Gewoon turkengrappen roepen door de telecom en als ie er iets van zegt hem uitmaken voor een vuile kankerracistquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En de werkende teamleider zei niks er van
Morgenmiddag zit ik ook bij mijn baas op kantoor. Verbale intimidatie heet dit. En ik ga hem ook mededelen dat als die turk als teamleider ingedeeld is dat ik mijn taak uitvoer, maar dat hij verder niks over te zeggen heeft. Want al mijn respect is weg.
misschien ren je wel in je slaapquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Druk is anders, kan ik nog niet iedere dag uitslapen.
[..]
Gisteren ging ik om half 10 pitten, aan één stuk doorgeslapen tot 7 uur 's ochtends, maar nog steeds zijn mijn benen moe.
Oeh, damn.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gewoon turkengrappen roepen door de telecom en als ie er iets van zegt hem uitmaken voor een vuile kankerracist
Dan sta ik eerder op straat dan hij.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gewoon turkengrappen roepen door de telecom en als ie er iets van zegt hem uitmaken voor een vuile kankerracist
Waar je op 't podium staat?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zou je een paint kunnen maken van die profielfoto in mijn fobo?![]()
Dat is het vast.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
misschien ren je wel in je slaap
ik welquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zou je een paint kunnen maken van die profielfoto in mijn fobo?![]()
Je paintskills zijn prima.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik wel
even mn paintskills weer op de proef stellen
Oja, kutquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan sta ik eerder op straat dan hij.
staat er nog steeds hequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je paintskills zijn prima.
[ afbeelding ]
UDOWUquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er uit als een meet waar ik bij had willen zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
staat er nog steeds he![]()
![]()
en het is ook nog aan het eind van de laan dus ik kom er iedere dag langs
Niet met enge FOKkers meegaan is tip #1quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:35 schreef Crack_ het volgende:
Mijn eerste meet. hihaho super spannend alles
Spontaan verliefd op erik <3.
Terwijl de politieauto's vlakbij stondenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:34 schreef wietparkiet het volgende:
Dat acab erboven![]()
mijn eerste meet![]()
SV, PZ en Roro die dat over de neude liepen te schreeuwen![]()
Deed ik ook niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:36 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Niet met enge FOKkers meegaan is tip #1
we deden er goed aan om niet mee te lopen toenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Terwijl de politieauto's vlakbij stonden
Ja snap ikquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
we deden er goed aan om niet mee te lopen toen![]()
geen zin in boete of eventuele arrestatie
Jij zit niet lang op fok of wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:42 schreef chapel24 het volgende:
Wie gaan erallemaal naar de stapmeet? Jammer dat ik nietkan, maar ik ben best benieuwd of het daadwerkelijk allemaal zolderkamerautisten zijn, zoals een echte FOKker natuurlijk
Ahh echt nastyquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:42 schreef jordyqwerty het volgende:
Mensen van wiens ava slechts een close up is van hun oog
[ afbeelding ]
Haha, wat deed jíj nou.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[ afbeelding ]
mijn zolderkamer is toevallig wel geweldig en mijn autisme is niet zo opmerkelijk zegt mijn moederquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:42 schreef chapel24 het volgende:
Wie gaan erallemaal naar de stapmeet? Jammer dat ik nietkan, maar ik ben best benieuwd of het daadwerkelijk allemaal zolderkamerautisten zijn, zoals een echte FOKker natuurlijk
Hehequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Was leuk ja![]()
Met hs en raggie nog de hele nacht in uutje gezeten
Da's gewoon eng.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[ afbeelding ]
hahahquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hehe
Ik en roro zijn toen nog een uur lang losgegaan bij een straatmuzikant op HC
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jaja, het ging even he-le-maal mis
35 ongeveer, jij?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:46 schreef chapel24 het volgende:
Hoeveel puntjes had je trouwens voor Frans Jordy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |