Oh moet je jou nou horen! Jij bent de ENIGE hier blijkbaar die vindt dat er een discussie is waarbij 1 iemand een afwijkende mening hebt. Denk je dan dat het klopt? He? He? Je denkt dat je de wijsheid in pacht hebt? Hmm? Tsjongejonge zeg.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:30 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Iedere keer als ik hier kijk is er wel een discussie waarbij één user met afwijkende mening in de hoek gedrukt wordt.
quote:Op maandag 3 juni 2013 14:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh moet je jou nou horen! Jij bent de ENIGE hier blijkbaar die vindt dat er een discussie is waarbij 1 iemand een afwijkende mening hebt. Denk je dan dat het klopt? He? He? Je denkt dat je de wijsheid in pacht hebt? Hmm? Tsjongejonge zeg.
Hoe ist met je Paiqdate afgelopen?quote:Op maandag 3 juni 2013 14:49 schreef blessed19 het volgende:
Beter een goede buur dan een verre vriend.
Klaar!
Kramerquote:Op maandag 3 juni 2013 14:49 schreef blessed19 het volgende:
Beter een goede buur dan een verre vriend.
Klaar!
Gewoon wat info mag ook hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 14:51 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Helaas kan ik daar geen eenduidig antwoord op geven!
Vrouwen zijn gewoon erg vaag in sommige dingen, dat zal bij jou ongetwijfeld herkenbaar zijn. Zolang dat nog niet duidelijk is, weet ik ook niet wat ik hier moet neerzetten.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kramer
Anyway, hoezo geen eenduidig antwoord
Wat je er zelf van vond misschien?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:03 schreef blessed19 het volgende:
Vrouwen zijn gewoon erg vaag in sommige dingen, dat zal bij jou ongetwijfeld herkenbaar zijn. Zolang dat nog niet duidelijk is, weet ik ook niet wat ik hier moet neerzetten.
Onduidelijkheid/vaagheid, eigenlijk hou ik er wel vanquote:Op maandag 3 juni 2013 15:03 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gewoon erg vaag in sommige dingen, dat zal bij jou ongetwijfeld herkenbaar zijn. Zolang dat nog niet duidelijk is, weet ik ook niet wat ik hier moet neerzetten.
Ik vind het echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
Onduidelijkheid/vaagheid, eigenlijk hou ik er wel vanspanning and what not
Je lacht erom, maar je kent de geheime handdruk niet.quote:
Hangt er helemaal vanaf hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
ik ook. en echt iets voor 16 jarige pubers.
Vrouwen zijn niet vaag. Alleen sommige mannen (en ook vrouwen) snappen gewoon niet dat bijvoorbeeld vaagheid ook gebruikt wordt als afwijzing. 'ja ik vond je lief, weet nog niet wanneer ik weer tijd heb, heb het wel druk'. En dan mannen dat vaag vinden terwijl het juist het duidelijkste signaal is om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:03 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Druk zijn is heel vaak (dus niet altijdquote:Op maandag 3 juni 2013 16:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet vaag. Alleen sommige mannen (en ook vrouwen) snappen gewoon niet dat bijvoorbeeld vaagheid ook gebruikt wordt als afwijzing. 'ja ik vond je lief, weet nog niet wanneer ik weer tijd heb, heb het wel druk'. En dan mannen dat vaag vinden terwijl het juist het duidelijkste signaal is om maar een voorbeeld te noemen.
Dat heb ik wel vaak hoor. Moet soms dingen schrappen of er echt moeite voor doen om tijd vrij te maken zodat ik mijn vriendin op een avond kan zien waarop zij ook kan.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Je maakt mij echt niet wijs dat sommige mensen hele avonden en weekenden vol hebben geboekt en nergens een avond voor zichzelf hebben / nemen..
Heb ik zo vaak. Iets met druk sociaal leven. Zal je een leuk voorbeeld geven.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Druk zijn is heel vaak (dus niet altijd) gewoon een excuus.. Je bent net zo druk als dat je jezelf maakt / je beheert je eigen agenda.. Je maakt mij echt niet wijs dat sommige mensen hele avonden en weekenden vol hebben geboekt en nergens een avond voor zichzelf hebben / nemen..
en een gewoon iemand vertel je dat je druk bent de hele week.. en dat ene leuke grietje vertel je dat je woensdagavond tijd hebt nadat je bij je zus hebt gegetenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb ik zo vaak. Iets met druk sociaal leven. Zal je een leuk voorbeeld geven.
Maanda (Vanavond) eten bij kennisen
Dinsdag uit eten met een vriendin
Woensdag met m'n zusje naar de bouwmarkt en eet ik bij haar thuis.
Donderdag krijg ik thuis iemand te eten en ga ik er na de kroeg in
Vrijdag vrijdag middag borrel en dan door in de kroeg of stad. Natuurlijk terras want mooi weer.
Zaterdag vlaggetjesdag dus heel de dag langs bekende enz ( nieuwe haring feest in scheveningen )
Zondag Guus meeuwis.
En zo ben ik zeer regelmatig dus. Al is het de laatste tijd wel even wat rustiger vergeleken met vroeger. maar zeker wanneer het mooi weer is zit ik wel ergens buiten. Terras of bij iemand in de tuin / dakteras.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |