SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn c.q. is:
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Doen we ! Binnenkortquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij moet Jules echt snel ontmoeten!!
Ik ken hetquote:
Ik il ook een koelkast bij mijn bureauquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:30 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, bier op en geen zin om naar de koelkast te lopen.
#firstworldproblems
En ik dan?quote:
Yeahquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Deze maisjuh
[ afbeelding ]
Mag jou wel
[..]
GROUPHUGGGG :$
Van jou uiteraard ookquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik dan?![]()
Tevens naamtopique voor Jules?
quote:
quote:[..]
Ik ken het.
Of een vrouwmensch die voor je looptquote:[..]
Ik il ook een koelkast bij mijn bureau.
Ik heb een vals beestquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:34 schreef DaMook het volgende:
Mijn katten krabben mij niet, likken wel. Ik ben gewoon lekker denk ik
.
Gelukkig ben jij degene die opmerkte dat onze binnenkorts verschillenquote:
Ik nodigde je al uit voor wijn en dropshot!! Bier heb ik nietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:35 schreef Royco1 het volgende:
Nou als jullie dan geen bier voor mij halen dan loop ik zelf wel weer.
Het ligt aan jouquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een vals beest![]()
behalve als mijn huis vol FOK!kers zit, dan is ze poeslief
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:34 schreef DaMook het volgende:
.
Charlie likt af en toe mijn vingers af. Sheldon doet dat eigenlijk nooit.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:34 schreef DaMook het volgende:
.
Bij mij is binnenkort binnen nu en 1 week.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij degene die opmerkte dat onze binnenkorts verschillen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Deze maisjuh
[ afbeelding ]
Mag jou wel
[..]
GROUPHUGGGG :$
Ik heb ook zo'n poes. Soms neemt ze mijn hand in de houdgreep en dan gaat ze echt losquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:34 schreef DaMook het volgende:
.
Whehequote:
Mijn handen beide, mijn wenkbrouwen vooral toshquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Charlie likt af en toe mijn vingers af. Sheldon doet dat eigenlijk nooit.
Is dat de zak-met-brood-dief?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een vals beest![]()
behalve als mijn huis vol FOK!kers zit, dan is ze poeslief
Als ik heb gekookt probeert Jules mijn vingers op te etenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Charlie likt af en toe mijn vingers af. Sheldon doet dat eigenlijk nooit.
Beetje rare definitie van binnenkortquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mij is binnenkort binnen nu en 1 week.
Bij jou binnen nu en 3 maanden.... and still counting
Ik heb geen auto momenteel tot mijn beschikking en mag sowieso niet meer rijden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik nodigde je al uit voor wijn en dropshot!! Bier heb ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |