Klopt helemaal, maar even om aan te geven dat 1000 Miles absoluut geen briljant nummer is qua pianospel, en de tekst/zang is ook niet echt verbijsterendquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Simpele melodieën zijn vaak het populairst. Daarnaast zijn er genoeg grote artiesten die geen noten kunnen lezen maar toch geweldig kunnen spelen.
Noten lezen is overrated.
Ja precies, heb je helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maar even om aan te geven dat 1000 Miles absoluut geen briljant nummer is qua pianospel, en de tekst/zang is ook niet echt verbijsterenddus ja, leuk nummer, maar niveautechnisch ligt het helaas wat te laag
Heerlijk nummerquote:
Gewoon een willekeurig stuk overgetypt uit een boek over recht. Weet niet eens waar dat artikel over gaat.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
val jij even mooi door de mand
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik moest lachen om te vertaling terug
Jij luistert goeie dansmuziekquote:
348 en 352 sv zijn nochtans vrij belangrijke artikelen bij het strafrecht, niet zomaar willekeurigquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gewoon een willekeurig stuk overgetypt uit een boek over recht. Weet niet eens waar dat artikel over gaat.
[..]![]()
dance natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
348 en 352 sv zijn nochtans vrij belangrijke artikelen bij het strafrecht, niet zomaar willekeurig
Krijg je ook recht bij Journalistiek ja?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:09 schreef Ezell het volgende:
[..]Ik wist dat het iets met strafrecht te maken had, maar niet dat ze belangrijk waren. Maar die wetten hoef ik niet allemaal te leren, gelukkig.
ghehequote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Deze site![]()
![]()
http://translationparty.com/
http://translationparty.com/#10909990
Ja, je algemene kennis wordt de eerste twee jaren bijgespijkerd. Je krijgt elk kwartaal een ander onderwerp, bijv. recht en ruimtelijke ordening.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg je ook recht bij Journalistiek ja?
ja, lijkt me eigenlijk wel vrij logisch ookquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg je ook recht bij Journalistiek ja?
Ligt eraan hoe diep er op in wordt gegaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja, lijkt me eigenlijk wel vrij logisch ook
eeehe ch!pzquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:12 schreef Fok-it het volgende:
Attention, attention, callling Chipz, calling Chipz. There's been an UFO sighting on the interstate highway 517.
Zegt me niksquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:10 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik denk dat ik weer iets heb herinnerd, het nummer begint met een jochie dat (volgensmij) in een buitenlandse taal begint te zingen, en dan reageert daar een groep jochies weer op met gezang
Trustenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |