I know, maar swingt zo lekker...quote:
Achter haar piano was het inderdaad nog leuk en goed.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond het zo jammer. Astrid bouwde het op naar een climax, komt er ineens zo'n verdwaald fitnessgroepje op het podium.
Milouquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
1. Clarissa eruit
2. Astrid eruit
3. Brown Hill eruit
4. Adriaan eruit
5. B-Brave
6. Orpheus eruit
7. Harry eruit
8. Milou winnaar
Ik let meer op die oorbellen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:25 schreef AhmedJaret het volgende:
nou we zijn het toch allemaal wel eens dat het spannendste vananvond het truitje van candy was
Ja, ik hou er helemaal niet van, maar ik vrees voor de smaak van het Nederlandse publiekquote:
wie is harry?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
1. Clarissa eruit
2. Astrid eruit
3. Brown Hill eruit
4. Adriaan eruit
5. B-Brave
6. Orpheus eruit
7. Harry eruit
8. Milou winnaar
milou de winnaar?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
1. Clarissa eruit
2. Astrid eruit
3. Brown Hill eruit
4. Adriaan eruit
5. B-Brave
6. Orpheus eruit
7. Harry eruit
8. Milou winnaar
Eigenlijk zou elk mannelijk lid haar moeten gangbangen....quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:25 schreef AhmedJaret het volgende:
nou we zijn het toch allemaal wel eens dat het spannendste vananvond het truitje van candy was
ook dat jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ali mag flink afgestraft worden op zijn dramatische keuzes.
zag zo'n stukje voorbij komen.. en ook weet niet wie.. maar fireworks zingen..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat zie je zo wel als ze eruit vliegt
Gewoon downloaden manquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:31 schreef iBenny het volgende:
Ze moeten wel ff opschieten... Ik wil Dexter gewoon kunnen kijken
bijna niet op ze stemmen.. dus je hebt het wel gedaanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Al die hitsige bakvisjes voor b-brave in het publiek
Al bijna daarom zou ik bijna niet op ze stemmen
Ik vind het zo schattig dat je die series op tv volgt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:31 schreef iBenny het volgende:
Ze moeten wel ff opschieten... Ik wil Dexter gewoon kunnen kijken
ik geef mijn geld echt niet uit aan die onzinquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
bijna niet op ze stemmen.. dus je hebt het wel gedaan
naja, dat is ook niet helemaal waar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:35 schreef Stickertje het volgende:
pech is een nieuwe manier om iemand te omschrijven die geen talent heeft..
ik heb ook pech met mijn zingen...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:35 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
naja, dat is ook niet helemaal waar.
En wordt dit ingegeven door je hoofd of je pik?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:35 schreef ZaZoe het volgende:
Ali had Sanne mee moeten nemen
[ afbeelding ]
Mooi meisje..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:35 schreef ZaZoe het volgende:
Ali had Sanne mee moeten nemen
[ afbeelding ]
Also also..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
En wordt dit ingegeven door je hoofd of je pik?
ik vind haar ook niet leuk en zeker niet de beste maar echt talentloos zou ik haar niet noemenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |