Whehehequote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die om haar buik heen past![]()
Past al nauwelijks bij Bonnie
Oh oepsquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga heul nie slapen
Kat deed dus lastig en ZIJ moet dus gaan slapen
Goed spul.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:22 schreef -Miauw- het volgende:
Maar ouzo en sambuca drink ik echt nooit meer
Valt bij mij eigenlijk nog wel meequote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij mij loopt een avond dan nog wel eens verkeerd af
sambucaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:22 schreef -Miauw- het volgende:
Vertel.. Ziek van geweest? Wat..quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:22 schreef -Miauw- het volgende:
Valt blijkbaar heel erg mee, aldus de DA.. Ze zit gewoon op haar goede gewichtquote:
ik werd op vakantie jaren terug een keer wakker met een kussen vol bloedquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Valt bij mij eigenlijk nog wel mee, 2 jaar geleden wel een biljartkeu tegen mijn neus gehad van een vrouwelijke collega
. Kwam ik een dag later achter
.
Deze hier krijgt met de dag meer de neiging om aan m'n oorlel te gaan likken.. I can'tquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:24 schreef DaMook het volgende:
Mijn wenkbrauw is lekker, denk ik. Een van mijn katten wil er constant aan likken.
Teveel gehad iddquote:
8 speciaal biertjes terwijl je dat nooit drinkt ook nietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vertel.. Ziek van geweest? Wat..
Dropshot icm witte wijn is trouwens geen aanrader
[..]
Valt blijkbaar heel erg mee, aldus de DA.. Ze zit gewoon op haar goede gewicht
Groter tuigje aanschaffen dan maar
Bessen vind ik ook niks, apfelkorn met ijs gaat er wel in.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
En 'bessen', Apfel- en/of Peerkorn drink ik ook nooooit meer
Ladderzat, ziek, gewond, alles. Nooit meerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vertel.. Ziek van geweest? Wat..
Dropshot icm witte wijn is trouwens geen aanrader
Ikj vind aandacht van ze niet erg, maar al dat gelik hoeft van mij niet zoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Deze hier krijgt met de dag meer de neiging om aan m'n oorlel te gaan likken.. I can't
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |