Je wilt niet weten hoe de meeste koks zijnquote:Op zondag 2 juni 2013 16:00 schreef habitue het volgende:
[..]
Een kok wiens favoriete eten macaroni is..... Daar zou ik dus nooit gaan eten .
Ik ben ook Fries maar aan die nationalistische typjes die je daar soms hebt heb ik een broertje dood.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:37 schreef Coco98 het volgende:
Mijn date uit Friesland wilde daar zsm weg, vanwege het type mensen.
Maar goed zelf was ze niet helemaal helder, verliefd op haar paarden en zo.
Die woont nu happy in Utrecht.
Tja zijn ook net mensen jaquote:Op zondag 2 juni 2013 16:39 schreef mr-green het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe de meeste koks zijn
Dumpen die handel. Wie wordt er nou nog ongesteld anno 2013 ?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:27 schreef El_Thijs het volgende:
Helaas was ze ongesteld, dus verder dan handwerk kwam het niet
Sommige mensen blijkbaar, maar vrijdag word die schade wel ingehaaldquote:Op zondag 2 juni 2013 17:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dumpen die handel. Wie wordt er nou nog ongesteld anno 2013 ?
Sommige Friezen zijn echt te erg. Ik werd daar eens aangesproken in het Fries en toen ik zei dat ik het niet verstond omdat ik uit Groningen kwam, maakte hij een wegwerp-gebaar, draaide zich om en liep weg.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik ben ook Fries maar aan die nationalistische typjes die je daar soms hebt heb ik een broertje dood.
Mijn eerste serieuze relatie was met een Fries. Heb ik het ook het langst mee volgehoudenquote:Op zondag 2 juni 2013 16:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ach, er bestaat nou eenmaal een beeld over Friezen en Friesland.
[..]
Dan moeten ze mij geen berichten sturen dat ze interesse hebbenVoor de rest heb je gelijk natuurlijk. Maar als ik er een eindje voor moet rijden, geen probleem.
Herkenbaar gevoel iddquote:Op zondag 2 juni 2013 20:19 schreef ook_gek het volgende:
waar ik mij zelf soms op betrap is dat als ik een date heb en ik hoor dat m'n vrienden met ze alle ergens heen zijn qua stappen dat ik het kut vind dat ik er niet bij ben![]()
Dat is meteen het punt dat ik weet, oke zij is het niet. Meteen weg, taxi fixen en aansluiten bij m'n vrienden
heb ik zo iets van fuck it ik blijf hier maakt ze al veer meer kans
Haha, heel goedquote:Op zondag 2 juni 2013 19:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn eerste serieuze relatie was met een Fries. Heb ik het ook het langst mee volgehouden
Mijn ervaring met Friezen:
En wat betreft de afstand: het is Nederland, niets is écht te ver weg imo. Je moet er iets voor over hebben, wederzijds.
Zou dat een reden zijn om er een punt achter te zetten?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:57 schreef Andromache het volgende:
mocht ik nog een vriendje krijgen, dan moet hij er wel tegen kunnen dat ik met een paar maanden verwacht dat hij een beetje Fries gaat verstaan. want ik blijf geen Nederlands spreken als ik bij mijn familie ben. mijn schoonzusje en de vriend van mijn zusje hebben het ook snel opgepikt.
wel als hij er laatdunkend over doet en maar blijft zeggen dat hij geen Fries verstaat (hint hint), ja, daar ben ik snel zat van, ik wil me bij mijn eigen familie wel op mijn gemak blijven voelen. een beetje interesse lijkt me heel normaal.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou dat een reden zijn om er een punt achter te zetten?
Ja ok, er laatdunkend over doen is wel iets anders natuurlijk.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:00 schreef Andromache het volgende:
[..]
wel als hij er laatdunkend over doet en maar blijft zeggen dat hij geen Fries verstaat (hint hint), ja, daar ben ik snel zat van, ik wil me bij mijn eigen familie wel op mijn gemak blijven voelen. een beetje interesse lijkt me heel normaal.
je moet iets met je tijd hequote:Op zondag 2 juni 2013 21:02 schreef Cue_ het volgende:
Lijkt mij dat dat vanzelf wel goed komt. In ieder geval iets pas waar je je 'zorgen' om moet gaan maken als het zover is.. en niet al vooraf.
Echte afstanden kennen we sowieso niet in Nederland.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:42 schreef Andromache het volgende:
precies, Splash, zo ver is het allemaal niet, ik bedoel maar, half Nederland komt naar Drenthe als het weer TT is
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:57 schreef Andromache het volgende:
mocht ik nog een vriendje krijgen, dan moet hij er wel tegen kunnen dat ik met een paar maanden verwacht dat hij een beetje Fries gaat verstaan. want ik blijf geen Nederlands spreken als ik bij mijn familie ben. mijn schoonzusje en de vriend van mijn zusje hebben het ook snel opgepikt.
(zeg nou zelf, 'leave' en 'lekker koese' klinkt zo veel mooier en liever dan 'liefie' en 'welterusten')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |