Desalniettemin enorm triest van de Turkse autoriteiten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:03 schreef YazooW het volgende:
[..]
genoeg turken nog op twitter en facebook te vinden. mijn turkse VPN doet het ook nog gewoon 100%
Dat noemen ze verkiezingen en dat hebben ze al.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:04 schreef Nestalgie het volgende:
Het volk is in de meerderheid en moet opkomen tegen de regering.
Even afwachten dus, maar vrij veel mensen maken er nu melding van.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:04 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Gisteren ook al ff, kan n provider gerelateerd iets zijn
denken dat je echt de vrijheid hebt om iets te kunnen veranderen, de regering neukt je wereldwijdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat noemen ze verkiezingen en dat hebben ze al.
Hoor net dat de verkeerscamera´s die normaliter via internet te zien zijn ook geblokkeerd zijn. In elk geval degene die het Taksimplein laat zien.quote:
De Arabische of de Engelse? Nu laten ze even snel overig nieuws zien alvorens ze verder gaan met livebeelden vanuit Istanbul.quote:
Dat zou me niks verbazen. Hoewel je ook dan weer rekening moet houden met de mogelijkheid van down zijn in verband met overbelasting.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoor net dat de verkeerscamera´s die normaliter via internet te zien zijn ook geblokkeerd zijn. In elk geval degene die het Taksimplein laat zien.
Engelse. Ah oke ik dacht dat ze wel een aparte stream hadden voor turkije.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:11 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
De Arabische of de Engelse? Nu laten ze even snel overig nieuws zien alvorens ze verder gaan met livebeelden vanuit Istanbul.
Ik kijk nu naar de Arabische. Er is een andere zender die nu non-stop Turkije laat zien (heet Al Jazeera Mubasher). Op de algemene zenders van Al Jazeera komt het zometeen na het overige nieuws over Syrie e.d.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Engelse. Ah oke ik dacht dat ze wel een aparte stream hadden voor turkije.
Net even dubbelcheck gedaan. Via proxy geen probleem. Direct is niet mogelijk hier. ADSL via Türk Telekom.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:09 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Even afwachten dus, maar vrij veel mensen maken er nu melding van.
Jij begrijpt niet veel van de dynamiek van wat er aan de hand is. Die plannen zijn iedereen worst. Het gaat om de manier waarop hij en zijn kornuiten hun plannen doorvoeren. Mensen in de directe omgeving waren tamelijk lauw over dat park tot het moment dat de uitvoering van het project op het plein begon. Dat ging namelijk met een zo botte minachting van de omwonenden gepaard dat iedereen (ook mensen die op AKP hadden gestemd) op kooktemperatuur begonnen te raken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hopelijk komt de toespraak van Erdogan nog online. Hij legt prima uit wat de plannen zijn en hoe hij zich juist voor de natuur heeft ingezet.
Welke zender?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:17 schreef ACT-F het volgende:
Nu live op TV. Politie gebruikt een zwaardere gas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |