Dus iemand die bidt = terrorist?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat ben je ook toch?
anders zie ik geen probleem..
ik mis even hoe je op de conclusie komt, maar als je bang bent dat iemand de politie bent als jij gaat bidden zal je je bomgordel niet helpen neequote:
dan zijn geen brandbommen, dat zijn flessen poppers voor het echte werkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:55 schreef bastibro het volgende:
[..]
Vreemd, de linkse homo`s zijn vaak zeer bedreven met brandbommen
Reageerde jij dan net niet erop dat ik dat dan ook ben?quote:Op zondag 2 juni 2013 00:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik mis even hoe je op de conclusie komt, maar als je bang bent dat iemand de politie bent als jij gaat bidden zal je je bomgordel niet helpen nee
of niemand vind jou grappigquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]zolang ik in het straatje van extreem links op FOK! post hoor je ze niet (positief of negatief) maar als ik het over een brandbom heb weten ze niet hoe snel ze moeten janken
ik ben als niet inbreker niet bang dat iemand mij als inbreker zietquote:Op zondag 2 juni 2013 00:02 schreef rakotto het volgende:
[..]
Reageerde jij dan net niet erop dat ik dat dan ook ben?
Ik ben niet bang.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:03 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik ben als niet inbreker niet bang dat iemand mij als inbreker ziet
ik ben als niet doktor niet bang dat iemand mij als doktor ziet
ik ben als niet gristen niet bang dat iemand mij als gristen ziet
waarom ben jij zo bang?
wat is dan het probleem?quote:Op zondag 2 juni 2013 00:04 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ik ben niet bang.Ik ben gewoon altijd thuis wanneer ik moet bidden.
Je kunt niet altijd 1,2,3 bidden. Je moet altijd eerst wassen etc en dat gaat denk ik makkelijker in een moskee dan op straat. Bidden is niet alleen ff je hoofd op de grond zetten en dan weer verder gaan.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:06 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wat is dan het probleem?
net was het allemaal drama want politie bellen en overal bidden en nu kan het gewoon opeens thuis? mietje
heb je thuis geen stromend water?quote:Op zondag 2 juni 2013 00:07 schreef rakotto het volgende:
[..]
Je kunt niet altijd 1,2,3 bidden. Je moet altijd eerst wassen etc en dat gaat denk ik makkelijker in een moskee dan op straat. Bidden is niet alleen ff je hoofd op de grond zetten en dan weer verder gaan.
Dat wel, vandaar dus altijd dat het thuis bidden is.quote:
Ben je daarom Moderator geworden? Beetje tegengas geven aan de linksen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]zolang ik in het straatje van extreem links op FOK! post hoor je ze niet (positief of negatief) maar als ik het over een brandbom heb weten ze niet hoe snel ze moeten janken
Hier in mijn dorp VIER kerken voor 8000 inwonersquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan hier in een dorpje van 14.000 inwoners al twee kerken opnoemen die voor godsdienst worden gebruikt. Ik geloof echt niet dat er maar 650 actieve kerken over zijn in Nederland.
De heer J Sonneveld heeft een particuliere inventarisatie gemaakt van de kerkgebouwen in Nederland, die door de Vrije Universiteit digitaal toegankelijk is gemaakt. Volgens zijn onderzoek zijn er vanaf het jaar 1200 tot nu toe in Nederland in totaal 19.000 kerkgebouwen gebouwd, waarvan nog zo'n 7000 over zijn. Hier de Inventarisatie Kerkelijke Gebouwen in Nederland.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:44 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Volgens de raad van kerken. Nader onderzoek geeft aan dat er 4000 kerken zijn:
In totaal hebben de Katholieke kerken en Protestantse kerken nog ongeveer 4000 kerkgebouwen in gebruik.
Dan is de dichtheid nog steeds een stuk hoger van moskeeën t.o.v. het aantal bezoekers.
De PKN gaf in maart 2007 aan dat men de komende tijd zo'n 500 gebouwen moet afstoten, en voor nog eens 500 medegebruikers zoekt. Van de Katholieke kerk zijn nog geen totaalcijfers bekend, maar overal in het land worden parochies samengevoegd. Volgens inschatting van de Task Force gaat het om meer dan de helft van de RK-kerkgebouwen die zal worden afgestoten. De kerkleiding geeft vaak de voorkeur aan sloop, om te voorkomen dat het gebouw een onwaardige bestemming krijgt, of in handen komt van een andere godsdienst. Soms verbindt men zelfs een sloopafspraak aan de overeenkomst met een nieuwe eigenaar.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:20 schreef sig000 het volgende:
Moskee nieuwbouw zetten terwijl er zoveel leeg staat lijkt me niet zo handig.
Dat wekt weerstand op en er staan genoeg kerken en andere geschikte gebouwen leeg.
Een beetje hergebruik snappen ze wel met belastingvrije auto maar niet met gebouwen?
Ok, dat is de bekrompenheid van de christelijke kerken alhoewel die ook vaak mensen opvangen die geen kant meer op kunnen en daar zitten ook moslims tussen.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:24 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
De PKN gaf in maart 2007 aan dat men de komende tijd zo'n 500 gebouwen moet afstoten, en voor nog eens 500 medegebruikers zoekt. Van de Katholieke kerk zijn nog geen totaalcijfers bekend, maar overal in het land worden parochies samengevoegd. Volgens inschatting van de Task Force gaat het om meer dan de helft van de RK-kerkgebouwen die zal worden afgestoten. De kerkleiding geeft vaak de voorkeur aan sloop, om te voorkomen dat het gebouw een onwaardige bestemming krijgt, of in handen komt van een andere godsdienst. Soms verbindt men zelfs een sloopafspraak aan de overeenkomst met een nieuwe eigenaar.
kortom: liever slopen , dan dat er moslims in komen.
Cijfers van het CBS moet je hier niet bij pakken, kan beter even kijken naar die van het SCP. Volgens CBS zou Nederland nog zo'n 1,4 actieve kerkgangers hebben (quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:36 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/i(...)bouw_moskeeen__.html
Zijn we toch niet zo tolerant als we altijd pretenderen. 450 moskeeën is ook een behoorlijk dichtheid t.o.v. het aantal kerken 650. aanpassing: dit is volgens de raad van kerken; nader onderzoek geeft aan dat er nog ongeveer 4000 kerkgebouwen in gebruik zijn
Volgens de statistieken wonen er zo'n 825.000 moslims waarvan 289.000 de moskee minimaal een keer per maand bezoekt terwijl er zo'n 8 miljoen christenen zijn waarvan 1,4 miljoen christenen wekelijks de kerk bezoekt.
Jammer genoeg hebben wij geen echte democratie, in tegenstelling tot Zwitserland, waar na een referendum de bouw van minaretten verboden werd.
Ook dat gebeurt volop natuurlijk. Hier zitten ze in een voormalige kleuterschool.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:20 schreef sig000 het volgende:
Moskee nieuwbouw zetten terwijl er zoveel leeg staat lijkt me niet zo handig.
Dat wekt weerstand op en er staan genoeg kerken en andere geschikte gebouwen leeg.
Een beetje hergebruik snappen ze wel met belastingvrije auto maar niet met gebouwen?
quote:Op zondag 2 juni 2013 05:51 schreef PKRChamp het volgende:
Dit topic en het onderzoek maakt wel weer duidelijk dat de gemiddelde Nederlander vrijheid niet ziet zitten.
Overigens vermoed ik dat de meeste mensen die tegen dit soort gebedshuizen zijn er nooit mee te maken hebben gehad.
Het is pure discriminatie wat deze Nederlanders ten toon spreiden, er is geen overlast van een moskee en het is particulier betaald.
Vrijheid houd in dat ook Moslims vrij zijn om hun geloof te belijden en dat de bevolking dat maar moet accepteren. Wil men die vrijheid niet hebben dan moet men maar in een land gaan wonen waar vrijheid ondergeschikt is aan het collectief belang. Wat dat betreft gaan wij in Nederland ver die kant op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |