krijg ik nog antwoord op mijn vraag?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:01 schreef gerdatolsteyn het volgende:
hallo sir galahan
we hebben over een voorbeeld nagedacht om duidelijk te maken dat wat u zegt niet zou
kunnen kloppen.
Kent u u alvleesklier?
Nee maar nodig hebben zul je m.
Je gaat m niet verbranden want
het is een stukje van uzelf.
zo ook met de bijbel.
wat u mogelijk niet op de hoogte van bent,
is dat de bijbel ook een stuk van u is.
Ons verleden komt daar vandaan.
Ook uw toekomst zal daar vandaan komen.
Dat verbrand u toch niet?
Dat zou niet kloppen.
Iets wat onderdeel van je bestaan is
gaat voort, mijd het niet.
En daarom klopt het niet wat u zegt.
ze schijnen een nieuw idee te hebben!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 06:19 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Zelfs in een dronken toestand is dit topic niet door te komen.
Had het zelf niet beter kunnen verwoorden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:30 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik heb nu het filmpje bekeken.
Wat tips voor Gerda:
Koop een fatsoenlijke vuurkorf. U hebt niet op Scouting gezeten want u weet niet hoe u een vuurtje moet stoken. Dat gepruts met een onstabiel rooster en een fles wasbenzine was ook nog gevaarlijk, want als u niet goed oplet en er stroomt benzine op de grond of kleding dan staat zo boem ineens uw rok in de hens.
Dus: vuurkorf --> goed vuur van houtblokken maken --> dan pas boek erin, met de rug naar boven en de bladzijden een beetje uitgewaaierd dan brand het ook nog goed.
Uw hoofd is niet in beeld. Dit is dodelijk voor de boodschap. De kijker kan u zo niet vertrouwen. Wie is deze persoon die niet eens in beeld durft te komen? Schaamt u zich voor uw uiterlijk? Daar kunt u wat aan doen. Ga naar de kapper.
Uw kleding lijkt op die van een Jehova getuige. Ga naar de H&M en schaf uzelf wat modieuze outfits aan. Dit betekent niet dat het sexy moet zijn (al is daar niks mis mee) Er is genoeg modieuze kleding die mooi is en degelijk.
Neem Nederlandse les. Uw zinnen zijn onsamenhangend en grammaticaal vaak onjuist. Als u de taal beter beheerst en wat lessen in stijlvormen neemt zal uw boodschap beter over komen.
Mooi he?quote:
Ik kan me eerlijk gezegd bijna niet voorstellen dat dit echt is. Maar zoals we in de praktijk al vaker hebben gezien is het buitengewoon lastig om in dit verband een troll te onderscheiden van 'the real thing'.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:52 schreef UltraR het volgende:
[..]
Mooi he?
Waarschijnlijk verbrand ze het omdat het haar zo vaak heeft aangezet tot onzedelijk gedrag.
Mijn probleem met gelovigen is nooit de toon geweest. Wel dat het met waarheid in verband staat. Want de bijbel is fictie en non-fictie door elkaar gehusseld. En dan hebben ze non-fictie nog redelijk aangepast zodat het eigenlijk ook fictie is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:57 schreef gerdatolsteyn het volgende:
hallo mensen hier,
ik lees heel veel kritiek op gelovige mensen
die willen dat jullie ook zoals het geloof zullen denken.
op de straat zijn ze of aan de deur.
We zijn het zeker met jullie eens dat dat nooit de goede
toon was om de waarheid te vertellen.
dus je vind een bbq spektakel? Dan ben je waarschijnlijk niet erg gezegend met een leuk leven.quote:We hebben hiervoor een moderne aanpak gemaakt
ik had deze film al eerder ergens anders neer gezet omdat
hier heel veel jeugdigen zijn.
Maar ook deze moderne aanpak waarin we
spektakel niet hebben gemeden, geeft ons dezelfde reacties telkens.
Als jullie ons willen raken dan moet het snel en pijnloos zijn. Een slag onder de kin bijvoorbeeld. Dan hoeven we jullie hemeltergend gezeur ook niet aan te horen.quote:Geeft u ons mogelijk inzicht in hoe u werkt?
Laat ons in dezelfde taal al de uwe spreken.
Op internet is het nieuw voor ons, maar we mijden niets.
zeg maar hieronder hoe we u raken.
Dank gerda
Ik denk dat het tijd is voor een filmpjequote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:53 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik kan me eerlijk gezegd bijna niet voorstellen dat dit echt is. Maar zoals we in de praktijk al vaker hebben gezien is het buitengewoon lastig om in dit verband een troll te onderscheiden van 'the real thing'.
De helft van de apostelen waren vissers. Geen zoons om trots op te zijn overigens. Ze waren met hun vader aan de netten bezig, er komt een praatjesmaker langs en ze lopen met hem weg en laten vader alleen achter.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
Beste Gerda,
Over 3 weken ga ik zeevissen in Thailand, is dat wel toegestaan volgens het geloof? Ben namelijk wel bang dat onze lieve Heer het niet echt heeft op het hengelen.
Bedankt voor uw reactie alvast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |