Oh kut, typoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ik loop strompel ik ook momenteel, maar zittend strompelen...
Alsof ze iets te willen heeftquote:
Ook niet verkeerdquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:15 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik ben wijn nog aan het leren waarderen, zit nu op nivo rose gemengt met 7up
Goed punt, goed puntquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alsof ze iets te willen heeft
Maar ze is hier niet toch
*Als ze dit leest ga ik heel hard rennen :$ *
Deze schoenquote:
Ben beetje bang wel nuquote:
Lambrusco lust ik nog steeds welquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lambrusco.. Duizenden flessen
Ik vind witte wijn nu echt nog nauwelijks lekker
Mwah in mijn 15 jaar van alcohol drinken heb ik iig geleerd niet teveel verschillends te drinken, dat komt er aan het eind van de avond weer uitquote:
Alcholist dusquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:16 schreef Koen66 het volgende:
vrijwel alle soorten bier, wijn, rum, whiskey, cognac, vrijwel alle likeur, mixdrankjes
Daar kwam ik op 16 jarige leeftijd op een familiereunie al achter.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah in mijn 15 jaar van alcohol drinken heb ik iig geleerd niet teveel verschillends te drinken, dat komt er aan het eind van de avond weer uit.
bij mij loopt een avond dan nog wel eens verkeerd afquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah in mijn 15 jaar van alcohol drinken heb ik iig geleerd niet teveel verschillends te drinken, dat komt er aan het eind van de avond weer uit.
Owww, dat is een goede leeftijd om "verpest" te wordenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja tot mijn 13e ongeveer, toen werd ik verpest door 2 oudere neven.
neuh, niet dat ik het dagelijks drink ofzo, ik lust het gewoon allemaal welquote:
Ja ik ook wel.. Gewoon pure jeugdsentimentquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Lambrusco lust ik nog steeds welmaar verder hou ik vooral van wit en droog.
Bwehehehequote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon een zweep pakken en BAM! Dat zal haar leren![]()
*maakt zich klaar om weg te rennen*
hehe ik was hardleersquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar kwam ik op 16 jarige leeftijd op een familiereunie al achter.
Ook nog een optie jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ik ook wel.. Gewoon pure jeugdsentiment
[..]
Bwehehehe![]()
Anders m'n broekriem.. Of een halsband
Pussyquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:21 schreef Dqod het volgende:
Lastige katten, ga slapen haarbal
/liefdagboek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat die om haar buik heen pastquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook nog een optie ja![]()
Dat ding om je kat aan te lijnen?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
PussyHet is nog niet eens 3 uur
Ik ga heul nie slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kat deed dus lastig en ZIJ moet dus gaan slapen
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |