Vind jij het dan niet jammer dat Caland, Sjaak en al die mensen gebanned zijn?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hehe wat ben je soms toch een slijmbal hé
Onterecht geband in mijn ogenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind jij het dan niet jammer dat Caland, Sjaak en al die mensen gebanned zijn?
Ik zie toch de humor er wel van in ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:24 schreef Happel het volgende:
Ik blijf het wel grappig vinden.
Sorry Yvonne.
Stop eens met dat overdreven kontlikken man. Valt me van je tegen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen de duur van de bans is imo overdreven. Maar zo zijn er eenmaal meningsverschillen
Die koelkast dude in ieder geval nog niet, terwijl hij dreigde iemand door te zagen met een zaag.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:24 schreef vandermar het volgende:
Wie hebben allemaal nog meer een ban gekregen? Ik las Muto in het Feyenoord-topic
SCHULD VAN DE MODS!!!11quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:24 schreef Typisch het volgende:
Oké jongens ik ga geen boodschappen doen, mijn pinpas is spoorloos verdwenen. Ik verdenk een vrouw.
einde bericht
Raar he als iemand eens een keer niet tegen alles aanschopt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:24 schreef Cara het volgende:
[..]
Stop eens met dat overdreven kontlikken man. Valt me van je tegen.
Paybacktime van de FOK!stokusers.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:24 schreef Typisch het volgende:
Oké jongens ik ga geen boodschappen doen, mijn pinpas is spoorloos verdwenen. Ik verdenk een vrouw.
einde bericht
Lolquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die koelkast dude in ieder geval nog niet, terwijl hij dreigde iemand door te zagen met een zaag.
Maar daar wordt niks aan gedaan.
Hoi hap,quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:24 schreef Happel het volgende:
Ik blijf het wel grappig vinden.
Sorry Yvonne.
Heb nog geen reactie gekregenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:27 schreef Doublepain het volgende:
Wanneer krijgen we een nieuwe mod? Iemand moet GGMM kunnen vervangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |