die ligt in t ziekenhuisquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Raja, volgens mij kan het ook zo zijn dat er maar 1 is die het heeft gedaan. Of ben ik nu in een verkeerde gedachte?
Ja ik snap het probleem eigenlijk niet zo. Maar diegene die dit gedaan heeft moet niet andere van de VBL SC erbij (onterecht) gaan nakken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is gewoon een complot om de SC te sluiten. Dat is het, killuminati.
Ik dacht dat ie op harvard bezig was met z'n 7e doctoraat?quote:
Nee, daar ben je door anderen opgezet in de hoop dat ook jij een ban krijgt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:09 schreef RensAjacied het volgende:
Ah ik heb begrepen dat het gaat om een stok die kwijt is?![]()
En dan sta ik ook nog eens op een WANTED lijstje
ohja ik lees t verkeerdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het HMF is? Lezen, pik.
HEY GODVERDOMME! Dus eigenlijk probeert een mede VBL'er mij een ban aan te smeren?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, daar ben je door anderen opgezet in de hoop dat ook jij een ban krijgt.
Ik heb toch al gemeld dat ik er niets mee te maken hebquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op dit moment ga ik ervan uit dat iedereen op die lijst ermee te maken heeft, lijkt me iets logischer.
Oh en:
[..]
Teringlijer! Kom dan kut jong.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:11 schreef Jimbo het volgende:
van mij mag rens wel een banmaar dat is puur persoonlijk dan he
Raar onderwerp dat je nu aansnijdtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:11 schreef Jimbo het volgende:
van mij mag rens wel een banmaar dat is puur persoonlijk dan he
Nee, man. Dat wil ze je doen laten geloven.quote:Op
zaterdag 1 juni 2013 13:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
HEY GODVERDOMME! Dus eigenlijk probeert een mede VBL'er mij een ban aan te smeren?
langs de a10 knokken? ik neem een hamer meequote:
Praat voor jezelf, nu smeer je anderen een ban aan, tof van jequote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Op 1 of 2 mensen na heeft niemand van die lijst er iets mee te maken. Neemt echter niet weg dat we het idee erachter steunen
Als je hmf bedoelt: die ligt met een hartkwaal in het z'huis.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Raja, volgens mij kan het ook zo zijn dat er maar 1 is die het heeft gedaan. Of ben ik nu in een verkeerde gedachte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |