Ooit een keer een FIFA game mee gehadquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:27 schreef fabio070 het volgende:
[..]
haha jaa ze hebben hem gehuurd van Bournemouth (3de niveau engeland)
haha nog prijzen meegwonnen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooit een keer een FIFA game mee gehad
Adelaarshorst, met hoofdletter en één 'd' dusquote:
Nee volgens mij niet. Hield het niet heel lang uit. Met FIFA vind ik het leuker om dan telkens de beste spelers te kopen.quote:
jaa inderdaad, hier het zelfde.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Hield het niet heel lang uit. Met FIFA vind ik het leuker om dan telkens de beste spelers te kopen.
Dit.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met FM is het dan weer leuker om kleine clubs op te bouwen
Je kan ook met vrachtautootjes gaan spelen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb al bijna twee dagen geen spel aangeraakt... zit te twijfelen of ik een film ga kijken of FM12 (Mansfield) of FM13 (amateurzooi in NL) opstartMansfield gaat iig belachelijk goed met 18 uit 7
jaa, sarpong ( transfervrij) en hupperts gehuurd. probeer ook een aantal talenten van me een kans te geven in het eerste elftal.quote:
Of dat, jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan ook met vrachtautootjes gaan spelen.
Lijkt me opzich ook wel chill werk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of dat, ja
Eigenlijk wel geinig dat ik dat spel speel: ik heb een tijd geleden het idee gehad om voor een koeriersbedrijf te werken, beetje rondsjezen in een bestelwagentje en pakjes afleveren enzoZodra ik weer beter ben en er achter kom dat er totaal geen werk in de bibliotheek te vinden is ga ik dat misschien maar gewoon doen ook
Volg je dromen!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of dat, ja
Eigenlijk wel geinig dat ik dat spel speel: ik heb een tijd geleden het idee gehad om voor een koeriersbedrijf te werken, beetje rondsjezen in een bestelwagentje en pakjes afleveren enzoZodra ik weer beter ben en er achter kom dat er totaal geen werk in de bibliotheek te vinden is ga ik dat misschien maar gewoon doen ook
Hovv moet ALTIJD tegen Vitessequote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tegen Groningen voor de halve finale van de play-offs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |