De regering is gevallen? Wanneer?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:58 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Komt door Benkirane, ben blij dat de regering is gevallen. Ik walg van die man, de ideeën die de PJD heeft en de daarmee gemoeide bezuigingen zullen de ontwikkeling van Marokko echt hard remmen. Volgende keer liever Istiqlal weer dan dePJD
.
Paar weken geleden. Eerst was de coalitie van de PJD en Istiqlal gevallen, nu staakt de regering alle werkzaamheden door de gevallen coalitie in het parlement. Volgens persberichten is de koning bezig met gesprekken tussen de twee partijen. Hoorde het op Medi1TV en las het op Hespress.quote:
Nee dat lijkt me deels onzin. Alle vorige bronnen zeiden dat ze het niet eens zijn met de koers van de regering. Niks over turkse inmenging in Syrië.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:06 schreef UpsideDown het volgende:
Gaat dus grotendeels om de Turkse inmenging in Syrië zegt die commentator.
Klopt niet wat je zegt. De koning heeft dat voorkomen door te bemiddelen. De coalitie is nimmer officieel gevallen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:07 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Paar weken geleden. Eerst was de coalitie van de PJD en Istiqlal gevallen, nu staakt de regering alle werkzaamheden door de gevallen coalitie in het parlement. Volgens persberichten is de koning bezig met gesprekken tussen de twee partijen. Hoorde het op Medi1TV en las het op Hespress.
Als je 10 van die granaten om je heen hebt liggen dan stik je wel bijna lijkt me.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:08 schreef VanHattem het volgende:
Wat ik steeds hoor is dat het traangas ook verstikt. Mocht dit het geval zijn..
Lol serieus? Ik dacht dat echt gelezen te hebben op Hespressquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt niet wat je zegt. De koning heeft dat voorkomen door te bemiddelen. De coalitie is nimmer officieel gevallen.
Is het al bekend wat er in de fik staat? Lijkt geen hoog gebouw te zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111
Streampie
Jepquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:09 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Lol serieus? Ik dacht dat echt gelezen te hebben op HespressMaarja, jammer. Had het wel graag zo gewild. Zou met liefde naar de consulaat gaan om opnieuw te gaan stemmen.
Nee, het zou gaan om een ander type rookgranaat die een verstikkende werking heeft. De vraag is natuurlijk of dit klopt. Mocht dat het geval zijn dan zet de regering dus bewust verstikkende middelen in. Dat lijkt me in strijd gaan met een hoop verdragen waar ook Turkije voor getekend heeft?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als je 10 van die granaten om je heen hebt liggen dan stik je wel bijna lijkt me.
Dat klinkt niet best allemaal. Weet jij hoe de mensen in Oost-Turkije hiertegen kijken?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:10 schreef HiZ het volgende:
Mijn huisgenoot in Istanbul liet me net weten dat hij vanochtend op weg naar zijn werk traangas naar binnen heeft gekregen en daardoor was gevallen. Hij zegt dat het in Taksim een oorlogszone is.
Als ik de plek zie staat daar helemaal niks. Tenzij ik het net fout zie en er een barak van de bouwwerkzaamheden aan het plein staat. Dat zou net kunnen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Is het al bekend wat er in de fik staat? Lijkt geen hoog gebouw te zijn.
Gewoon een hoop banden of een auto denk ik? Dat zorgt altijd voor dikke zwarte rook.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:11 schreef MouzurX het volgende:
Hele rare rook, komt echt van 1 hele specifieke plek lijkt wel.. middenin de bomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |