---------------------------- ***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's. (Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
Ik ben helemaal blij met marktplaats, 3 gloednieuwe esprit positiebroeken voor 30 euro gescoord en ze zitten heerlijk! Voor het eerst sinds weken een positiebroek die niet knelti in mijn buik!
Dank jullie wel . Vanavond ben ik hier nog...daarna kruip ik onder een steen/vang ik zonnestralen in de Ardèche. Bang dat het dan toch los komt (maar de afgelopen 1,5 week niet gebeurd). Over twee weken weer een echo en indien nodig verdere actie plannen.
(Sorry, ik weet dat dit niet in dit topic hoort, maar wel jullie voor dit moment nog wel even informeren.)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O* Insanity is heritable. You get it from your children. Ik ben wel gek, maar niet achterlijk. If you can't beat them, confuse them.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
♥ A ♥ & ♥ T ♥ When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Kursor, wat ontzettend oneerlijk en verdrietig Ik hoop dat jullie de tijd in de Ardeche een beetje kunnen gebruiken om het een plekje te geven. Sterkte!!
[ Bericht 0% gewijzigd door Dyre op 01-06-2013 08:27:11 ]
Op vrijdag 31 mei 2013 16:45 schreef laziness het volgende: Potver kursor. Wat vreselijk klote. Weer die stoel onder je vandaan geschopt. Sterkte meisje
Zo voelt het ook echt. Dank jullie wel, doet mij goed om jullie berichtjes te lezen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kursor op 31-05-2013 20:09:24 (Verkeerde smiley) ]
Hier een enorme klote dag achter de rug. Veel pijn in mn nek en schouders. Gezeik op mn werk. 2 managers afgesnauwd en vervolgens nog een potje zitten janken. Fysiotherapeut was niet bereikbaar vandaag dus moet wachten op mn afspraak maandag ochtend. Bah ik kruip weer terug onder mn steen
Ach nee toch lieve Kursor wat ontzettend rot en verdrietig, ik had het je zó ontzettend anders gegund. Heel veel sterkte met het verwerken en een plekje geven aan jullie verdriet.
Ik kruip even uit lurkstand, lees net het verdrietige nieuws van Kursor. Wat afschuwelijk verschrikkelijk oneerlijk. Het is je zo gegund. Heel veel sterkte meid...