Klopt helemaal, maar even om aan te geven dat 1000 Miles absoluut geen briljant nummer is qua pianospel, en de tekst/zang is ook niet echt verbijsterendquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Simpele melodieën zijn vaak het populairst. Daarnaast zijn er genoeg grote artiesten die geen noten kunnen lezen maar toch geweldig kunnen spelen.
Noten lezen is overrated.
Ja precies, heb je helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maar even om aan te geven dat 1000 Miles absoluut geen briljant nummer is qua pianospel, en de tekst/zang is ook niet echt verbijsterenddus ja, leuk nummer, maar niveautechnisch ligt het helaas wat te laag
Heerlijk nummerquote:
Gewoon een willekeurig stuk overgetypt uit een boek over recht. Weet niet eens waar dat artikel over gaat.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
val jij even mooi door de mand
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik moest lachen om te vertaling terug
Jij luistert goeie dansmuziekquote:
348 en 352 sv zijn nochtans vrij belangrijke artikelen bij het strafrecht, niet zomaar willekeurigquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gewoon een willekeurig stuk overgetypt uit een boek over recht. Weet niet eens waar dat artikel over gaat.
[..]![]()
dance natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
348 en 352 sv zijn nochtans vrij belangrijke artikelen bij het strafrecht, niet zomaar willekeurig
Krijg je ook recht bij Journalistiek ja?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:09 schreef Ezell het volgende:
[..]Ik wist dat het iets met strafrecht te maken had, maar niet dat ze belangrijk waren. Maar die wetten hoef ik niet allemaal te leren, gelukkig.
ghehequote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Deze site![]()
![]()
http://translationparty.com/
http://translationparty.com/#10909990
Ja, je algemene kennis wordt de eerste twee jaren bijgespijkerd. Je krijgt elk kwartaal een ander onderwerp, bijv. recht en ruimtelijke ordening.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg je ook recht bij Journalistiek ja?
ja, lijkt me eigenlijk wel vrij logisch ookquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg je ook recht bij Journalistiek ja?
Ligt eraan hoe diep er op in wordt gegaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja, lijkt me eigenlijk wel vrij logisch ook
eeehe ch!pzquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:12 schreef Fok-it het volgende:
Attention, attention, callling Chipz, calling Chipz. There's been an UFO sighting on the interstate highway 517.
Zegt me niksquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:10 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik denk dat ik weer iets heb herinnerd, het nummer begint met een jochie dat (volgensmij) in een buitenlandse taal begint te zingen, en dan reageert daar een groep jochies weer op met gezang
Trustenquote:
Het was vroeger wel echt heel populairquote:
cowboy cowboyyyyquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het was vroeger wel echt heel populair
quote:
Ik bedoel de muziek. Niet de populaireit.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het was vroeger wel echt heel populair
Niet? Hm apartquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel de muziek. Niet de populaireit.
Vreselijk zeg.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
het zesde metaal promotieteam hier ook even het zesde metaal promoten
Ik weet het echt niet meerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:18 schreef Crack_ het volgende:
[..].
Ben nu wel benieuwd naar die van jou. Was het een hitje?
gast, je luistert naar live, hoe kan dit dan vreselijk zijn?quote:
Ja alsof live gelijkstaat aan goeie muziek. Ik haat het ook als er in accent gezongen wordt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
gast, je luistert naar live, hoe kan dit dan vreselijk zijn?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja alsof live gelijkstaat aan goeie muziek. Ik haat het ook als er in accent gezongen wordt.
vrouwen met accent zijn leukquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja alsof live gelijkstaat aan goeie muziek. Ik haat het ook als er in accent gezongen wordt.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja nee, vraag maar aan je vader inderdaadquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet meerVolgensmij was het door jongens gezongen, 1 oudere en de rest wat jonger
quote:
Weet je nu al hoe oud ik ben?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja nee, vraag maar aan je vader inderdaad
hmm, ok.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahah ohjezusquote:
Niks mis met Sitaquote:
oh dat vind ik nou juist welquote:
Care? Daar gaat niet altijd om JRRYquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
oh dat vind ik nou juist wel
zij voldoet aan geen enkel van de schoonheidsidealen
heeft ze wel een beetje heupen en billen dan
jij ook nietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
oh dat vind ik nou juist wel
zij voldoet aan geen enkel van de schoonheidsidealen
heeft ze wel een beetje heupen en billen dan
Oh.. jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb m'n reactie nog aangepast maar daar heb je dus gewoon overheen gelezen.
Die is ook wel goedquote:
ja maar ik wil dan ook niet in de spotlight staan, ik wil niet dat iedereen naar me kijkt en ziet hoe goed ik ben ik wat ik allemaal doequote:
Nee, want Intwine was bij de eerste Idols. was daarnaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:24 schreef Crack_ het volgende:
Dit was wel een beetje rond de sita-periode toch?
Iets erna. Sita was van Starmakers en Intwine van Idols.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:24 schreef Crack_ het volgende:
Ohquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, want Intwine was bij de eerste Idols. was daarna
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
hmm, ok.
vlaams is wel een lastig iets, je houdt ervan of je vindt het kut, niet echt een tussenweg, dus ik accepteer het voor deze ene keer
Ik vond het alleen nogal een afknapper dat die knakker gewoon in het bestuur van één of andere muziek lobby organisatie zit. Alsof die gasten een lobby organisatie nodig hebbenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, de liefde in dat nummer ook gewoon.
Jim Bakkumquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh. Raar hoe die tijd in je geheugen helemaal in de war is
.
Doe dan deze:quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:24 schreef Fok-it het volgende:
Dit vond ik altijd een leuk nummer van haar
Ja achquote:
Jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:24 schreef Crack_ het volgende:
Oh, daar weet ik niks vanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vond het alleen nogal een afknapper dat die knakker gewoon in het bestuur van één of andere muziek lobby organisatie zit. Alsof die gasten een lobby organisatie nodig hebben.
Te oud voor dat ene nummerquote:
Wat Cruel Man niet een soundtrack van één of andere film in die tijd? Iets met Klaas Bruinsma ofzo?quote:
Best goed hoorquote:
De Domineequote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat Cruel Man niet een soundtrack van één of andere film in die tijd? Iets met Klaas Bruinsma ofzo?
werkt bij de action en klust bij als oppas bij de buren ( die er nooit zijn want dat zijn muzikanten GHAHAHAHAH)quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Best goed hoor
Wat is er trouwens van deze knaap geworden?
Ik vind hem nog steeds goedquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Best goed hoor
Ik vond hem wel de enige beetje redelijke zanger van heel die Idols-reeksquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
werkt bij de action en klust bij als oppas bij de buren
ik keek dat niet, ik ken wel die van afgelopen jaarquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond hem wel de enige beetje redelijke zanger van heel die Idols-reeks
Ja joh. Lijkt echt tering veel op Timberlake dat nummer zo johquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Best goed hoor
Te jong? Nee joh, ik ben 21 en ik weet dat nummer nog zooo goedquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Buma/stemra ofzo...
[..]
Net te jong.
Ik ben sowieso gestopt met tellen bij 20.
Ohquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee dat vind ik dan weer niks. Vind die stem altijd irritant
Hij was nice manquote:
Dat vind ik knap, dat nummer komt uit 1983.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Te jong? Nee joh, ik ben 21 en ik weet dat nummer nog zooo goed
Ja en Amerikaanse artiesten kan je niet met Nederlandse vergelijkenquote:
ik denk dat glennis grace maar al te graag met beyonce of whitney houston vergeleken wil worden maar dat kan inderdaad niet hahaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en Amerikaanse artiesten kan je niet met Nederlandse vergelijken
Oh. Ja dat is dan wel knap jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat vind ik knap, dat nummer komt uit 1983.
Je hebt het waarschijnlijk over die cover van Westlife. Die ken ik ook nog goed, maar dat is toch echt een ander nummer dan wat jij linkte.
Geeft niet, dat heb ik ook weleensquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh. Ja dat is dan wel knap ja. Hahaha jezus, kan het onderscheid gewoon niet maken. Zo jong was ik dan dus wel
, alleen maar nette mensenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:33 schreef Fok-it het volgende:
Dit vond ik trouwens ook een goede auditie, maar daar hoorde je daarna ook niks meer van
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
, alleen maar nette mensen
ze speelde zangeres
Heb deze ook zoooooo vaak geluisterd jezusquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik was zó in de ban van dit nummer he. Dat die gast gewoon zo dat water in rijdt en dood wil. Serieus, zo vaak geluisterd en ziek veel overnagedacht
Snap nu pas dat het een fan was en Eminem na deed.
dat krijg je meestal bij de programma's.quote:
Ja en toen die parody der tegen aanquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb deze ook zoooooo vaak geluisterd jezus
Dat had ik bij dat Hallelujah nummer dus ook.quote:
die van lisa van ex factor was wel goedquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat had ik bij dat Hallelujah nummer dus ook.
Jezusquote:
is hallelujah niet bij elk land in de x factor gecoverdquote:
ik zou amy winehouse kiezenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:39 schreef Fok-it het volgende:
Als ik 1 artiest nu tot leven kon wekken zou dat toch echt Kurt zijn
Ik vond die van Nick goed. Echt heel goed,quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
is hallelujah niet bij elk land in de x factor gecoverd
Vroeg ik jou laatst niet nog of dat Kurt was?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:39 schreef Fok-it het volgende:
Als ik 1 artiest nu tot leven kon wekken zou dat toch echt Kurt zijn
ehh nick?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond die van Nick goed. Echt heel goed,
Kan best wel jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vroeg ik jou laatst niet nog of dat Kurt was?
Daar luister ik nog steeds naar.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik was zó in de ban van dit nummer he. Dat die gast gewoon zo dat water in rijdt en dood wil. Serieus, zo vaak geluisterd en ziek veel overnagedacht
Snap nu pas dat het een fan was en Eminem na deed.
quote:
Jij zat me alleen een beetje te negeren toen, zoals je wel vaker doetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij zat me alleen een beetje te negeren toen, zoals je wel vaker doet.
Ik kan niet op iedereen reagerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.negeer niet zoveel mensen hoor
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Nee, hij heeft een mooie stem. 1 van de weinige in Nederland.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Godver, jij edit en het wordt ook meteen kut he.
oh die.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
oh die.
malle kerelLuister dan gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed gecoverd toch?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ik heb even geluisterd en ik ben het wel een beetje met je eens over die stem. Maar de keuze van het nummerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een mooie stem. 1 van de weinige in Nederland.
ik weet niet zeker maar het zou kunnen dat beyonce na haar concert in antwerpen een hotel in nederland heeft geboekt dus misschien is ze nu bij ons in het land en dan heeft zij de mooiste.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een mooie stem. 1 van de weinige in Nederland.
Nee, hij kan het gevoel er niet in leggen wat Jeff er wel in weet te leggen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Luister dan gewoonGoed gecoverd toch?
8/10quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Luister dan gewoonGoed gecoverd toch?
dat is ook hun enige die ik kenquote:
Was dat die Amerikaan? Die rock dude?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:46 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik vind die cover van Christopher Max bij TVOH nog wel kunnen hoor..
jullie kennen ook niet alle top40 hits die op #14 pieken hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Come As You Are moet je ook wel kennen volgens mij?
quote:
Ik vond dat kleintje goed. Guy ofzo? die auditie toen hij True Colours zongquote:
Hahah ahwquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh.
Ik was al bang dat ik emo overkwam.
Nirvana unpluggedquote:
TVOH doet mij altijd hieraan denken:quote:
Ja dat was ook briljant natuurlijkquote:
Ik vond het wel grappig hoe hij door Pownews als arrogante kwal ontmaskerd werd.quote:
Hoeist verder?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als ik hier op reageer dan val ik alleen maar in herhaling.
Het is echt onmogelijk om met jou een gesprek te voeren..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
ben saunders
Beyonce>>>>>>>>>>>>>> Ben Saunders
Pownewsquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig hoe hij door Pownews als arrogante kwal ontmaskerd werd.
is best mogelijk maar dan krijg je af en toe een leuk filmpje erbijquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is echt onmogelijk om met jou een gesprek te voeren..![]()
verderf het nou niet voor me ik dacht altidj dat alles echt wasquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:55 schreef Ezell het volgende:
Fuck Pownews. Een grote bek hebben en beetje leuk knippen en plakken. Nou helemaal te gek.
quote:
Lachwekkend, ja, maar voor de rest. Nee, gewoon, nee.quote:
Ja toppie! Leuke dag gehad met werken en bioscoop en vrienden. Mooi dat het nu ook weer goed met je gaatquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Goed hoor, weer helemaal happy en niet emo.
En hoe is het met jou beeb?
b-artiest.quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:58 schreef jordyqwerty het volgende:
Misschien brutaal, maar ze gaan wel overal gewoon op af om verhaal te halen, en dat doen er niet veel.
Jezelf artiest noemen maar niet tegen een grapje kunnenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:55 schreef Ezell het volgende:
Fuck Pownews. Een grote bek hebben en beetje leuk knippen en plakken. Nou helemaal te gek.
Ik heb 3x de verkeerde saunders ingetypt voor ik 'm had. Ik dacht eerst dat 'ie Eric of Ben heettequote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:59 schreef JRRY het volgende:
ohnee
hij heet niet ben maar dean hij is een d artiest
Aeyoncéquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:00 schreef JRRY het volgende:
maar toch beyonce is geen b-artiest maar een a-artiest.
Dat is dan ook het enige wat ik goed aan ze vind.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:58 schreef jordyqwerty het volgende:
Misschien brutaal, maar ze gaan wel overal gewoon op af om verhaal te halen, en dat doen er niet veel.
Er is ook niks mis met sommige reporters, Rutger is dan wel een hufter.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige wat ik goed aan ze vind.
Dat is wel erg vergezochtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee ze is einlijk een a+ artiest. a+1=b = beyonce.
Iedereen kan een voxpop vullen met een aantal opvallende persoonlijkheden. Zo lastig is dat niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jezelf artiest noemen maar niet tegen een grapje kunnen.
Zelfs al is er in geknipt, als die gast niet normaal kan reageren dan moet 'ie gewoon z'n mond houden.
Een watquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Iedereen kan een voxpop vullen met een aantal opvallende persoonlijkheden. Zo lastig is dat niet.
Ik weet nog wel dat 'ie Rutger Leert Stappen deedquote:
Denk maar aan een video met straatinterviews.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Een wat?
Hoe slaat dit op wat ik zei?
Ja bij die game-nerdsquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat 'ie Rutger Leert Stappen deed.
Haha, snurkzequote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:06 schreef Ezell het volgende:
Ik ga wijk wakker snurken.
Later Calimero's.
Slaap lekker kleinequote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:06 schreef Ezell het volgende:
Ik ga wijk wakker snurken.
Later Calimero's.
Nee, hij is een islamitische advocaat, maar die gast is gekquote:
O? Waar was 'ie te zien dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, hij is een islamitische advocaat, maar die gast is gek
Freek, Frank... ik zie de connectie.quote:
Aantal actualiteitenprogramma`s. Hij geeft vrouwen geen hand uit respect voor zijn geloofquote:
There is no connection, maar goed stuk muziek is hetquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Freek, Frank... ik zie de connectie.
Wel weer heerlijk nostalgische muziek die je linkt.
Oh, die!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aantal actualiteitenprogramma`s. Hij geeft vrouwen geen hand uit respect voor zijn geloof
Volgens mij ben jij weer veel te serieusquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
There is no connection, maar goed stuk muziek is het
Nouja fabels vind ik wel weer vergaande benoemingquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, die!
Wat een sukkel is dat. Serieus? Vrouwen geen hand geven? Wat voor fabeltjes gelooft hij dan?
niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij weer veel te serieus.
Het kan de Islam niet zijn, volgens mij is hij één van de weinigen die dat geloof uitoefent die vrouwen geen hand geeft namelijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja fabels vind ik wel weer vergaande benoeming
Die vind ik dan weer niksquote:
Het is een fundamentalistische stroming van de Islam. Dat klopt wel jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het kan de Islam niet zijn, volgens mij is hij één van de weinigen die dat geloof uitoefent die vrouwen geen hand geeft namelijk.
Nouja, ik kan dat soort mensen in ieder geval niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is een fundamentalistische stroming van de Islam. Dat klopt wel ja
Nee er staat in elk geloofsboek genoeg wat niet te goedkeuren is, ook in de Bijbel of de Thoraquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, ik kan dat soort mensen in ieder geval niet serieus nemen.
Ik zeg niet dat ik goedkeur wat er allemaal in de koran staat (ik heb 'm namelijk nooit gelezen), maar ik heb nooit problemen gehad met Islamieten.
Dat zal best, die heb ik ook nooit gelezen namelijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee er staat in elk geloofsboek genoeg wat niet te goedkeuren is, ook in de Bijbel of de Thora
Begrijpelijk. Ik had vroeger ook een aantal christelijke mensen op school waar ik wel goed mee op kon schieten, maar als het over geloof ging toch altijd wel flinke discussiesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat zal best, die heb ik ook nooit gelezen namelijk.
Wel heb ik een aanvaring gehad met een christelijk persoon maar daar ga ik hier verder niet op in. Wel kan ik zeggen dat ik alle banden met hem verbroken heb.
Kun je na gaan, het ging niet eens over geloof. Het ging over mijn gehaardheid en dat hij me nooit als persoon zou kunnen accepteren als dat zo was (zo zei hij het).quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik had vroeger ook een aantal christelijke mensen op school waar ik wel goed mee op kon schieten, maar als het over geloof ging toch altijd wel flinke discussies
Ja gaat wel ver soms hoor. Mijn oma is ook christelijk en mijn broertje gay maar ze vindt het allemaal prima dusquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kun je na gaan, het ging niet eens over geloof. Het ging over mijn gehaardheid en dat hij me nooit als persoon zou kunnen accepteren als dat zo was (zo zei hij het).
Ja, nouja, ik vind het gewoon lullig. Dan denk je met iemand bevriend te zijn en dan vertelt 'ie zoiets.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja gaat wel ver soms hoor. Mijn oma is ook christelijk en mijn broertje gay maar ze vindt het allemaal prima dusKan ook wel normaal
Het is jammer dat sommige gelovigen enorm narrowminded zijn en niet verder denken dan hun geloofsovertuiging.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, nouja, ik vind het gewoon lullig. Dan denk je met iemand bevriend te zijn en dan vertelt 'ie zoiets.
Maarja, ik zal 'm niet missen.
Ik tel er 22quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |