Die wordt momenteel uitgewoond door een groep mannenquote:
Vervul jij de rol van faxie in zijn afwezigheid ofzo?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die wordt momenteel uitgewoond door een groep mannen
Nee, Faxie zou gezegd hebben dat hij dat zou doenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vervul jij de rol van faxie in zijn afwezigheid ofzo?
Oja, goed punt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, Faxie zou gezegd hebben dat hij dat zou doen
Die is er natuurlijk niet bij maar die zal op dit moment wel onkuise dingen doen met een stripper...quote:
Ik ben niet te vergelijken met faxie. Die had namelijk gelijk boven op miauw gesprongenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vervul jij de rol van faxie in zijn afwezigheid ofzo?
Jeweetwel.. PHENOMINAL COSMIC POWAHHHHHHquote:
Is dat normaal daar?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die is er natuurlijk niet bij maar die zal op dit moment wel onkuise dingen doen met een stripper...
True, jij hebt liever haar hand.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben niet te vergelijken met faxie. Die had namelijk gelijk boven op miauw gesprongen
Of dit jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die wordt momenteel uitgewoond door een groep mannen
Hand, mond of andere lichaamsopeningquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is dat normaal daar?
[..]
True, jij hebt liever haar hand.
Je gaat me nu toch niet vertellen dat je Aladdin nooit hebt gezien?quote:
Je houdt van een bruine snikkel?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hand, mond of andere lichaamsopening
Moet wat als de rooie vlag heeft uithangenquote:
Oh was dat Aladdin? Die heb ik wel gezien ja, maar ik weet er weinig meer vanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je gaat me nu toch niet vertellen dat je Aladdin nooit hebt gezien?
Je geeft me duimpjes omhoog, mag ik op je kruipen?quote:
GA KIJKEN VERDOMMEquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh was dat Aladdin? Die heb ik wel gezien ja, maar ik weet er weinig meer van
Even hoi terug.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |