De regering is gevallen? Wanneer?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:58 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Komt door Benkirane, ben blij dat de regering is gevallen. Ik walg van die man, de ideeën die de PJD heeft en de daarmee gemoeide bezuigingen zullen de ontwikkeling van Marokko echt hard remmen. Volgende keer liever Istiqlal weer dan dePJD
.
Paar weken geleden. Eerst was de coalitie van de PJD en Istiqlal gevallen, nu staakt de regering alle werkzaamheden door de gevallen coalitie in het parlement. Volgens persberichten is de koning bezig met gesprekken tussen de twee partijen. Hoorde het op Medi1TV en las het op Hespress.quote:
Nee dat lijkt me deels onzin. Alle vorige bronnen zeiden dat ze het niet eens zijn met de koers van de regering. Niks over turkse inmenging in Syrië.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:06 schreef UpsideDown het volgende:
Gaat dus grotendeels om de Turkse inmenging in Syrië zegt die commentator.
Klopt niet wat je zegt. De koning heeft dat voorkomen door te bemiddelen. De coalitie is nimmer officieel gevallen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:07 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Paar weken geleden. Eerst was de coalitie van de PJD en Istiqlal gevallen, nu staakt de regering alle werkzaamheden door de gevallen coalitie in het parlement. Volgens persberichten is de koning bezig met gesprekken tussen de twee partijen. Hoorde het op Medi1TV en las het op Hespress.
Als je 10 van die granaten om je heen hebt liggen dan stik je wel bijna lijkt me.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:08 schreef VanHattem het volgende:
Wat ik steeds hoor is dat het traangas ook verstikt. Mocht dit het geval zijn..
Lol serieus? Ik dacht dat echt gelezen te hebben op Hespressquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt niet wat je zegt. De koning heeft dat voorkomen door te bemiddelen. De coalitie is nimmer officieel gevallen.
Is het al bekend wat er in de fik staat? Lijkt geen hoog gebouw te zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111
Streampie
Jepquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:09 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Lol serieus? Ik dacht dat echt gelezen te hebben op HespressMaarja, jammer. Had het wel graag zo gewild. Zou met liefde naar de consulaat gaan om opnieuw te gaan stemmen.
Nee, het zou gaan om een ander type rookgranaat die een verstikkende werking heeft. De vraag is natuurlijk of dit klopt. Mocht dat het geval zijn dan zet de regering dus bewust verstikkende middelen in. Dat lijkt me in strijd gaan met een hoop verdragen waar ook Turkije voor getekend heeft?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als je 10 van die granaten om je heen hebt liggen dan stik je wel bijna lijkt me.
Dat klinkt niet best allemaal. Weet jij hoe de mensen in Oost-Turkije hiertegen kijken?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:10 schreef HiZ het volgende:
Mijn huisgenoot in Istanbul liet me net weten dat hij vanochtend op weg naar zijn werk traangas naar binnen heeft gekregen en daardoor was gevallen. Hij zegt dat het in Taksim een oorlogszone is.
Als ik de plek zie staat daar helemaal niks. Tenzij ik het net fout zie en er een barak van de bouwwerkzaamheden aan het plein staat. Dat zou net kunnen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Is het al bekend wat er in de fik staat? Lijkt geen hoog gebouw te zijn.
Gewoon een hoop banden of een auto denk ik? Dat zorgt altijd voor dikke zwarte rook.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:11 schreef MouzurX het volgende:
Hele rare rook, komt echt van 1 hele specifieke plek lijkt wel.. middenin de bomen?
Ja misschien dat het een klein gebouwtje in het midden van het plein is? een kiosk bijv?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:12 schreef HiZ het volgende:
[..]
Als ik de plek zie staat daar helemaal niks. Tenzij ik het net fout zie en er een barak van de bouwwerkzaamheden aan het plein staat. Dat zou net kunnen.
Ja het is wel heel zwart, dan kunnen het banden zijn ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Gewoon een hoop banden of een auto denk ik? Dat zorgt altijd voor dikke zwarte rook.
Ja. Daar lijkt het op, het is zelfs op een plek waar alleen bestrating is en geen begroeiing. Misschien dat er een auto in de fik is gestoken?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:11 schreef MouzurX het volgende:
Hele rare rook, komt echt van 1 hele specifieke plek lijkt wel.. middenin de bomen?
Mootje toch weer hè. Die had sowieso een nieuw pak laten maken voor dit soort omstandigheden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
JepZe waren bijna uit elkaar gegaan, maar Mo had even een belletje gepleegd naar de partijleider van Istiqlal en alles was weer 'koek en ei'.
Nee, dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best allemaal. Weet jij hoe de mensen in Oost-Turkije hiertegen kijken?
Volgens Isetmyfriendsonfire lijkt het ook groot te zijn in Adana. Er zijn ook protesten gepland in Antakya.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best allemaal. Weet jij hoe de mensen in Oost-Turkije hiertegen kijken?
Op die plek staat geen kiosk. Er staat wel in de buurt een kiosk, maar die staat niet tussen de bomen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja misschien dat het een klein gebouwtje in het midden van het plein is? een kiosk bijv?
edit:
[..]
Ja het is wel heel zwart, dan kunnen het banden zijn ja.
Dat is dus wel weer typisch de Padisah, die geen tegenspraak duldt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:06 schreef MouzurX het volgende:
"Erdogan has said he will not change his plans/the course he is going now"
Lijkt me nou niet echt het juiste om te zeggen op dit moment.
Ja werd ook gezegd op press tv , iig weg vanaf het plein.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:15 schreef moussie het volgende:
Politie trekt zich terug uit Instanboel lees ik?
Alleen van het plein toch? Helemaal uit Istanbul lijkt me sterkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:15 schreef moussie het volgende:
Politie trekt zich terug uit Istanboel lees ik?
Er zijn wel mensen die vinden dat die inmenging schadelijk is voor Turkije. Die bomaanslag in het zuidoosten wordt door een flinke groep Turken op de rekening van Erdogan geschreven.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me deels onzin. Alle vorige bronnen zeiden dat ze het niet eens zijn met de koers van de regering. Niks over turkse inmenging in Syrië.
Stond in de balk onderaan bij pressTV .. uit Istanboelquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Alleen van het plein toch? Helemaal uit Istanbul lijkt me sterk
Zal wel alleen vanaf het park en het plein zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:15 schreef moussie het volgende:
Politie trekt zich terug uit Istanboel lees ik?
precies, is toch belachelijk om met millitaire wapens en en grof geweld de eigen burgers aan te vallen en zelfs te doden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:17 schreef Sparqq het volgende:
Misschien moeten Barack en Angela maar even bellen met Erdogan, dat ze niet op een revolutie zitten te wachten in een Navo land en dat hij het volk maar even hun zin moeten geven. Hij moet natuurlijk begrijpen dat zulk geweld niet publiekelijk gesteund kan worden door de Navo.
Ja, ze staan nu om het plein heen werd er gezegd bij press TV. Niet meer op het plein zelf.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:18 schreef HiZ het volgende:
[..]
Zal wel alleen vanaf het park en het plein zijn.
Dat is net zoiets als 'Politie trekt zich terug uit Nederland'.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:18 schreef moussie het volgende:
[..]
Stond in de balk onderaan bij pressTV .. uit Istanboel
De Padisah zal nooit zijn excuses aanbieden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:18 schreef MouzurX het volgende:
Ik zit dit niet zomaar voorbij gaan zonder dat Erdogan flink inbind en excuses aanbied enz. Maar ik kan het mis hebben, heb niet zoveel verstand van Turkije.
Waarschijnlijk werd er bedoeld, "politie trekt zich terug(loopt achteruit/gaat een stuk terug), In Istanboel."quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:19 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als 'Politie trekt zich terug uit Nederland'.
Zo vreemd vind ik dat niet.. Misschien dat ze 'm wel bellen ofzo, maar waarom zouden regeringsleiders van andere landen luidkeels hun mening hierover rondbazuinen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:18 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
precies, is toch belachelijk om met millitaire wapens en en grof geweld de eigen burgers aan te vallen en zelfs te doden.
Vreemd dat de europesche leiders nu ineens doodstil zijn inderdaad.
Heel strikt genomen is het plein onderdeel van het park, maar dat is een beetje spijkers op laagwater zoeken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja, ze staan nu om het plein heen werd er gezegd bij press TV. Niet meer op het plein zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |