ik werk. Dat heb ik al eerder gedaan maar om steeds een nieuw bestaan op tebouwen blijft niet eeuwig grappig.
[..]
Werktuigbouw en dan op de engineerings afdeling, het ontwerpen van machines.
Ik ben op projectbasis aangenomen dus een oprotpremie hoef ik denk ik niet terekenen. Bij mijn vorige ontslag kreeg ik die wel en dat was leuk totdat de studiefinanciering zijn gezicht liet zien. Maar ik ben nu dus wel zonder schulden en gelukkig heb ik een huur woning.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens rekening mee te houden, maar wel een koophuis... Daarnaast heb ik met die laatste weigering wel een jaarsalaris aan oprot premie bijgeboekt ...
Nee die krijg je idd allen als je in vaste dienst bent ... Ik heb er nu 2 gehad ... maar nu ook niet in vaste dienst....quote:Op zondag 9 juni 2013 20:40 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik ben op projectbasis aangenomen dus een oprotpremie hoef ik denk ik niet terekenen. Bij mijn vorige ontslag kreeg ik die wel en dat was leuk totdat de studiefinanciering zijn gezicht liet zien. Maar ik ben nu dus wel zonder schulden en gelukkig heb ik een huur woning.
quote:Op zondag 9 juni 2013 14:49 schreef chufi het volgende:
Zo, vakantie accommodatie in Valencia geregeld (2 nachten bij aankomst en 3 voor vertrek) Eerst hotel met zwembad en bij vertrek een penthouse met dakterras
die open zijn op zondagquote:Op zondag 9 juni 2013 17:45 schreef tonja het volgende:
Kutsupermarkten
quote:Op zondag 9 juni 2013 09:50 schreef sacha het volgende:
yeah Bossie!lekker gleuven
Ja, bevalt dus prima tot nu toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, bevalt dus prima tot nu toeBostpodeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Die 5 dagen Valencia zou wel kunnen denk ik .. De 9 dagen ertussen zijn momenteel denk ik iets te prive.... Maar er is een hoop te zien in Spanje ..quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Die 5 dagen Valencia zou wel kunnen denk ik .. De 9 dagen ertussen zijn momenteel denk ik iets te prive.... Maar er is een hoop te zien in Spanje ..
Dan is er zeker geen plaats meer voor mij?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:02 schreef sacha het volgende:
[..]ik ga met sjoef naar Valencia
![]()
wanneer gaan we eigenlijk?
plaats voor iedereen toch sjoef?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:04 schreef Senzune het volgende:
[..]
Dan is er zeker geen plaats meer voor mij?
Eerste hotel is voor max 2 personen, maar met gesjoemel lukt 3 a 4 ook wel ...quote:
5 bij 10, ieder heeft maar 2 m2 nodig en dan nog een gangpad in het midden. Dus je kan 20 personen kwijt.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerste hotel is voor max 2 personen, maar met gesjoemel lukt 3 a 4 ook wel ...
Tweede is een penthouse met extra slaapbank ... Hou het ook toch op max 4 .. Maar met meegenomen slaapzakken etc kunnen er zo 10 bij volgens mij... tis iets van 50 m2
Toch niet hetzelfde soort hequote:Op zondag 9 juni 2013 21:33 schreef sacha het volgende:
maar lief dagboek, ik heb vandaag 10 hortensia's asiel verstrekt in mijn tuin
Regel maar een vliegtuig .. 3 dagen Fok Meet met mn dochter, die zich dan wel weer zal schamenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:58 schreef Senzune het volgende:
[..]
5 bij 10, ieder heeft maar 2 m2 nodig en dan nog een gangpad in het midden. Dus je kan 20 personen kwijt.
En nog terras dus als het weer meevalt kun je daar ook slapen en dan ontbijt voor 3 Euriquote:Op zondag 9 juni 2013 21:58 schreef Senzune het volgende:
[..]
5 bij 10, ieder heeft maar 2 m2 nodig en dan nog een gangpad in het midden. Dus je kan 20 personen kwijt.
Ik ga NIET op de slaapbankquote:Op zondag 9 juni 2013 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerste hotel is voor max 2 personen, maar met gesjoemel lukt 3 a 4 ook wel ...
Tweede is een penthouse met extra slaapbank ... Hou het ook toch op max 4 .. Maar met meegenomen slaapzakken etc kunnen er zo 10 bij volgens mij... tis iets van 50 m2
Omdat jij de eerste bent mag je naast mij in het dubbel bedquote:Op zondag 9 juni 2013 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ga NIET op de slaapbank
Dat is beter!quote:Op zondag 9 juni 2013 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat jij de eerste bent mag je naast mij in het dubbel bed
Je houdt je maar lekker vast. maar volgens mij is er genoeg ruimtequote:Op zondag 9 juni 2013 22:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zeker... mot je wel een beetje opschuiven met je dikke kont zodat ik niet op het randje lig
Dat is een deal.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
En nog terras dus als het weer meevalt kun je daar ook slapen en dan ontbijt voor 3 Euri
Maar Sacha en Sensune gaan ook mee tochquote:Op zondag 9 juni 2013 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Je houdt je maar lekker vast. maar volgens mij is er genoeg ruimte
Dus ik mag samen met jou om het kampvuur zitten.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar Sacha en Sensune gaan ook mee tochGezellig
ow..... 's avonds op het strand! Dat lijkt me wel gaaaaaaaaaaaafquote:Op zondag 9 juni 2013 22:24 schreef Senzune het volgende:
[..]
Dus ik mag samen met jou om het kampvuur zitten.
Taxi kost niks dus jaquote:Op zondag 9 juni 2013 22:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow..... 's avonds op het strand! Dat lijkt me wel gaaaaaaaaaaaaf
Tis niet dat ik 20 vliegtickets ga doen he !!quote:Op zondag 9 juni 2013 22:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mot ik nog wel effe die Griek inlichten![]()
Kom ik op terug!
Niks of weinig? Ik denk weinig?quote:
Niet?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis niet dat ik 20 vliegtickets ga doen he !!
1,5 dag dochter + 3 dagen 3ex en dochter .. daarna avontuur 3-4 dagen 2 dames re-visit. Pyreneen. Dan richting Madrid of Barcelona en zondag terug naar Valencia, voor de kaatste 3 dagenquote:Op zondag 9 juni 2013 22:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Niks of weinig? Ik denk weinig?
maar effe serieus, je gaat naar ex-vrouw en dochter neem ik aan en wat doe je dan in die tussentijd?
2 dames re-visit?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
1,5 dag dochter + 3 dagen 3ex en dochter .. daarna avontuur 3-4 dagen 2 dames re-visit. Pyreneen. Dan richting Madrid of Barcelona en zondag terug naar Valencia, voor de kaatste 3 dagen
Kijk zo heeft iedereen wel ietsquote:Op zondag 9 juni 2013 22:35 schreef sig000 het volgende:
Ik weet nog wel leuk huis op Ibiza wat ik kan "lenen"
Ik heb geen bootquote:Op zondag 9 juni 2013 22:37 schreef sig000 het volgende:
Wie heeft er een boot daar ergens beschikbaar?
Die zit niet bij het huis.![]()
Ja tuurlijk... Alles kan ..quote:Op zondag 9 juni 2013 22:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die kan je toch wel huren daar?
oh sjips, niet aan gedachtquote:Op zondag 9 juni 2013 22:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Toch niet hetzelfde soort he
/gettovorming
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis niet dat ik 20 vliegtickets ga doen he !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |