Halloquote:
Dat klinkt fijn. En je kan er blijkbaar op FOK!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Immer, fantastische mensen en daden overal
Dat is fijn, je bent er deel van.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klinkt fijn. En je kan er blijkbaar op FOK!
2de dag is altijd het lekkerstquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:58 schreef LompeHork het volgende:
Ik ga m'n Chinees voer van gisteren maar eens opwarmen, goed plan wel
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:59 schreef Dimens het volgende:
Nachtbagger moet weer terug naar ONZ. Dan maar geen bikini's, aangezien die in B&H toch al nauwelijks werden gepost.
Ik opende nb al af en toe in ONZ. Ook weinig mensen die dan er op af kwamen. Dat kan natuurlijk aan mij als TS liggen. Het moet sowieso geen SC zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:59 schreef Dimens het volgende:
Nachtbagger moet weer terug naar ONZ. Dan maar geen bikini's, aangezien die in B&H toch al nauwelijks werden gepost.
Omdat het een SC is, komen er minder mensen op af.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik opende nb al af en toe in ONZ. Ook weinig mensen die dan er op af kwamen. Dat kan natuurlijk aan mij als TS liggen. Het moet sowieso geen SC zijn.
De topics die ik laatst opende in onz verzandde niet altijd in scquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Omdat het een SC is, komen er minder mensen op af.
Mja, ik kan ook niet veel meer helpen. Tegenwoordig slaap ik doordeweeks als nachtbagger geopend wordt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De topics die ik laatst opende in onz verzandde niet altijd in scMaar dit topic is niet handig om dat te bespreken denk ik.
die is wel net iets mooier jaquote:
ook niet als het een japanse duitser is?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan Duits niet aanhoren, vandaar ook
Al zou zijn naam Cristiano Ronaldo zijn, zelfs dan niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ook niet als het een japanse duitser is?
Puur genot moet gedeeld wordenquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
wrm staat er een foto van mij in dit topic
ik zie toch niksquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:50 schreef Flippiee het volgende:
Mag zo een foto zoals die van C.Ronaldo eigenlijk?![]()
Nee, ik ben niet zo slankquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
ik dacht altijd dat jij dit was mono?
[ afbeelding ]
moet altijd nog eens naar zo'n spierwit strandquote:
hihiquote:
+1quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
moet altijd nog eens naar zo'n spierwit strand
Eerder kwantitiet, damn.quote:
vraag me dan toch af of zijn omvang iets te maken heeft met het feit dat hij zo goed kan zingenquote:
Misschien dat het vet op een bepaalde manier op zijn longen of stemband drukt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
vraag me dan toch af of zijn omvang iets te maken heeft met het feit dat hij zo goed kan zingen
Nelson neukt je een prolapse brahquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
* Rezania rekt aars op.
Come at me, bro!
Nog een sixpack dus?quote:
mehquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog een sixpack dus?
[ afbeelding ]
Graag gedaan. Gr gr.
Mwehhquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog een sixpack dus?
[ afbeelding ]
Graag gedaan. Gr gr.
* Rezania opent het vuren.quote:
en dan met een rietje erin opdrinkenquote:
Nee, praktisch mijn hele generatie-modgenoten zijn het FA schap in gevlogen alsof ze het gratis kregen bij een pakje boter maar mijn glazen plafond was toch het modschap, achteraf maar goed ook vermoed ik.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben jij niet ook FA geweest eigenlijk? Ja toch? In 2010/2011 ofzo?
Wij hebben nog samen gemodquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, praktisch mijn hele generatie-modgenoten zijn het FA schap in gevlogen alsof ze het gratis kregen bij een pakje boter maar mijn glazen plafond was toch het modschap, achteraf maar goed ook vermoed ik.
Whehe, denk dat je wel een puike FA geweest was hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, praktisch mijn hele generatie-modgenoten zijn het FA schap in gevlogen alsof ze het gratis kregen bij een pakje boter maar mijn glazen plafond was toch het modschap, achteraf maar goed ook vermoed ik.
Klopt, waarom ben jij geen FA geworden?quote:
Ze willen me nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Klopt, waarom ben jij geen FA geworden?.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:00 schreef HeaN82 het volgende:
Wat vinden jullie ervan?
[ link | afbeelding ]
idd, ff seconde langerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nice!
Laatste frame alleen wat langer stil laten staan imo
Dus je blijft nog ff?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:03 schreef Tally het volgende:
Als ik slim ben dan ga ik slapen.
Maar als ik slim zou zijn had ik een baan
En was ik niet getrouwd
En had ik geen kinderen, kanarie, poes en marmot
Ga je morgen met mij uit Nederland vluchten?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:03 schreef Tally het volgende:
En was ik niet getrouwd
Marmotjes zijn schattigquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:03 schreef Tally het volgende:
En was ik niet getrouwd
Hoe maak je een marmot?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:04 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Ga je morgen met mij uit Nederland vluchten?Dan maken we gewoon nieuwe kinderen, kanaries, marmotten en wat niet.
Om eerlijk te zijn zou ik dat niet wetenquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nice!
Laatste frame alleen wat langer stil laten staan imo
GADVERDAMMEquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:07 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Gewoon bouwpakket kopen. Het geheim zit 'm in de goede lijm.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn zou ik dat niet weten
waarom moet ik nu denken aan jouw pretstift?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:09 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Ja je kan het wel met pritstift proberen maar dat werkt natuurlijk niet.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:10 schreef Tally het volgende:
[..]
waarom moet ik nu denken aan jouw pretstift?
GADVERDAMME IK DENK AAN JOUW PRETSTIFT. IEUWWWWWWE
Iiieeeuww BAH! Waarom denk jij daaraan! Heiden!!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:10 schreef Tally het volgende:
[..]
waarom moet ik nu denken aan jouw pretstift?
GADVERDAMME IK DENK AAN JOUW PRETSTIFT. IEUWWWWWWE
Zegt user die net komt kijkenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:12 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
He jij bent nog maar net mod, jij mag dat nog niet.
Jouw schuld! Jij begon er over!!!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:12 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Iiieeeuww BAH! Waarom denk jij daaraan! Heiden!!
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:14 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Niet ertegen ingaan, gewoon accepteren. Even doorbijten
België is niet echt beter hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:16 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Oke. Sorry.![]()
Geen seks dus morgen? En niet het land uitvluchten?
Dat halen we niet op de fiets hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:18 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Duitsland? Of mag je in Duitsland alleen maar hele vieze seks hebben?
Anders geef ik je gewoon hier wel stiekem een kusje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:23 schreef Tally het volgende:
Heren. Ik ga jullie verlaten. Mijn alarm is afgegaan (en wil een fles).
Dus die ga ik ff vullen met wodka en kijken of ze gaat uitslapen morgen!
Kusjes!
Slaapsequote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:23 schreef Tally het volgende:
Kusjes!
Truste.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:23 schreef Tally het volgende:
Kusjes!
Dit hoor ik ze zingenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |