SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn c.q. is:
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Hij doet het nog ook.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat zijn varkens.
Google maar op varkenspenis.
Zou best kunnen eigenlijk :$quote:
Dan sla ik nu even overquote:
quote:
Nog een keer danquote:
Wat precies?quote:
En die kan je etenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze zijn er ook in het groot, ja Tijn. Afrikaanse reuzeslak ofzo.
Dat hangt er vanaf.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nog een keer dan
[ afbeelding ]
[..]
Wat precies?
Is het algemeen bekend dat die zoekopdracht leidt naar een man die zijn pener in een varkensreet steekt ofzo?quote:
Heb of ben ?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En die kan je eten
[..]
Dat hangt er vanaf.Ik heb iig geen echte schipper
Ik ben geen echte schipper iigquote:
Eg wel :$quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben geen neger, en voor zover ik weet jij ook niet
En dat doet er toe... Hoe precies?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En die kan je eten
[..]
Dat hangt er vanaf.Ik heb iig geen echte schipper
Heb je wel een echte schipper?quote:
I did not know that.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:14 schreef twi het volgende:
[..]
Is het algemeen bekend dat die zoekopdracht leidt naar een man die zijn pener in een varkensreet steekt ofzo?
Zie je volgend weekend, gr gr :$quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik je toch wat beter inspecteren.
Dat ook al nietquote:
Ja dat vraag ik mij ook afquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eg wel :$
[..]
En dat doet er toe... Hoe precies?
Verstandigquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ook al nietook geen rare zoekopdrachten
[..]
Ja dat vraag ik mij ook af
Nee, weeniequote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zekers wel
Is het eigenlijk al bekend of het nu vrijdag of zaterdag is?
Wat? Dat ik mij afvraag wat ik nu precies zegquote:
Ik geloof zaterdag, maar ik weet het niet zekerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, weenie
TAMME ASSER, STONEEEERRRRR, WAAR BEN JEEEEE
Okquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat? Dat ik mij afvraag wat ik nu precies zeg
We gaan ff bellen, denk ik.. Dus ben ff weer weg :$quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik geloof zaterdag, maar ik weet het niet zeker
TAAAAAAAAAAAMS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |