quote:Op zondag 2 juni 2013 10:10 schreef DaMart het volgende:
Ook Fussie en Tapkriaan meldden zich voor de auditie, maar men was toch op zoek naar een nuchterder duo.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 juni 2013 15:34 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ananasie en Magellaan, een Portugese ontdekkingsreiziger en een tropische vrucht
Hahaha ja, wat zit er in die ananasquote:Op zondag 2 juni 2013 15:35 schreef Maisnon het volgende:
Ananasie ziet er echt stoned als een garnaal uit
quote:Op zondag 2 juni 2013 16:29 schreef Maisnon het volgende:
![]()
![]()
Professor Barabassie en Tante Sidonadriaan
[ afbeelding ]
Die neus is net een penerquote:Op zondag 2 juni 2013 16:29 schreef Maisnon het volgende:
![]()
![]()
Professor Barabassie en Tante Sidonadriaan
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:12 schreef GekkePoes het volgende:
Van Bassie & Arie Haan Goed koppel, maar die zijn gaan voetballen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:12 schreef HaJee het volgende:
[..]
LOL, het was slap in de voetbalwereld dus er diende zich een trainersduo aan.
Bastie en Ariehaan
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 juni 2013 01:08 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ook deze twee hadden zich aangemeld. Men vond Ernie wel grappig maar Bert beslist geen goede acrobaat...![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het mooi dat dit gewoon willekeurig in de ruimte isquote:Op maandag 3 juni 2013 01:08 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ook deze twee hadden zich aangemeld. Men vond Ernie wel grappig maar Bert beslist geen goede acrobaat...![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij was het net andersom. Bert vonden ze wel tof, maar ze wilden Ernie.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:08 schreef Osvaldo2 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 02:05 schreef BB-King het volgende:
Barbie & Michael van der Plasdriaan
[ afbeelding ]
Zijn het ook niet geworden. Ze vonden dat de clown in kwestie teveel make-up op had.![]()
quote:
Jezus man, veeg me opquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:04 schreef noodgang het volgende:
Gertsie en K3aan zorgde voor iets te 'spannende' televisie
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |