Klinkt goed, wanneer gaan we?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Heb altijd al eens met ons barrel naar Moskou willen rijden. Misschien nog in de zomervakantie doen.
Engerd.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
FREE HUGSSS
nee zo zie ik jou ook niet nee
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat geeft niet. Ik wel.
* AdoraBelle knuffelt Ezell
Ja, mag dat niet of zo?quote:
Ik ben niet eng.quote:
Hoezo geoefend?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben niet eng.En ik kan knuffelen.
Vanmiddag nog geoefend.
![]()
Normaal mocht ik jou niet zo vanwege je misleidende gender icoontje maar nu je in een knuffelige bui bent zie ik dat het allemaal wel meevaltquote:
Ik betaal wel deels je benzinequote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
heb rond 12 augustus wel een weekje.
Een vriend wilde een knuffel, 10 keer of zo.quote:
O jee.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Normaal mocht ik jou niet zo vanwege je misleidende gender icoontje maar nu je in een knuffelige bui bent zie ik dat het allemaal wel meevalt.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
weet je zeker dat je dat wilt weten.
Gaat Fok-it ook mee?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
heb rond 12 augustus wel een weekje.
O, da's zo hatelijk hè.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een vriend wilde een knuffel, 10 keer of zo.
is maar 2400 km/12 = 200 liter, dus pak hem beet 350 euro aan bezine. Ik laat het barrel daar wel achter en vlieg wel terugquote:
Ik zou zo meegaan hoorquote:
Neeeheeee... ik zeg toch dat het wel meevalt?quote:
Die gozer doet het om mij te plagen, maar dan beuk ik hem. Ha!quote:
O, goed dat het meevalt dan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Neeeheeee... ik zeg toch dat het wel meevalt?
Of vind je dat juist erg dat ik je leuk begin te vinden?.
Niemand neemt Moscow maar iedereen neemt puntje puntje puntje?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:14 schreef Rezania het volgende:
Haha, FOK!kers richting Moskou. Dit gaat aflopen zoals de troepen van Napoleon en Hitler.
NOBODY TAKES MOSCOW!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast moet 'ie ook nog op gozers vallen, mkay.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:15 schreef Rezania het volgende:
Één ding is jammer, hij heeft al een jaar een vriendin, anders zag ik het als een hint.
Dat terzijde.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daarnaast moet 'ie ook nog op gozers vallen, mkay.
Wait, wut?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daarnaast moet 'ie ook nog op gozers vallen, mkay.
Noesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, weet nu al dat het niet gaat lukken me tijd en geld.
Nouja, dan komt het vast een andere keer wel. Ik zit ook met geld enzo.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, weet nu al dat het niet gaat lukken me tijd en geld.
Damn, fucking lucky bastard are yaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:17 schreef Ezell het volgende:
Eerste half jaar van volgend schooljaar herkansingen maken en werken. Dan de zomer naar Australië en vervolgens door naar Azië voor een half jaartje buitenlandse minor.
Australie zal wel ff sparen zijn, niet?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:17 schreef Ezell het volgende:
Eerste half jaar van volgend schooljaar herkansingen maken en werken. Dan de zomer naar Australië en vervolgens door naar Azië voor een half jaartje buitenlandse minor.
Welk jaar zit je nu in, 1 of 2?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:17 schreef Ezell het volgende:
Maar de maanden voor vertrek wel die hard werken op een krantenredactie als stagaire.quote:
Moet te doen zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Australie zal wel ff sparen zijn, niet?
Jaar 2!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Welk jaar zit je nu in, 1 of 2?
Je kan ergere baantjes verzinnen hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar de maanden voor vertrek wel die hard werken op een krantenredactie als stagaire.
[..]
Moet te doen zijn.
[..]
Jaar 2!
Volgensmij is een retourtje al 1 - 1.5kquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar de maanden voor vertrek wel die hard werken op een krantenredactie als stagaire.
[..]
Moet te doen zijn.
[..]
Jaar 2!
Dat je het zei als in: Nou de maanden daarvoor moet ik nog hard werken hoor, daarom zei ik: als het een leuke baan/stage is, is dat nou ook niet zo ergquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoezo ergere baantjes? Heb wel zin in stage.
Nee johquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Volgensmij is een retourtje al 1 - 1.5k
Zoek eens op nu wil ik het wetenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee johNaar China kan je al voor 600 euro ofzo
Ik neem gewoon een enkeltje en vlieg vanaf daar gewoon naar mijn minoradres.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Volgensmij is een retourtje al 1 - 1.5k
O zo. Ik heb echt fucking veel zin in stage.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je het zei als in: Nou de maanden daarvoor moet ik nog hard werken hoor, daarom zei ik: als het een leuke baan/stage is, is dat nou ook niet zo erg
Ben het al aan het opzoekenquote:
Retour dus 1.2kquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:22 schreef Fok-it het volgende:
615 enkeltje, met Singapore Airlines, heb je dus nog een bazenmaatschappij ook waar je mee vliegt
Inderdaad, gewoon couchsurfenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:24 schreef Ezell het volgende:
Buitenlandse logeeradresjes zijn overigens goud waard.
600 euro retourtje Australie?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
nee joh, retour ook 600. Mits je gewoon een paar maand van te voren boekt.
hostels in China zijn minder dan 5 ekkies per nacht en over het algemeen belachelijk schoon.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:24 schreef Ezell het volgende:
Buitenlandse logeeradresjes zijn overigens goud waard.
Oh nee, retourtje oz vanaf 1000quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
600 euro retourtje Australie?Lijkt me onmogelijk
Sowieso kan je leven als een koning in Azie met een beetje geldquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
hostels in China zijn minder dan 5 ekkies per nacht en over het algemeen belachelijk schoon.
Oh ja dat is wel chill ja, maar zij is au-pair toch? Verblijft ze niet bij haar gezin?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou, weet niet of dat wat voor mij is. Maar ik bedoelde eigenlijk van mensen die je al kent.
Chill.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
hostels in China zijn minder dan 5 ekkies per nacht en over het algemeen belachelijk schoon.
gefrituurde kippenpootjes inc. teennagelsquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Chill.![]()
Logeren bij een Chinese familie = om de tien minuten eten aangeboden krijgen.![]()
Wat is een ekkie nou weerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Die pootjes zijn lekker.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:27 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
gefrituurde kippenpootjes inc. teennagels
skere tatta`s die niet wetenquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:28 schreef jordyqwerty het volgende:
Wie gaat mee touren door het oostblok?
Kan je ook echt goed chinees dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Chill.![]()
Logeren bij een Chinese familie = om de tien minuten eten aangeboden krijgen.![]()
Ah, zeg nou niet... Dat zou ik eigenlijk deze zomer doen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:28 schreef jordyqwerty het volgende:
En dit.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]die smatje heeft ekt geen kennis van doekoe G
Dat is tofquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:28 schreef jordyqwerty het volgende:
Ga met ons meequote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, zeg nou niet... Dat zou ik eigenlijk deze zomer doen.
Waarom niet? Ik ken twee goede Chinese restaurants in Amsterdam.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan je ook echt goed chinees dan?
Niet van die gefrituurde. Je hebt ze veel lekkerder.quote:
Ik ben schizofreenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wie is ons?Helaas geen tijd en geld om van de zomer ergens heen te gaan.
Jordy, ik en jijquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wie is ons?Helaas geen tijd en geld om van de zomer ergens heen te gaan.
quote:
quote:
quote:
Kom je uit Staphorst ofzo?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer, verzin je dat ter plekke?
Vond ze niet zo'n succes. Bizar weinig vlees en ongeveer evenveel botten als in een T-rex.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ken twee goede Chinese restaurants in Amsterdam.
[..]
Niet van die gefrituurde. Je hebt ze veel lekkerder.
Link eens wat gameplayquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:31 schreef Rezania het volgende:
Jordy, speel Air Conflicts: Pacific Carriers.
HONDEATTAFIETAquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ken twee goede Chinese restaurants in Amsterdam.
[..]
Niet van die gefrituurde. Je hebt ze veel lekkerder.
Moet je andere pootjes proberen. Oriental City Amsterdamquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Vond ze niet zo'n succes. Bizar weinig vlees en ongeveer evenveel botten als in een T-rex.
Nee wist ik niet, maar ja dan zegt dat genoeg jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je weet dat ik uit een boerendorp kom he? Hier praat iedereen Fries of normaal Nederlands.
Nou ik heb ze wel gezien, maar je ziet ze hier niet zo vaak nee. Het valt juist op als er hier één door de buurt loopt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee wist ik niet, maar ja dan zegt dat genoeg jaJe hebt zeker ook nog nooit een buitenlander in je leven gezien?
quote:
Goede ervaringen meequote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:22 schreef Fok-it het volgende:
615 enkeltje, met Singapore Airlines, heb je dus nog een bazenmaatschappij ook waar je mee vliegt
Niks voor mij manquote:
En wat stem je? PVV?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou ik heb ze wel gezien, maar je ziet ze hier niet zo vaak nee. Het valt juist op als er hier één door de buurt loopt.
Neinquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:28 schreef jordyqwerty het volgende:
Is echt luxe inderdaad, ze hebben gewoon zelfs bedden in Business Classquote:
De eerste 30 seconden zijn niet eens gameplay.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Niks voor mij manWas na 30 sec uitgekeken
Meeste Friezen zijn zo racistisch als de pest dusquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat gaat jou dat aan? En nee, geen PVV.
Heb verder geklikt, stukjes van 5 secquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
De eerste 30 seconden zijn niet eens gameplay.![]()
internetquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:34 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Waar komt dat zo ineens vandaan
Dan faal je gewoon.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb verder geklikt, stukjes van 5 sec
fuck youquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Haten op Najib AmhaliJe verdient een ban
vind*quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan faal je gewoon.Wat vindt je dan wel leuk?
Fixed.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Haten op Air ConflictsJe verdient een ban
Godverdomme, falert.quote:
Lekker vooroordeelquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meeste Friezen zijn zo racistisch als de pest dus
GroenLinksquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Lekker vooroordeel.
Ik kom uit een rood gezin waar we lid zijn van de VARA en op linkse partijen stemmen. En blijkbaar valt de appel niet ver van de boom.
quote:
Tsja, ik heb 6 jaar in het Noorden gewoond, ik vind de meeste echt te bekrompen voor woorden maargoed.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Lekker vooroordeel.
Ik kom uit een rood gezin waar we lid zijn van de VARA en op linkse partijen stemmen. En blijkbaar valt de appel niet ver van de boom.
Jij moet eens flink genomen worden Jordijquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ga toch weg man, ik ben jou spuugzat
Neequote:
Ja boehoehoe, lekker alles serieus nemen, vooral bij een cabaratier!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:37 schreef Ezell het volgende:
[..]Dat van Najib Amali grappig vinden als je zulke opmerkingen zo nu en dan op straat tegen je hoofd gesmeten krijgt. Ja, tuurlijk.
Blijft irritant.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja boehoehoe, lekker alles serieus nemen, vooral bij een cabaratier!
Kun je nu ook even lief doen? Ik krijg het gevoel alsof ik hier half afgezeken word, ondanks dat je het niet over mij persoonlijk hebt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, ik heb 6 jaar in het Noorden gewoond, ik vind de meeste echt te bekrompen voor woorden maargoed.
Ik heb die nieuwe SimCity welquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is mijn lijst en daar zal U het mee moeten doen. gr gr
Ik vind je wel lief hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kun je nu ook even lief doen? Ik krijg het gevoel alsof ik hier half afgezeken word, ondanks dat je het niet over mij persoonlijk hebt.
Ga fietsenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij moet eens flink genomen worden Jordij
lief doen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kun je nu ook even lief doen? Ik krijg het gevoel alsof ik hier half afgezeken word, ondanks dat je het niet over mij persoonlijk hebt.
* Rezania biedt zich aan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij moet eens flink genomen worden Jordij
Het lukt je niet echtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
lief doen?Ik heb het toch inderdaad niet over jou?
wat jij wiltquote:
Ik ben een Fries. Jij zegt wat over Friezen, vind je het gek dat ik me dan aangesproken voel?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wat jij wiltVoelt er 1 zich snel aangevallen zeg
de tering
Jij bent echt de meeste gigantische faalgamer die ik ooit heb ontmoet. Ga maar Candy Crush spelen of zo.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, ze zijn allemaal kut. Beter ga ik RCT weer spelen
Hij mag zijn mening toch geven?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben een Fries. Jij zegt wat over Friezen, vind je het gek dat ik me dan aangesproken voel?
Happenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent echt de meeste gigantische faalgamer die ik ooit heb ontmoet. Ga maar Candy Crush spelen of zo.
Ja ik ben geboren in Rotterdam, als je nu iets zegt over Rotterdammers boeit het me niks hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben een Fries. Jij zegt wat over Friezen, vind je het gek dat ik me dan aangesproken voel?
Hap eens niet zo danquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jordij wil dat welquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat? Ik wil ook wel eens neuken hoor.
Ga je nu weer semi-grappig trollen zoals je deed met dat emancipatie gebeuren?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh gawd...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ben geboren in Rotterdam, als je nu iets zegt over Rotterdammers boeit het me niks hoor![]()
Rotterdam is ook kut trouwens dus
Je moeder jongen, en een vuist in je aars, vuile rat.quote:
Dat weet ik, easy target.quote:
Hey hoer is het toch?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:41 schreef Fok-it het volgende:
HE MEISJE HE MEISJE MEISJE, BEN JE DOOF OFZO
Ja, maarja, moet tegenwoordig oppassen met wat ik zeg he dusquote:
dankje, jij ookquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:43 schreef jordyqwerty het volgende:
Wat zijn jullie toch een stel irritante flikkers zeg.
Je bent zelf een jeukende kut.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:43 schreef jordyqwerty het volgende:
Waarom zou ik?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ga je nu weer semi-grappig trollen zoals je deed met dat emancipatie gebeuren?
Nou, dat zou wel helemaal te gek voor woorden zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maarja, moet tegenwoordig oppassen met wat ik zeg he dus
Alleen rez is toch een flikkerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:43 schreef jordyqwerty het volgende:
Oja, Rez is een: aambei-indiaan, aarsridder, achterlader, anaalvandaal, analist, anusje-van-alles, billenbatser, billenridder met helm en bilknaap (= homoseksueel met partner), bilnaadpiraat, bilridder, bipsridder, bruinduiker, bruine ruiter, bruinridder, bruinwerker, chocoladeridder, chocoprins, darmcowboy, darmkanaaladmiraal, darmtoerist, endeldarmtoerist, flikker, de Griekse beginselen toegedaan zijn, holbewoner, holnaadpiraat, holrazer, jeannet, kont(en)bonker, kontkannibaal, kontkrijger, kontridder, kussenbijter, kringspiermusketier, kringspierpionier, lansdrager, meid met een handvat, miet(je), nicht, parkeerplaatstoerist, pijpendraaier, poepstamper, poot, queer, rectaalrecreant, reetatleet, reetkever, reetridder, relnicht, Ridder van de Bruine Dreef, ridder van de Bruine Orde, Ridder van de Bruine Ster, rugridder, rugtoerist, rugtuffer, sluitspiermusketier, sterrenkundige, sterspeler, Utrechtenaar, van de "Club"/"Vereniging", van 't handje, van 't sport, van de verkeerde kant, van de natte, vrouwtjequote:
Ja dat is toch geniaalquote:
Je moet het allemaal niet te serieus nemenquote:
Goh, dat had nog niet in de gaten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet het allemaal niet te serieus nemen
En humor op het randje is gewoon leuk
quote:
Ja iddquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is toch geniaalKan echt geen enkele andere cabaretier hoor
Kom dan, anaalridder!quote:
Door jou denk ik steeds dat er een nieuwe aflevering is, maar ja, het seizoen is afgelopen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kom dan, anaalridder!
En nee, eerst nog een aflevering HIMYM.
Voor mij zijn het ook nog maar vier afleveringen of zo.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Door jou denk ik steeds dat er een nieuwe aflevering is, maar ja, het seizoen is afgelopen.
Bahquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kom dan, anaalridder!
En nee, eerst nog een aflevering HIMYM.
quote:
Je weet wat er de laatste aflevering gaat komen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voor mij zijn het ook nog maar vier afleveringen of zo.
Behoorlijk.quote:
Ja, tuurlijk, hij vindt die moeder. Maar dat hadden ze al 15 afleveringen van te voren bekend gemaakt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je weet wat er de laatste aflevering gaat komen?
Lijkt me wel, een heleboel mensen doen het.quote:
Volgensmij is dat een vrouw hoor?quote:
Van het laatste seizoen hè?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, hij vindt die moeder. Maar dat hadden ze al 15 afleveringen van te voren bekend gemaakt.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
lollers, die kwam vroeger net wat te vaak voorbij op de tv
wat is je mening over mijn onderschrift?
Ik nietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:53 schreef Tjacka het volgende:
maar reageer nou op dat filmpje ik kreeg net tranen in mijn ogen man
Mooi nummer inderdaadquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:53 schreef Tjacka het volgende:
maar reageer nou op dat filmpje ik kreeg net tranen in mijn ogen man
Ja, hij ontmoet die moeder. Tenminste, dat zeiden ze dat dat snel ging gebeuren na dat gekke mens.quote:
Ze heeft een fijne stemquote:
Nou ja, dit is dus wat je in die aflevering ziet:quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, hij ontmoet die moeder. Tenminste, dat zeiden ze dat dat snel ging gebeuren na dat gekke mens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou ja, dit is dus wat je in die aflevering ziet:Ja, en nu? Dat wist ik al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zij stond op dat station toen het zo hard regende.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
dat lijkt me niet helemaal de bedoelingquote:
oquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
dat lijkt me niet helemaal de bedoeling
ik dacht dat we de grunge toch al een jaar of 10 achter ons hadden gelatenquote:
O, daar had ik niet eens aan gedacht.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:56 schreef Rezania het volgende:
Wel kut, als je een spoiler wilt quoten zie je wat er in staat.
Volgende keer graag ook in een quote plaatsen.quote:
Neuhquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik dacht dat we de grunge toch al een jaar of 10 achter ons hadden gelaten
Trustenquote:
de laatste keer dat ik daar naar heb geluisterd moet ergens in 2011 zijn geweestquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ga three days grace luisteren man
ga je naar de lokerse feesten? damien rice mattie!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik daar naar heb geluisterd moet ergens in 2011 zijn geweest
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik daar naar heb geluisterd moet ergens in 2011 zijn geweest
liet net aan mijn moeder horen en die moest keihard jankenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
Ik geef je wel gelijk hoor Tjackaje krijgt mensen er wel stil mee
haha. Nou tranen nog niet, maar wel brok in men keelquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
liet net aan mijn moeder horen en die moest keihard janken![]()
ik laat nooit meer muziek aan haar horen man.
damien rice moet ik eigenlijk wel nog een keer zien, maar geen idee of dat op de lokerse feesten gaat gebeurenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ga je naar de lokerse feesten? damien rice mattie!
zij is dan ook wel snel emotioneel hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
haha. Nou tranen nog niet, maar wel brok in men keel
Hou eens op zegquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:02 schreef Ezell het volgende:
R_R, valt me op dat Genot lang niet voorbij is gekomen.
Dus hierbij:
de overgangquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zij is dan ook wel snel emotioneel hoor
is dit verkapte haat op ricky?quote:
weltrusten rezquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:04 schreef Rezania het volgende:
Oké, slapen, gr gr.
Jordy, HVJ blablabla boii bla.
¤32, kan je seasick steve ook nog meepakkenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
damien rice moet ik eigenlijk wel nog een keer zien, maar geen idee of dat op de lokerse feesten gaat gebeuren
Ja jij hebt een andere smaak wat mij merk ik al wat zielige nummers zijnquote:
Welterusten manquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:04 schreef Rezania het volgende:
Oké, slapen, gr gr.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:04 schreef Rezania het volgende:
Oké, slapen, gr gr.
Wat vind jij zielig dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jij hebt een andere smaak wat mij merk ik al wat zielige nummers zijn
SLaapzequote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:04 schreef Rezania het volgende:
Oké, slapen, gr gr.
dagdagquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:04 schreef Rezania het volgende:
Oké, slapen, gr gr.
Nouja, verschilt echt met de dagquote:
verder nog wat interessants?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
¤32, kan je seasick steve ook nog meepakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |