Stiekem valt dat ook wel mee hoorquote:
Juist ja.... maar die gast was toch een kakkerlak?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem valt dat ook wel mee hoor![]()
Maar dit is een maat van die gast die mij gegirlfriendzoned had![]()
En nu ga ik even Muse luisteren want ik ga dinsdag naar het concert en ik ken alleen Unintended van ze
Ja en deze van vandaag is een Ajacied. Inclusief lekker geil Amsterdams accentquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Juist ja.... maar die gast was toch een kakkerlak?
HeheheEven snel de liedjes uit je kop leren
Jij blijquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en deze van vandaag is een Ajacied. Inclusief lekker geil Amsterdams accent![]()
Amsterdams word ik altijd heel blij van jaquote:
Hehehe.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Amsterdams word ik altijd heel blij van ja
Verschil mot er wezen hequote:
Doe je goed chickquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[
Nee, dit is een ander![]()
Deze gaat mij meenemen naar ons aller Ajax![]()
![]()
I haz skillzquote:
Teach mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Teach me![]()
Iemand die ik ken, die iemand kent, heeft een collega die iemand kent en diens zus heeft een dochtertje gekregen en haar deze mooi naam gegeven:Als ik wist hoe dan zou ik het je leren schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OMG!! Dat kind gaat zo hard gepest worden straks op school!!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Erg hèquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik wist hoe dan zou ik het je leren schat![]()
OMG!! Dat kind gaat zo hard gepest worden straks op school!!
Belgenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:02 schreef Faxie het volgende:
Gecrashed door zo'n kut Waal die continu zat te klooien en niet uit z'n doppen keek en nu heb ik een snee in m'n scheenbeen en doet auw
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Teach me![]()
Iemand die ik ken, die iemand kent, heeft een collega die iemand kent en diens zus heeft een dochtertje gekregen en haar deze mooi naam gegeven:OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou je hebt Belgen en Walen. Belgen vallen nog wel mee, en Vlamingen zijn zelfs prima mensen vaak. Maar Walenquote:
Ook dood niet goed?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou je hebt Belgen en Walen. Belgen vallen nog wel mee, en Vlamingen zijn zelfs prima mensen vaak. Maar Walen![]()
Nog geen goede tegengekomen
Ben ik nu afschreven met m'n lange lokken?quote:
Ja dat snap ik, heeft hij nog zijn excuses aangeboden of iets dergelijks?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik moest me heel erg inhouden om hem geen klap te verkopen
Ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben ik nu afschreven met m'n lange lokken?
Nee hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben ik nu afschreven met m'n lange lokken?
Je ne sais pas voulez vous ne parle pas Hollandais blablaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, heeft hij nog zijn excuses aangeboden of iets dergelijks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |