Huh mis ik weer eens watquote:
De tijd gaat zo snel, dat ik in een ander tijds zone zitquote:
Het is niet te hopen dat we in juli nog steeds aan de stamppot zitten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
De tijd gaat zo snel, dat ik in een ander tijds zone zit
Ik eet zuurkool het hele jaar doorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat we in juli nog steeds aan de stamppot zitten.
Ook niet dat varken op de BBQquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:27 schreef tonja het volgende:
Als het warm is heb ik nooit trek in zware kost.
Je kan mij er voor wakker makenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:28 schreef sig000 het volgende:
Wie heeft er ooit verzonnen dat andijvie eetbaar is?
Spareribs, ik rook ze zelfquote:
Gekookt moet ik andijvie ook niet, dat smaakt naar zeewier, denk ik, want ik heb nog nooit zeewier gegeten, maar ik denk dat zeewier zo smaaktquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:28 schreef sig000 het volgende:
Wie heeft er ooit verzonnen dat andijvie eetbaar is?
Ik moet bekennen dat ik loog wat dat betreftquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mij wakker maken is sowieso een slecht idee.
Zo ver wonen we niet van elkaar heb ik begrepen.quote:
Bos en Lommerbuurt hier.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo ver wonen we niet van elkaar heb ik begrepen.
Ik blijf mijn sig trouw.quote:
Is nog best moeilijk dat roken. Als het te ver gaat wordt het smerig.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik blijf mijn sig trouw.Dat ding (rookoven) is zo onwijs tof en lekker
Oud West kostverloren vaart bij de Overtoom. Fiets afstandquote:
10 minuutjesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Oud West kostverloren vaart bij de Overtoom. Fiets afstand
Welnee. Nou ja een beetje op de tijd letten is altijd wel handig als je eten maaktquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Is nog best moeilijk dat roken. Als het te ver gaat wordt het smerig.
Joh! Heb het ooit weleens op een bbq gedaan, eerste keer ging het goed, 2e keer teveel van die houtsnippers erop gedaan ofzo.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee. Nou ja een beetje op de tijd letten is altijd wel handig als je eten maakt
Oh nee ik heb een oventje daarvoor. Op het gas met dat dingquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Joh! Heb het ooit weleens op een bbq gedaan, eerste keer ging het goed, 2e keer teveel van die houtsnippers erop gedaan ofzo.
Zeewier heb ik ooit gegeten bij een Thaise dame. Dat was een partij lekker. Ik heb die zooi nooit kunnen vinden. Maar ik gebruik verse spinazie ervoor in de wok met een flinke dosis knoflook.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gekookt moet ik andijvie ook niet, dat smaakt naar zeewier, denk ik, want ik heb nog nooit zeewier gegeten, maar ik denk dat zeewier zo smaakt
Met slagroomquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:19 schreef drakin het volgende:
Toen ik de titel zag van dit topic kreeg ik zin in chocolademelk, warme...
En hij's lekker!
Nee snuggere, het was een opsomming van zijn wanstaltige daden, indirect debet aan zijn DSM-5 afwijkingen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was een opsomming van zijn gebreken. Lien was terecht.
Ik ook niet, dan zit trouwens ook erg snel vol, als het goed weer is buiten. Maar andijviestampquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:27 schreef tonja het volgende:
Als het warm is heb ik nooit trek in zware kost.
Volgens mij eten ze dat spul alleen in Nederland?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:50 schreef ElizabethR het volgende:
Helaas importeren ze geen andijvie hier,
Oh ik zou zo graag een tuintje willen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ook niet, dan zit trouwens ook erg snel vol, als het goed weer is buiten. Maar andijviestamp![]()
Helaas importeren ze geen andijvie hier, dus ik denk dat ik de volgende keer in Nederland maar eens zaadjes meeneem en het zelf ga produceren
hmmm, ik ga gelijk nog 1 maken!quote:
Wij aten vanavond heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk bij Vis en Ko in Haarlemquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:15 schreef Soury het volgende:
Kutzooi, die lapo. Maar goed. Bij deze nog een felicitatie voor Bleuzz. En ik ben benieuwd naar het menu op deze zomerse dag
[ afbeelding ]
Dit eet ik
Alsof ik het wistquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat gaan we maandag dan maar eens doen
Ik hoop dat je goed verwend bent!! Hartelijk gefeliciteerd!! Voor beide mijlpalen. B-day én P-dayquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij aten vanavond heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk bij Vis en Ko in Haarlem![]()
Daweeknie. In Duitsland kennen ze het in ieder geval ook. Daar heet het Endivie of zoietsquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens mij eten ze dat spul alleen in Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |