Gewoon turkengrappen roepen door de telecom en als ie er iets van zegt hem uitmaken voor een vuile kankerracistquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En de werkende teamleider zei niks er van
Morgenmiddag zit ik ook bij mijn baas op kantoor. Verbale intimidatie heet dit. En ik ga hem ook mededelen dat als die turk als teamleider ingedeeld is dat ik mijn taak uitvoer, maar dat hij verder niks over te zeggen heeft. Want al mijn respect is weg.
misschien ren je wel in je slaapquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Druk is anders, kan ik nog niet iedere dag uitslapen.
[..]
Gisteren ging ik om half 10 pitten, aan één stuk doorgeslapen tot 7 uur 's ochtends, maar nog steeds zijn mijn benen moe.
Oeh, damn.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gewoon turkengrappen roepen door de telecom en als ie er iets van zegt hem uitmaken voor een vuile kankerracist
Dan sta ik eerder op straat dan hij.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gewoon turkengrappen roepen door de telecom en als ie er iets van zegt hem uitmaken voor een vuile kankerracist
Waar je op 't podium staat?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zou je een paint kunnen maken van die profielfoto in mijn fobo?![]()
Dat is het vast.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
misschien ren je wel in je slaap
ik welquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zou je een paint kunnen maken van die profielfoto in mijn fobo?![]()
Je paintskills zijn prima.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik wel
even mn paintskills weer op de proef stellen
Oja, kutquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan sta ik eerder op straat dan hij.
staat er nog steeds hequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je paintskills zijn prima.
[ afbeelding ]
UDOWUquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er uit als een meet waar ik bij had willen zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
staat er nog steeds he![]()
![]()
en het is ook nog aan het eind van de laan dus ik kom er iedere dag langs
Niet met enge FOKkers meegaan is tip #1quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:35 schreef Crack_ het volgende:
Mijn eerste meet. hihaho super spannend alles
Spontaan verliefd op erik <3.
Terwijl de politieauto's vlakbij stondenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:34 schreef wietparkiet het volgende:
Dat acab erboven![]()
mijn eerste meet![]()
SV, PZ en Roro die dat over de neude liepen te schreeuwen![]()
Deed ik ook niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:36 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Niet met enge FOKkers meegaan is tip #1
we deden er goed aan om niet mee te lopen toenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Terwijl de politieauto's vlakbij stonden
Ja snap ikquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
we deden er goed aan om niet mee te lopen toen![]()
geen zin in boete of eventuele arrestatie
Jij zit niet lang op fok of wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:42 schreef chapel24 het volgende:
Wie gaan erallemaal naar de stapmeet? Jammer dat ik nietkan, maar ik ben best benieuwd of het daadwerkelijk allemaal zolderkamerautisten zijn, zoals een echte FOKker natuurlijk
Ahh echt nastyquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:42 schreef jordyqwerty het volgende:
Mensen van wiens ava slechts een close up is van hun oog
[ afbeelding ]
Haha, wat deed jíj nou.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[ afbeelding ]
mijn zolderkamer is toevallig wel geweldig en mijn autisme is niet zo opmerkelijk zegt mijn moederquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:42 schreef chapel24 het volgende:
Wie gaan erallemaal naar de stapmeet? Jammer dat ik nietkan, maar ik ben best benieuwd of het daadwerkelijk allemaal zolderkamerautisten zijn, zoals een echte FOKker natuurlijk
Hehequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Was leuk ja![]()
Met hs en raggie nog de hele nacht in uutje gezeten
Da's gewoon eng.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[ afbeelding ]
hahahquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hehe
Ik en roro zijn toen nog een uur lang losgegaan bij een straatmuzikant op HC
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jaja, het ging even he-le-maal mis
35 ongeveer, jij?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:46 schreef chapel24 het volgende:
Hoeveel puntjes had je trouwens voor Frans Jordy?
Welk examen vond je het moeilijkst en welk het makkelijkst?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:49 schreef chapel24 het volgende:
[..]
25 puntjes, met een beetje geluk een 5.5
Nou zeg hallo.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan je net zo goed een mes in m'n hart steken. Net zo leuk.
Moeilijkst geschiedenis, het republiek deel en m&o.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Welk examen vond je het moeilijkst en welk het makkelijkst?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
va de paint is bezig met uploaden maar tis op te huilen dus verwacht niks oke
Ik vond Engels ook het makkelijkstquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:56 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Moeilijkst geschiedenis, het republiek deel en m&o.
Makkelijkst by far engels. Die N norm zal bijna negatief worden denk ik
ik ken mensen die niet weten hoe ze een ei moeten bakkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:58 schreef Ezell het volgende:
Het is wel ernstig met je gesteld als je alleen pannenkoeken uit een pak kan maken.
ikquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:58 schreef Ezell het volgende:
Het is wel ernstig met je gesteld als je alleen pannenkoeken uit een pak kan maken.
Incapabele wezens.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ken mensen die niet weten hoe ze een ei moeten bakken
Leer het af, gr gr.quote:
Fryslanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt er beetje aan waar je gaat studeren?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:02 schreef Rezania het volgende:
De wiskundeleraar vroeg vandaag serieus of ik volgend jaar wil terugkomen om les te geven in de onderbouw. Zal ik het doen als het kan naast mijn studierooster?
Leiden en Delft, school staat in Leiden, dus in principe zou het kunnen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan waar je gaat studeren?
Gewoon doen. staat leuk op je cvquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:02 schreef Rezania het volgende:
De wiskundeleraar vroeg vandaag serieus of ik volgend jaar wil terugkomen om les te geven in de onderbouw. Zal ik het doen als het kan naast mijn studierooster?
Ahquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leiden en Delft, school staat in Leiden, dus in principe zou het kunnen.Maar ik vraag me eerder af of het niet awkward is. Ik heb nog genoeg vrienden zitten daar volgend jaar, en dan ben ik opeens een leraar.
![]()
Sowieso doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:02 schreef Rezania het volgende:
Heel af en toe om donkere kringen onder mijn ogen een beetje weg te werken. Maar ja, doe ik ook niet elke dag.quote:
Lesgeven staat sowieso al op mijn CV, doe het al een jaar.quote:
Goed plan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah. Nou dan weet ik het niet. Vraag aan die vrienden wat zij ervan vinden dan?
Ik zit ook wel erg te neigen om gewoon ja te zeggen.quote:
Hoe meer hoe beterquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lesgeven staat sowieso al op mijn CV, doe het al een jaar.
jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:08 schreef Rezania het volgende:
Oh, en ik heb even het hele wiskundeprogramma in de onderbouw hervormd. Nieuwe boeken, nieuwe rekenmachines, nieuwe methode van uitleggen, etc. Zal ik dat er ook opzetten?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:08 schreef Rezania het volgende:
Oh, en ik heb even het hele wiskundeprogramma in de onderbouw hervormd. Nieuwe boeken, nieuwe rekenmachines, nieuwe methode van uitleggen, etc. Zal ik dat er ook opzetten?
Oh, wel chill. Dat jij staat op en kunt eigenlijk al de deur uit?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heel af en toe om donkere kringen onder mijn ogen een beetje weg te werken. Maar ja, doe ik ook niet elke dag.
Ja, maar wel eerst mijn tanden poetsen en snel met de borstel door mijn haar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, wel chill. Dat jij staat op en kunt eigenlijk al de deur uit?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar wel eerst mijn tanden poetsen en snel met de borstel door mijn haar.
Dit houd ik in m'n achterhoofd voor als ik wiskunde weer eens niet snapquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:10 schreef Rezania het volgende:
CV tot nu toe:
- Vmbo (2009)
- Havo N&G (2011)
- Vwo N&G (2013)
- Privébegeleiding wiskunde voor uitmuntende leerling. (2012)
- Jaar wiskunde lesgeven aan volledige groepen. (2013)
- Wiskundeprogramma onderbouw hervormd. (2013)
Zolang het maar niet vwo wiskunde B meetkunde is wil ik er best naar kijken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:11 schreef zwerty het volgende:
[..]
Dit houd ik in m'n achterhoofd voor als ik wiskunde weer eens niet snap
Dan kan jij mij t fijn uitleggen
Wiskunde A :pquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zolang het maar niet vwo wiskunde B meetkunde is wil ik er best naar kijken.
quote:
In de sig van Rez, i cant evenquote:
Nee, ik lik gewoon graag meisjes.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:14 schreef wietparkiet het volgende:
ah beetje aan het inlikken bij de mods he rezania
quote:
Hoi ik ben LittleBrowniequote:
En als ik boos ben dan oh oh ohquote:
Het is nog waar ookquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dit is niet mijn verhaal maar het verhaal van iemand die het zelf niet kan vertellen!!!!!!
ANISHA!quote:
gaydater.com?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:19 schreef Rezania het volgende:
Ik zie net op FB dat ik een vriend in Libanon heb.
Echt een baas. Ze is een eckte eckte G man.quote:
Nee, zo'n gozer die naar een privéschool gaat, vet rijke ouders heeft, dat soort dingen. Ik ken hem blijkbaar van LEMUN.quote:
lolquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, zo'n gozer die naar een privéschool gaat, vet rijke ouders heeft, dat soort dingen. Ik ken hem blijkbaar van LEMUN.
whap eens haar nummer danquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Echt een baas. Ze is een eckte eckte G man.
Heb dr nummer niet :Squote:
Ik wel maar ik durf haar steeds niet te whappenquote:
Ik kan het altijd proberen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:26 schreef Crack_ het volgende:
Rez, weet jij ook wat van statistiek toevalliggg?
Zou ik wel doenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wel maar ik durf haar steeds niet te whappen
Jij moet haar wappen :S ik heb haar nummer nietquote:
Dat niet doenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:02 schreef Rezania het volgende:
Dat met H0 en H1 enzo? Ohnee dat zijn hypothesenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:26 schreef Crack_ het volgende:
Rez, weet jij ook wat van statistiek toevalliggg?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:30 schreef Toto69 het volgende:
Ik weet dat ik faal VA, maar was wel uurtje werk
[ afbeelding ]
Mooi man.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja man. lekker gewerkt daarna gegeten en beetje wezen chillen bij wat vrienden
wat liefquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:30 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Als ik dat zou aanbieden zouden ze me eens heel dom aankijken
Vind em wel goedquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:30 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, het ligt echt niet aan het vak. Meer dat men zoiets echt niet gewend is. Denk dat er ook een verschil in zit he, ik zit (zat) dan op een grote school (3000 leerlingen) en jij toch op wat kleinschaligersquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:31 schreef Rezania het volgende:
[..]Ligt er wel aan welk vak hè.
Je hebt toch wel een vak waar je goed voor scoort?
Even mijn laptop er bij pakken, doe ik zoquote:
Ongeveer 10%.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, het ligt echt niet aan het vak. Meer dat men zoiets echt niet gewend is. Denk dat er ook een verschil in zit he, ik zit (zat) dan op een grote school (3000 leerlingen) en jij toch op wat kleinschaligers
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Even mijn laptop er bij pakken, doe ik zo
Dat bedoel ik dus. Ik denk dat dat allemaal een beetje anders is, en ik denk niet dat ze hier zo soepel zijnquote:
Oh, nee dit is met SPSS. Of weet je toevallig wél hoe je een poweranalyse moet maken en hoe ik kan vast stellen wat de power van mn onderzoek is?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan het altijd proberen.Maar de statistiek die je op de middelbare school krijgt is heel erg gebaseerd op wat je rekenmachine kan, dus tja.
Ja dat hoort er ook wel bij maar die is eigenlijk beetje standaard.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat met H0 en H1 enzo? Ohnee dat zijn hypothesen
nein ik bedoel gewoon op fokquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wat is er dan?
Als je path bedoelt; die app heb ik niet meer dus
Je verloor me bij SPSS. Sorry.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nee dit is met SPSS. Of weet je toevallig wél hoe je een poweranalyse moet maken en hoe ik kan vast stellen wat de power van mn onderzoek is?
[..]
Ja dat hoort er ook wel bij maar die is eigenlijk beetje standaard.
Als je me de data van een eenzijdige steekproef zou geven en ik daaruit de grenzen moest berekenen zou ik dat niet meer kunnen hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nee dit is met SPSS. Of weet je toevallig wél hoe je een poweranalyse moet maken en hoe ik kan vast stellen wat de power van mn onderzoek is?
[..]
Ja dat hoort er ook wel bij maar die is eigenlijk beetje standaard.
Jammer jammer.quote:
En dit is nog tweezijdig ook. Denk ik, ben er nog niet uit. Zo veel tijd heb ik niet dus misschien doe ik gewoon één.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als je me de data van een eenzijdige steekproef zou geven en ik daaruit de grenzen moest berekenen zou ik dat niet meer kunnen hoor
YouTube heeft altijd wel ietsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jammer jammer.
Ik dacht wel echt slim te zijn en gewoon een module statistiek te volgen bij mij op school. Hebben ze dat nog geen eens. Wtf, wel verwachten dat ik onderzoekje in elkaar zet blabla maar dat wel met maar vier lesjes statistiek van een jaar terug.
Ja, dat is wel een belachelijke eis van ze. Maar kan je niet statistiek krijgen van een andere student of zo? Het lijkt me toch wel dat je die statistiek moet begrijpenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jammer jammer.
Ik dacht wel echt slim te zijn en gewoon een module statistiek te volgen bij mij op school. Hebben ze dat nog geen eens. Wtf, wel verwachten dat ik onderzoekje in elkaar zet blabla maar dat wel met maar vier lesjes statistiek van een jaar terug.
Ik heb hier het basishandboek SPSS liggen.. Ik ga daarop hopen en anders hebben we wikistatics nogquote:
Op KhanAcademy staat ook wat, type 1 errors?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb hier het basishandboek SPSS liggen.. Ik ga daarop hopen en anders hebben we wikistatics nog
Ja moet wel lukken. En er is ook wel een toffe leraar die me denk ik wel wil helpenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een belachelijke eis van ze. Maar kan je niet statistiek krijgen van een andere student of zo? Het lijkt me toch wel dat je die statistiek moet begrijpen
hoiquote:
Oh, ja dan hoop ik wel wat te kunnen maar wie weetquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:37 schreef Rezania het volgende:
Oh, ik zie trouwens net dat ik je eind volgend jaar wel kan helpen.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Op KhanAcademy staat ook wat, type 1 errors?Geen idee wat het is
Handig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja moet wel lukken. En er is ook wel een toffe leraar die me denk ik wel wil helpen.
Ja, op dit moment slaat het allemaal nergens op. We moesten vorig blok (3.3) een onderzoeksopzet maken.. van de 60 studenten hebben 3 (!!) een voldoende. Je moet aan de hand van je onderzoeksopzet ook een onderzoek maken.. en die moet dan eind blok 3.4 af zijn. Maarja, je kunt je onderzoeksopzet pas herkansen in de laatste week van blok 3.4.. dezelfde week wanneer je échte onderzoek af moet zijn. Dus dat gaat niet
En als je geen voldoende voor je onderzoek hebt mag je niet beginnen aan je afstuderen![]()
.
Ja, de tip was om maar gewoon aan je onderzoek te beginnen. Waarom ze dit niet gewoon twee blokken naar voren plaatsen snap ik nietquote:
Optimaliseren is dan ook gewoon kut.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:40 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb trouwens optimaliseren bij wiskunde A nooit begrepen. Gelukkig kwam het niet in het examen voor
Bij mij ookquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:40 schreef Rezania het volgende:
http://lst.leidendelft.nl(...)cht-vakken-per-jaar/
Dat rooster van het eerste jaar ziet er behoorlijk makkelijk uit, maar dat zal wel vies tegenvallen.
Zelfs met al mijn inzicht en wiskunde B kennis kom ik er nog maar de helft van de tijd uit.quote:
Ja, bij boer Henk en zijn land kwam ik er misschien nog uit. Maar met kisten en weet ik veel wat, nee, meestal niet. Heb me er ook niet meer écht mee bezig gehouden nadat ik het binnen twee uur nog niet begreepquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zelfs met al mijn inzicht en wiskunde B kennis kom ik er nog maar de helft van de tijd uit.
Niet altijd, dan moet er in de opgave iets van maximalisatie of blabla staanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:44 schreef Rezania het volgende:
Ik denk nu dat het iets met differentiëren is, en dat klopt geloof ik ook nog. Wow.
2D was ook wel makkelijk, 3D daarentegen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, bij boer Henk en zijn land kwam ik er misschien nog uit. Maar met kisten en weet ik veel wat, nee, meestal niet. Heb me er ook niet meer écht mee bezig gehouden nadat ik het binnen twee uur nog niet begreep
IK BEN WEER NIET GOED GENOEG ENZO BAHquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Verveel me doooooooooooooood. Waar de fuck is krabs
Je weet niet waar Krabs is?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Verveel me doooooooooooooood. Waar de fuck is krabs
Pure aidsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
2D was ook wel makkelijk, 3D daarentegen.
Schotland, sowieso.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:47 schreef Crack_ het volgende:
Wat zouden jullie doen? Studie waarvan je echt denk "waoaoao!" maar je moet 5 maanden naar Schotland en dat zie je écht niet zitten.
?
Waarom zie je dat niet zitten?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:47 schreef Crack_ het volgende:
Wat zouden jullie doen? Studie waarvan je echt denk "waoaoao!" maar je moet 5 maanden naar Schotland en dat zie je écht niet zitten.
?
Ik denk dat dat wel om is nadat je er een week bent.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:47 schreef Crack_ het volgende:
?
gewoon doen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:47 schreef Crack_ het volgende:
?
Ja maar schotlandquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:47 schreef Crack_ het volgende:
?
Ik kreeg ethiek en debat.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:49 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik krijg dus ook gewoon filosofie bij mijn studie[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel om is nadat je er een week bent.
quote:
quote:
Omdat ik hier nu echt alles heb wat ik wil. Als ik hier wegga dan moet ik mn huur op zeggen en grote kans dat ik dan terug kom en in een klein kamertje moet gaan wonen ipv waar ik nu woon. Plus, ik denk niet dat mijn vriend het volhoudt om 5 maanden zonder mij te zitten dus die relatie ben ik dan gewoon kwijt. Zo zie ik dat dan hequote:
Nou, dan ga je niet? Makkie toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..].
[..]
Omdat ik hier nu echt alles heb wat ik wil. Als ik hier wegga dan moet ik mn huur op zeggen en grote kans dat ik dan terug kom en in een klein kamertje moet gaan wonen ipv waar ik nu woon. Plus, ik denk niet dat mijn vriend het volhoudt om 5 maanden zonder mij te zitten dus die relatie ben ik dan gewoon kwijt. Zo zie ik dat dan he.
Schotland is awesome!!!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:47 schreef Crack_ het volgende:
?
O dan is het wel lastig ja, kun je je osso niet onderverhuren?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..].
[..]
Omdat ik hier nu echt alles heb wat ik wil. Als ik hier wegga dan moet ik mn huur op zeggen en grote kans dat ik dan terug kom en in een klein kamertje moet gaan wonen ipv waar ik nu woon. Plus, ik denk niet dat mijn vriend het volhoudt om 5 maanden zonder mij te zitten dus die relatie ben ik dan gewoon kwijt. Zo zie ik dat dan he.
Nou, zal vooral gaan over het feit dat je mensen hebt die denken dat ik bezig ben gemuteerde reuzenspinnen die lasers schieten uit hun ogen te ontwikkelen en waarom ze dat denken, dus tja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ethiek is wel leuk.. ligt er beetje aan hoe en wat.
Ja, emogif dan niet zo.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou nee he. Want super studie dit dat.
Ben je daar niet mee bezig dan?!!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, zal vooral gaan over het feit dat je mensen hebt die denken dat ik bezig ben gemuteerde reuzenspinnen die lasers schieten uit hun ogen te ontwikkelen en waarom ze dat denken, dus tja.
In mn huurcontract staat van niet.. maar ik denk dat mn huurbaas daarmee bedoeld dat het niet de bedoeling is dat ik hier niet ga wonen. Misschien met goed overleg dat ik na vijf maanden gewoon weer terug kom dat het dan wel ok isquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:52 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
O dan is het wel lastig ja, kun je je osso niet onderverhuren?
Oh, nee dat klinkt minder interessantquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, zal vooral gaan over het feit dat je mensen hebt die denken dat ik bezig ben gemuteerde reuzenspinnen die lasers schieten uit hun ogen te ontwikkelen en waarom ze dat denken, dus tja.
Vrouwen doen dat!quote:
Ik zat er vanmiddag al over na te denken om een minor psychologie te volgen, maar wiskunde is ook interessant, evenals natuurkunde en scheikunde.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Beter een lesje psychologie erbij doen dan
Je kunt vaak ook keuze modules doen. Zijn wel kleiner maarjaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zat er vanmiddag al over na te denken om een minor psychologie te volgen, maar wiskunde is ook interessant, evenals natuurkunde en scheikunde.
Als dat is wel chill maar dan zit je nog met die vervelende vriend van jequote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:53 schreef Crack_ het volgende:
In mn huurcontract staat van niet.. maar ik denk dat mn huurbaas daarmee bedoeld dat het niet de bedoeling is dat ik hier niet ga wonen. Misschien met goed overleg dat ik na vijf maanden gewoon weer terug kom dat het dan wel ok is .
Ja is kut he? Ik vind psychologie ook nog steeds interessant, krijg er wel een beetje van bij de studie, maar ik denk wel dat ik me daar ergens in kan specialiserenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zat er vanmiddag al over na te denken om een minor psychologie te volgen, maar wiskunde is ook interessant, evenals natuurkunde en scheikunde. _o-
Sowieso een half jaar wegquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:56 schreef Rezania het volgende:
Of een educatieve minor, kan ook nog.En dan moet ik ook nog beslissen waar. Gewoon Nederland, Zweden, Zuid-Korea, Japan, zoveel mogelijkheden. Keuzes alom.
Nee, als ik dan een minor doe wil ik wel één geheel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je kunt vaak ook keuze modules doen. Zijn wel kleiner maarja.
Argentinië heeft een onderwijssysteem?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:56 schreef jordyqwerty het volgende:
Weet alleen nog niet waarZweden, China, Argentinië, zoiets
nodigquote:
jup, zo'n derde wereld land is het nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Argentinië heeft een onderwijssysteem?
Nee, klopt. Ik dacht aan Algerije.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jup, zo'n derde wereld land is het niet
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Argentinië heeft een onderwijssysteem?
Ik ook niet Afrika, ook niet Zuid-Afrikaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:58 schreef Rezania het volgende:
Ik kan wel al wat landen uitsluiten. Sowieso niet de VS, een land in Afrika, een Oost-Europees land, België of Noord-Korea.
Nou vervelend is ie niet. Maar dat is wel echt kutquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:55 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Als dat is wel chill maar dan zit je nog met die vervelende vriend van je
Liefdequote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou vervelend is ie niet. Maar dat is wel echt kut.
Ik ga voor mijn stage waarschijnlijk naar Malta. Dat lijkt me dan weer wel leukquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:02 schreef Ezell het volgende:
Sowieso een land buiten Europa kiezen als je graag in het buitenland wil zitten met je studie.
Serieus? Ik ga meequote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga voor mijn stage waarschijnlijk naar Malta. Dat lijkt me dan weer wel leuk
Finland lijkt mij ook tof ja. Sowieso gewoon een Scandinavisch land, mooi en zo.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Finland lijkt me ook wel tof, evenals Zuid-Korea en JapanLanden als Engeland en de Verenigde Staten trekken me dan echt niet
Zuid-Afrika heeft ook veel problemen, veel te veel imo, zou het sowieso niet overwegen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ook niet Afrika, ook niet Zuid-Afrika
Zuid-Korea dus maar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:02 schreef Ezell het volgende:
Sowieso een land buiten Europa kiezen als je graag in het buitenland wil zitten met je studie.
/omtebeginnenisditduskaasquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:03 schreef Ezell het volgende:
Heb ik vandaag de TC gemist of komt die nog?
Waarom Malta en wat voor stage?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga voor mijn stage waarschijnlijk naar Malta. Dat lijkt me dan weer wel leuk
Eens chuckun.quote:
Dan ga ik ook naar Zuid-Koreaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Finland lijkt mij ook tof ja. Sowieso gewoon een Scandinavisch land, mooi en zo.
Engeland zou ik nog wel overwegen, maar dan moet het wel echt een prestigieuze school zijn (zal wel niet gebeuren).
[..]
Zuid-Afrika heeft ook veel problemen, veel te veel imo, zou het sowieso niet overwegen.
[..]
Zuid-Korea dus maar.
Gezellig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dan ga ik ook naar Zuid-KoreaScandinavie is mooi maar zo, zo duur
Broek uit. #YOLO #guy4lifequote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:08 schreef jordyqwerty het volgende:
Alleen thuis, frituurpan aan en aan het bier #yolo
Lekker yolo'enquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:08 schreef jordyqwerty het volgende:
Alleen thuis, frituurpan aan en aan het bier #yolo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |