Nice!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:52 schreef Tamashii het volgende:
FUCKING GOED. IK HEB WEEKEND EN EIGENLIJK GEWOON VOLGENDE WEEK LAATSTE WEEK WERKEN EN DAN 3 MAANDEN VAKANTIE.
Ben er al eens op getest, maar hoorde van wat ADD'ers dat het maar een erg korte, oppervlakkige manier was. Mijn broertje is ook anders getest. Dus een second opinion lijkt me wel prettig, ook al zou ik het niet hebben. Misschien ontdekken ze wel waar de traagheid uit voort komt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, hopelijk weten ze maandag dan wat.
ADD he? Hmmm.
Nja ik maak het iets mooier dan het is. Dit werk ga ik niet meer doen, ik heb nog ander werk en ga op zoek naar een minibijbaantje. Bovendien binnenkort toets en nog een stage zoeken. En dan nog 30duizend dingen maar anyway geen stom werk meer.quote:
Waar wil je dat laten testen dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben er al eens op getest, maar hoorde van wat ADD'ers dat het maar een erg korte, oppervlakkige manier was. Mijn broertje is ook anders getest. Dus een second opinion lijkt me wel prettig, ook al zou ik het niet hebben. Misschien ontdekken ze wel waar de traagheid uit voort komt.
Zeg maar hoe laat ik moet beginnen en wat ik moet dan, dan stuur ik jou m'n rekeningnummer wel doorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja? Morgen? Ik heb echt geen zin
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nja ik maak het iets mooier dan het is. Dit werk ga ik niet meer doen, ik heb nog ander werk en ga op zoek naar een minibijbaantje. Bovendien binnenkort toets en nog een stage zoeken. En dan nog 30duizend dingen maar anyway geen stom werk meer.
Ah, dan ben je hopelijk eindelijk van dat gezeik af. Welke baan is dat? Die fulltime baan of die andere? Ik hoop dat je nog wat vrije tijd overhoudquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nja ik maak het iets mooier dan het is. Dit werk ga ik niet meer doen, ik heb nog ander werk en ga op zoek naar een minibijbaantje. Bovendien binnenkort toets en nog een stage zoeken. En dan nog 30duizend dingen maar anyway geen stom werk meer.
Mwah :$quote:
Darth vader heeft een rode lightsaberquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar wil je dat laten testen dan?
Snap jij dit trouwens:
[ afbeelding ]
Ik geloof dat ik beledigd word, maar ik snap hem niet.
Waarom?quote:
I've got 3 words for ya..quote:
Die fulltime ja....quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, dan ben je hopelijk eindelijk van dat gezeik af. Welke baan is dat? Die fulltime baan of die andere? Ik hoop dat je nog wat vrije tijd overhoud
We zoeken nog een assisten bedrijfsleider in Naaldwijkquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:57 schreef twi het volgende:
[..]
Zeg maar hoe laat ik moet beginnen en wat ik moet dan, dan stuur ik jou m'n rekeningnummer wel door
Weer een stuk of twintig sollicitaties gedaan, twee sollicitatiegesprekken (waarvan één bij Post.NL, je moet toch wat) komende week. Word het nu wel een beetje zat, al die afwijzingen.
Ik vind Star Wars niet eens leuk. Heb geen enkele film afgekeken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Darth vader heeft een rode lightsaberen zo groot is jouw pener heul niet
Nouja, ze verlengen me gewoon niet. Hij zei dat ik goed werkte, maar ze moeten op uren bezuinigen.quote:
Ja vuckfu, neeee, dat zei ik al op fb!quote:
:$quote:
Dat is idd wel tofjes jaquote:
Shit. Ik ben stoned. Ik moest en moet zo lachen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
:$
[..]
Dat is idd wel tofjes ja
TGIF MAWFAKKAAAAAAAAAA
Je bent zelf een vuckfuquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja vuckfu, neeee, dat zei ik al op fb!
Ik krijg iedere keer:quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:57 schreef twi het volgende:
[..]
Zeg maar hoe laat ik moet beginnen en wat ik moet dan, dan stuur ik jou m'n rekeningnummer wel door
Weer een stuk of twintig sollicitaties gedaan, twee sollicitatiegesprekken (waarvan één bij Post.NL, je moet toch wat) komende week. Word het nu wel een beetje zat, al die afwijzingen.
Dat is goed kut.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ze verlengen me gewoon niet. Hij zei dat ik goed werkte, maar ze moeten op uren bezuinigen.
Hehehehequote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Shit. Ik ben stoned. Ik moest en moet zo lachen.
Misschien is het dus daaromquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind Star Wars niet eens leuk. Heb geen enkele film afgekeken.
Zag het, was benieuwd of zaakjes zoals die van jullie logistiek nog wat nodig hebben. Denk niet dat ik het juiste profiel heb voor een assistent bedrijfsleiderquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
We zoeken nog een assisten bedrijfsleider in Naaldwijk
Ah oke, dan krijg je wel wat meer vrije tijd ja. Hopelijk kan je alles nog bekostigen en zo, maar daar heb je ongetwijfeld over nagedachtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die fulltime ja....Dan hou ik wel meer vrije tijd over als ik deze laat gaan. Ook iets minder geld maar soit.
Zelfs ik kan hetquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:01 schreef twi het volgende:
[..]
Zag het, was benieuwd of zaakjes zoals die van jullie logistiek nog wat nodig hebben. Denk niet dat ik het juiste profiel heb voor een assistent bedrijfsleider
Radboud in Nijmegen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar wil je dat laten testen dan?
Snap jij dit trouwens:
[ afbeelding ]
Ik geloof dat ik beledigd word, maar ik snap hem niet.
Al ben ik waarschijnlijk wel vroeg wakker, maar /carequote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
:$
[..]
Dat is idd wel tofjes ja
TGIF MAWFAKKAAAAAAAAAA
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Shit. Ik ben stoned. Ik moest en moet zo lachen.
quote:
Ja ik moet even kijken hoe vroeg ik op moet.. Hangt van bepaalde omstandigheden af :$quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Al ben ik waarschijnlijk wel vroeg wakker, maar /care
[..]
HAHAHHAHAAquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien is het dus daarommeisje vindt star wars leuk jij denkt haar te versieren door Darth vader na te doen
Nee. Dan ben ik iig niet de enige.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Radboud in Nijmegen.
Ik snap hem niet trouwens. Jij houdt toch niet van Star Wars?
Je zou inderdaad eerder een naaktslak in plaats van een lightsaber verwachten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Radboud in Nijmegen.
Ik snap hem niet trouwens. Jij houdt toch niet van Star Wars?
Anders zou ik het ook niet wetenquote:
Ja dat weet ik ook nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ik moet even kijken hoe vroeg ik op moet.. Hangt van bepaalde omstandigheden af :$
[..]
HAHAHHAHAA
[ afbeelding ]
Huisjesslakken, twi.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:04 schreef twi het volgende:
[..]
Je zou inderdaad eerder een naaktslak in plaats van een lightsaber verwachten.
En waarom weet jij dat niet? HE?!! NOU???!!!quote:
Ik ken jouw agenda toch niet uit mijn hoofd?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
En waarom weet jij dat niet? HE?!! NOU???!!!
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ken jouw agenda toch niet uit mijn hoofd?
Over 2 weken?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik verwacht dat je op z'n minst weet wanneer m'n volgende eisprong is, anders hebben jij en ik een groot probleem jongeman
Ff hoi zeggen tegen jou.. Hoi :$quote:
Nee, dat zijn varkens.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:09 schreef twi het volgende:
[..]
Die zijn niet zo langwerpig. Of heb jij een opgekrulde piemel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |