Nou, ik word dan al snel wat rusteloos hoor. Deze week twee dagen niets, kijken hoe gek ik word. Maar goed, vast wel weer iemand die me mee vraagt naar terras of kroeg, zeker met mooi weer. Ben ik niet bang voor.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:15 schreef Silenus het volgende:
Haha inderdaad, dat ook_gek nog geen burnout heeft is echt het grootste wonder sinds het ontstaan van de mensheid. Als ik niet elke week twee avonden even voor mezelf heb zou ik echt totaal gestoord worden.
Hey er mist een stukje nog zie ikquote:Op maandag 3 juni 2013 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
en een gewoon iemand vertel je dat je druk bent de hele week.. en dat ene leuke grietje vertel je dat je woensdagavond tijd hebt nadat je bij je zus hebt gegeten
Oh heerlijk juist, maar het zijn dingen die ik zelf leuk vind om te doen. Dat helpt natuurlijk ook veelquote:Op maandag 3 juni 2013 17:10 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]Pffff, daar zou ik dus echt niet aan moeten denken he!
Word al moe als ik eraan denk! Maar prima natuurlijk als jij er wel blij mee bent
.
Wel nee, dit is ontspanning voor me. Heerlijk juist. Als ik thuis eet gooi ik een serie op of als ik naar bed ga even een filmpje of serie kijken is voldoende relaxen.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:15 schreef Silenus het volgende:
Haha inderdaad, dat ook_gek nog geen burnout heeft is echt het grootste wonder sinds het ontstaan van de mensheid. Als ik niet elke week twee avonden even voor mezelf heb zou ik echt totaal gestoord worden.
Dat soort info mag je best voor jezelf houden hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 17:26 schreef ook_gek het volgende:
Ik kan me zelf ook prima alleen vermaken thuis. Lekker rommelen met van alles.
Helemaal toppie meid ! Goed bezigquote:Op maandag 3 juni 2013 17:26 schreef ook_gek het volgende:
Ik kan me zelf ook prima alleen vermaken thuis. Lekker rommelen met van alles.
Ook b2b alles enzo?quote:Op maandag 3 juni 2013 19:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nog eens over afstanden gesproken; degene waar ik nu mee omga is mijn meest dichtstbijwonende date ooit. Ze woont drie straten verder. En ik heb behoorlijk wat heen en weer gereisd in mijn queeste met de bangbus de afgelopen tijd, maar fuck, wát een praktisch gemak weer ineens om niks van tevoren te moéten plannen. Ik was het haast vergeten in dit desolaat gebied.
En ze was gisteren zo vriendelijk om me van een full body massage te voorzien. Dat was...enerverend.
Whut? Ik begrijp je niet, ik ben een oude man.quote:
Body 2 bodyquote:Op maandag 3 juni 2013 19:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Whut? Ik begrijp je niet, ik ben een oude man.
Beetje over elkaar heen glibberen? Ach geef mij maar gewoon handen.. en daarna zie we wel verderquote:
Zeg dat dan! Maar ja dus. Al met al geen verloren avond.quote:
Maar is er ook mogelijkheid tot iets serieus?quote:Op maandag 3 juni 2013 19:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zeg dat dan! Maar ja dus. Al met al geen verloren avond.
Dat is ook alleen lekker met een vrouwenlichaam over je heen!quote:Op maandag 3 juni 2013 19:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beetje over elkaar heen glibberen? Ach geef mij maar gewoon handen.. en daarna zie we wel verder
N1quote:Op maandag 3 juni 2013 19:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zeg dat dan! Maar ja dus. Al met al geen verloren avond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man is not old until regrets take the place of dreams.
Dat is altijd de vraag ja... Het gekke is dat we het daar beiden nog helemaal niet over hebben gehad verder, ik bij vlagen de (jaja, komt 'ie) wow heb maar het ook weer niet fullscale is en ik niet verwacht dat dat nu ineens wel komt na een tijdje.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar is er ook mogelijkheid tot iets serieus?
Aangezien seks en dergelijke geen nieuws is voor jou
Nouja erover gehad hebben over niet, staat natuurlijk los van jouw gevoel voor haar. Tis in ieder geval wel net wat meer dan een scharrel als ik het zo hoor.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is altijd de vraag ja... Het gekke is dat we het daar beiden nog helemaal niet over hebben gehad verder, ik bij vlagen de (jaja, komt 'ie) wow heb maar het ook weer niet fullscale is en ik niet verwacht dat dat nu ineens wel komt na een tijdje.
Ik ga me ook niet te druk maken verder heb ik besloten en zie het wel.
Ik zie dat veel mensen verschillende meningen hebben, de ene plant hele weken vol, de andere pakt bewust 2 dagen voor zichzelf, en zo zal iedereen zijn of haar eigen weg daarin wel vinden.. Al met al, mijn punt is bereikt en de discussie is gestartquote:Op maandag 3 juni 2013 17:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou, ik word dan al snel wat rusteloos hoor. Deze week twee dagen niets, kijken hoe gek ik word. Maar goed, vast wel weer iemand die me mee vraagt naar terras of kroeg, zeker met mooi weer. Ben ik niet bang voor.
Ik ben vrijdag met haar naar Antwerpen gereden om een paar tassen op te halen die bij haar ex stonden. Bij een scharrel zou ik meer iets hebben van; nee, teveel een pokke-eind in de auto. Laat maar. Dus in die zin heb je wel gelijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja erover gehad hebben over niet, staat natuurlijk los van jouw gevoel voor haar. Tis in ieder geval wel net wat meer dan een scharrel als ik het zo hoor.
Niks mis met afstanden, mijn date woont in Breda en is nog geen half uur rijden.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nog eens over afstanden gesproken; degene waar ik nu mee omga is mijn meest dichtstbijwonende date ooit. Ze woont drie straten verder. En ik heb behoorlijk wat heen en weer gereisd in mijn queeste met de bangbus de afgelopen tijd, maar fuck, wát een praktisch gemak weer ineens om niks van tevoren te moéten plannen. Ik was het haast vergeten in dit desolaat gebied.
En ze was gisteren zo vriendelijk om me van een full body massage te voorzien. Dat was...enerverend.
je bent weer hoog nodig toe aan seks zie ik alquote:Op maandag 3 juni 2013 18:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat soort info mag je best voor jezelf houden hoor
waar hangt het van af dan, omdat j misschien zegt.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:07 schreef Andromache het volgende:
ik heb misschien later deze maand een dategewoon voor de gezelligheid, vooralsnog...
Goed bezig meid!quote:Op maandag 3 juni 2013 21:07 schreef Andromache het volgende:
ik heb misschien later deze maand een dategewoon voor de gezelligheid, vooralsnog...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |