Nu ze zwaardere gassen gebruiken ja.quote:
Je bent er echt nooit geweest he?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jawel, stop nou maar met onzin praten en kom met argumenten. Dit is nou juist wat ik bedoel, veel schreeuwen weinig denken. Ik ben trots op je. Tienduizenden sehitler zijn trots op je. Waar zij jarenlang voor hebben gestreden breken jullie in korte tijd af. Bravo.
Onrust in Turkije komt goed uit voor Iran ivm het conflict tussen Syrië en Turkije.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:39 schreef YazooW het volgende:
Ik vraag me af of de mensen in Iran nu ook die beelden van PressTV kunnen zien. Zal wel niet
Oud plaatje waarschijnlijk, maar toch:quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:16 schreef clumsy_clown het volgende:
M'n moeder die erg pro-Erdogan zenders kijkt wist zojuist nog van niets af. Het wordt wel echt stilgehouden dus.
Knap anderen veroordelen op verdelen, dat is toch iets wat je zelf doet!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waar zij jarenlang voor hebben gestreden breken jullie in korte tijd af. Bravo.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oud plaatje waarschijnlijk, maar toch:
[ afbeelding ]
Zou je denkenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja een kleine demonstratie, met zoveel mensen dan gaat geweld het alleen maar erger maken.
Jawel, hoe wil je dat ik het ga bewijzen, moet ik je m'n prive foto's gaan opsturen? Nee, echte CHP-er ben je.quote:
Tamam abiquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Sorry. Was niet voor jou bedoeld. Is aangepast.
Al die kanalen zenden nooit nieuws uit op vaste tijdstippen na. Men moet niet zo verontwaardigd gaan doen.quote:
Dat Nederlandse tv zo sensatiebelustend is als een koe de weg oversteekt moet dat in de rest van de wereld ook niet zo zijn. Plus Turkije heeft een shitload aan nieuwszenders, Nederland niet. (Nee, BNR en Journaal24 tellen niet mee)quote:
Nee want ik ben juist voor een eenheid waarin men moet gaan discussiëren over problemen. Dit is puur schoppen omdat: AKPquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:40 schreef Sparqq het volgende:
[..]
Knap anderen veroordelen op verdelen, dat is toch iets wat je zelf doet!
Ik vind het een beetje moeilijk om te schatten. Ik heb de indruk dat het wel flink de gemoederen beroert, maar of er echt zoveel demonstranten zijn daar ben ik niet zo zeker van.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:42 schreef MouzurX het volgende:
100.000+ mensen is aannemelijk als ik die beelden zie.
Je hoeft je niet te bewijzen hoor. Dat heb je reeds gedaan...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jawel, hoe wil je dat ik het ga bewijzen, moet ik je m'n prive foto's gaan opsturen? Nee, echte CHP-er ben je.
Goed, ik kan je voorlopig dus gaan negeren tot je wel normaal kan reageren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te bewijzen hoor. Dat heb je reeds gedaan...
40.000 Mensen die lopend over de brug kwamen. Dat doe je niet zomaar, informatie vergaren kan ook op een andere makkelijkere manier..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:43 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje moeilijk om te schatten. Ik heb de indruk dat het wel flink de gemoederen beroert, maar of er echt zoveel demonstranten zijn daar ben ik niet zo zeker van.
Ik kan mij niet herinneren dat iets soortgelijks tijdens de 20 februari-demonstraties in Marokko plaatsvond. Of heb ik dat gemist?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:06 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Desalniettemin enorm triest van de Turkse autoriteiten.
Als er op feesten als mysteryland al 60.000 mensen zijn dan denk ik dat het de 100.000 toch wel aantikt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:43 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje moeilijk om te schatten. Ik heb de indruk dat het wel flink de gemoederen beroert, maar of er echt zoveel demonstranten zijn daar ben ik niet zo zeker van.
En die hebben de beelden gister gezien en die weten dat ze mogelijk gewond gaan raken en dat hebben ze ervoor over. Dat krijg je onmogelijk met geweld onder de duim, als Erdogan wil blijven zitten zal hij als de sodemieter met zijn kop TV moeten en aankondigen dat het beleid anders zal gaan de komende tijd en dat hij de boodschap van het volk heeft begrepen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:40 schreef VanHattem het volgende:
Ik hoorde net het getal 100.000 voorbij komen op de livestream. Niet met 100% zekerheid, maar wel erg aannemelijk.
Vanochtend +/- 40.000 man over de brug.
Mijn tekst. Hebben we toch iets gemeen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Goed, ik kan je voorlopig dus gaan negeren tot je wel normaal kan reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |