Klinkt goed, wanneer gaan we?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Heb altijd al eens met ons barrel naar Moskou willen rijden. Misschien nog in de zomervakantie doen.
Engerd.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
FREE HUGSSS
nee zo zie ik jou ook niet nee
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat geeft niet. Ik wel.
* AdoraBelle knuffelt Ezell
Ja, mag dat niet of zo?quote:
Ik ben niet eng.quote:
Hoezo geoefend?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben niet eng.En ik kan knuffelen.
Vanmiddag nog geoefend.
![]()
Normaal mocht ik jou niet zo vanwege je misleidende gender icoontje maar nu je in een knuffelige bui bent zie ik dat het allemaal wel meevaltquote:
Ik betaal wel deels je benzinequote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
heb rond 12 augustus wel een weekje.
Een vriend wilde een knuffel, 10 keer of zo.quote:
O jee.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Normaal mocht ik jou niet zo vanwege je misleidende gender icoontje maar nu je in een knuffelige bui bent zie ik dat het allemaal wel meevalt.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
weet je zeker dat je dat wilt weten.
Gaat Fok-it ook mee?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
heb rond 12 augustus wel een weekje.
O, da's zo hatelijk hè.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een vriend wilde een knuffel, 10 keer of zo.
is maar 2400 km/12 = 200 liter, dus pak hem beet 350 euro aan bezine. Ik laat het barrel daar wel achter en vlieg wel terugquote:
Ik zou zo meegaan hoorquote:
Neeeheeee... ik zeg toch dat het wel meevalt?quote:
Die gozer doet het om mij te plagen, maar dan beuk ik hem. Ha!quote:
O, goed dat het meevalt dan.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Neeeheeee... ik zeg toch dat het wel meevalt?
Of vind je dat juist erg dat ik je leuk begin te vinden?.
Niemand neemt Moscow maar iedereen neemt puntje puntje puntje?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:14 schreef Rezania het volgende:
Haha, FOK!kers richting Moskou. Dit gaat aflopen zoals de troepen van Napoleon en Hitler.
NOBODY TAKES MOSCOW!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast moet 'ie ook nog op gozers vallen, mkay.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:15 schreef Rezania het volgende:
Één ding is jammer, hij heeft al een jaar een vriendin, anders zag ik het als een hint.
Dat terzijde.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daarnaast moet 'ie ook nog op gozers vallen, mkay.
Wait, wut?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daarnaast moet 'ie ook nog op gozers vallen, mkay.
Noesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, weet nu al dat het niet gaat lukken me tijd en geld.
Nouja, dan komt het vast een andere keer wel. Ik zit ook met geld enzo.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, weet nu al dat het niet gaat lukken me tijd en geld.
Damn, fucking lucky bastard are yaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:17 schreef Ezell het volgende:
Eerste half jaar van volgend schooljaar herkansingen maken en werken. Dan de zomer naar Australië en vervolgens door naar Azië voor een half jaartje buitenlandse minor.
Australie zal wel ff sparen zijn, niet?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:17 schreef Ezell het volgende:
Eerste half jaar van volgend schooljaar herkansingen maken en werken. Dan de zomer naar Australië en vervolgens door naar Azië voor een half jaartje buitenlandse minor.
Welk jaar zit je nu in, 1 of 2?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:17 schreef Ezell het volgende:
Maar de maanden voor vertrek wel die hard werken op een krantenredactie als stagaire.quote:
Moet te doen zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Australie zal wel ff sparen zijn, niet?
Jaar 2!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Welk jaar zit je nu in, 1 of 2?
Je kan ergere baantjes verzinnen hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar de maanden voor vertrek wel die hard werken op een krantenredactie als stagaire.
[..]
Moet te doen zijn.
[..]
Jaar 2!
Volgensmij is een retourtje al 1 - 1.5kquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar de maanden voor vertrek wel die hard werken op een krantenredactie als stagaire.
[..]
Moet te doen zijn.
[..]
Jaar 2!
Dat je het zei als in: Nou de maanden daarvoor moet ik nog hard werken hoor, daarom zei ik: als het een leuke baan/stage is, is dat nou ook niet zo ergquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoezo ergere baantjes? Heb wel zin in stage.
Nee johquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Volgensmij is een retourtje al 1 - 1.5k
Zoek eens op nu wil ik het wetenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee johNaar China kan je al voor 600 euro ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |