Nee en <STRIKE> dus ook nietquote:
Nou ja zo wild zijn die grachten niet!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:50 schreef the85mc het volgende:
[..]
Nah, het is niet echt een chille boot. Aluminium lichtgewicht boot, meer voor vissers. Redelijk instabiel.
Wel ideaal om op/achter de auto te gooien en naar een meer te rijden. Maar het is niks voor de Amsterdamse grachten.
<span style="text-decoration:line-through;">...</span> ?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:08 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Nee en <STRIKE> dus ook nieten toch moet het kunnen, want chico heeft het ook
Heb jij je lijst ook samengesteld dmv de gadget 'lijst', chico? Dus voor elk onderwerp een nieuwe lijst?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:09 schreef V1z0R het volgende:
<span style="text-decoration:line-through;">...</span>
Nee, gewoon 1 lijst. En zelf enters invoeren. En dus met die <s> </s> tags om door te strepenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:08 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Nee en <STRIKE> dus ook nieten toch moet het kunnen, want chico heeft het ook
Heb jij je lijst ook samengesteld dmv de gadget 'lijst', chico? Dus voor elk onderwerp een nieuwe lijst?
Ah, natuurlijkquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee, gewoon 1 lijst. En zelf enters invoeren. En dus met die <s> </s> tags om door te strepen. Maar dan moet je niet in de normale modus, maar in de speciale html-bewerkmodus zitten (kan je bovenaan instellen geloof ik).
Altijd leukquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:01 schreef D. het volgende:
Is het trouwens toepasselijk om foto's te posten van behaalde resultaten?
Ohquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:04 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog niet zo ver, maar ik vroeg het me af omdat ik dat verder niemand zie doen
Owquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:05 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
OhJa het komt weleens voor ja, recentelijk niet meer zo, geloof ik.
Voor mij?quote:Uniekje heeft wel leuke voor- en nafoto's voor je![]()
Ja, die heb ik nog nietquote:en The85MC post ook wel eens z'n wasbordje hier
Voor veel minder dan 1000 wordt t lastig denk ik om een boot met betrouwbare motor te vinden.. Vooral regio amsterdam is echt superduur qua boten. Het lijkt wel of ze denken dat ze drijvend goud hebben ofzoquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:08 schreef Probability het volgende:
[..]
Nou ja zo wild zijn die grachten niet!
Ik ben nu een spaardoel aan het makenWil gewoon een klein oud ding. Zit aan ¤500 of ¤1000 euro te denken als doelbedrag.
Ja eindje rijden is echt prima!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:28 schreef the85mc het volgende:
[..]
Voor veel minder dan 1000 wordt t lastig denk ik om een boot met betrouwbare motor te vinden.. Vooral regio amsterdam is echt superduur qua boten. Het lijkt wel of ze denken dat ze drijvend goud hebben ofzoSoms zie je er aftandse bakken op staan voor echt veel te veel geld.
Beter haal je dr 1 uit het noorden van het land, of een andere uithoek, scheelt soms zo de helft.
De waarde van boten is lastig in te schatten, vaak is bouwjaar onbekend, geen kilometerstand. Dus je moet goed kunnen kopen/verkopen.
Waarom doen ze dat niet net als bij tractoren en het aantal gelopen uren bijhouden?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:28 schreef the85mc het volgende:
[..]
Voor veel minder dan 1000 wordt t lastig denk ik om een boot met betrouwbare motor te vinden.. Vooral regio amsterdam is echt superduur qua boten. Het lijkt wel of ze denken dat ze drijvend goud hebben ofzoSoms zie je er aftandse bakken op staan voor echt veel te veel geld.
Beter haal je dr 1 uit het noorden van het land, of een andere uithoek, scheelt soms zo de helft.
De waarde van boten is lastig in te schatten, vaak is bouwjaar onbekend, geen kilometerstand. Dus je moet goed kunnen kopen/verkopen.
Inboards en grotere motoren hebben dat ook wel. Maar tot een pk of 50 zit dat er niet op. Ook geen toerenteller of wat dan ook.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat niet net als bij tractoren en het aantal gelopen uren bijhouden?
Ah oke.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:47 schreef the85mc het volgende:
[..]
Inboards en grotere motoren hebben dat ook wel. Maar tot een pk of 50 zit dat er niet op. Ook geen toerenteller of wat dan ook.
Oké, maar goed dat ik nog even gewacht heb danquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:54 schreef kwakz0r het volgende:
Dido: als je voetklachten hebt geen Birkenstocks doen hoor! De podotherapeuten zijn ook helemaal niet blij met Birkies. Er zit helemaal niet zo'n goed voetbed in, en doordat t zo plat is krijgen veel mensen last van de peesplaat onder hun voet en/of hielspoor (net als op gewone teenslippers).
Hangt misschien net van je voetklachten afquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn podotherapeut raadde me juist Birkenstocks aan! Ik loop er echt geweldig op.
Doorgezakte voorvoet, hallux valgus en een beenlengteverschil. (Dat laatste heeft niet met Birkenstocks te maken, maar m'n zooltjes zijn dus wel van verschillende dikte.)quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:58 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Hangt misschien net van je voetklachten afWat voor klachten had jij dan?
hm, misschien omdat jij/wij jonger zijn dat het nog wel kan. die van mijn moeder (en de huisarts ook) waren erg stellig: boven de dertig geen birkenstocks dragen voor langere tijd. te weinig steun, te grote kans op plantar fasciitis of hielspoor.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn podotherapeut raadde me juist Birkenstocks aan! Ik loop er echt geweldig op.
Ja klopt. Had mij er al een beetje in verdieptquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:46 schreef the85mc het volgende:
Ah, ok. Voor een paar honderd kun je wel een leuke boot kopen. Je moet vooral bedenken met hoeveel mensen je wil gaan varen en op wat voor water. Het IJ is natuurlijk wel wat ruiger dan de prinsengracht bijvoorbeeld. En of je een stalen boot of juist polyester wil, t heeft beide voor en nadelen. Genoeg keuzes iig
Berehap?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:33 schreef Probability het volgende:
Ik haal een frietje en een soort gehaktbal met ui er tussen, weet niet wat het is..
Je hebt gelijk, berehap is gepaneerd...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:35 schreef Mufasa208 het volgende:
In het oosten hadden we altijd de waterfiets na het uitgaan. Een bak friet, 2 frikandellen speciaal erin en een homp pindasaus....
Toevallig een bereklauw?
Ik voel een generatiekloof. Jij bent duidelijk van ná Amsterdamned.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:08 schreef Probability het volgende:
Nou ja zo wild zijn die grachten niet!
Klopt, maar ik heb nog nooit koude havermout met Griekse yoghurt erdoor (o.a.) op, dus alsnog benieuwdquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:27 schreef _aurum_ het volgende:
Verwacht er niet teveel van he, het blijft gewoon havermout
Ik denk ik zet vrindinnetje ff bij de tram af, sta ik nu al 15 min voor een open brug
Amsterdamned is volgens mij in Utrecht gefilmd, ze mochten niet zo hard met de boot in A'damquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik voel een generatiekloof. Jij bent duidelijk van ná Amsterdamned.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 08:28 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Amsterdamned is volgens mij in Utrecht gefilmd, ze mochten niet zo hard met de boot in A'dam
Voor de after class calorieën verbrandenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik gooi mn havermout tegenwoordig met wat kwark en banaan in de blender en dan vind ik t prima te eten/drinken![]()
Zit ik nu te doen.
Net voor t eerst in 7 jaar weer gespind!
Ging beter dan ik had verwacht, kon niet elke keer bijdraaien en bij 1 ronde moest ik eerder gaan zitten, maar ik ben tevreden, want ik tril nog na![]()
Leuke leraar ook!
nee, niet op die manier leukquote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Voor de after class calorieën verbranden
Ohquote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, niet op die manier leukhij zal 60 geweest zijn ofzo, hij gaf gewoon heel leuk les
Dat doe ik ook, maar dan zonder kwark en met verse jus. Lekkerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik gooi mn havermout tegenwoordig met wat kwark en banaan in de blender en dan vind ik t prima te eten/drinken![]()
Zit ik nu te doen.
Net voor t eerst in 7 jaar weer gespind!
Ging beter dan ik had verwacht, kon niet elke keer bijdraaien en bij 1 ronde moest ik eerder gaan zitten, maar ik ben tevreden, want ik tril nog na![]()
Leuke leraar ook!
BBQ?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:38 schreef Perruche het volgende:
D: forel filet, moet nog even een lekkere bereidingswijze vinden
Iets leuks meegemaakt of is de smile plotseling op komen zettenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:38 schreef loveli het volgende:
Leuke dag, vandaag. Aldus de smile die niet van m'n gezicht wil.
quote:
Het is een whopping 12 graden, geen regen en ik kreeg net een belletje van de ijzerwarenhandel dat m'n bestelling er nog steeds niet is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Iets leuks meegemaakt of is de smile plotseling op komen zetten
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is een whopping 12 graden, geen regen en ik kreeg net een belletje van de ijzerwarenhandel dat m'n bestelling er nog steeds niet is.
Misschien is het hormonaal
Ze is mooi!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi allemaal, heftige nacht en dag vandaag. Ik oververmoeid, Noor teveel gewichtsverlies (nu al een Slankie!), wil niet aan de borst (naw door te weinig energie door het afvallen), dus heel druk met bijvoeden, kolven en alle stress die er bij komt.
Worden wel overladen met kaarten en cadeaus, maar niet eens de rust en de tijd om alles te bekijken.
En een foto van de kleine eigenwijze!
[ afbeelding ]
Wat is ze prachtigquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi allemaal, heftige nacht en dag vandaag. Ik oververmoeid, Noor teveel gewichtsverlies (nu al een Slankie!), wil niet aan de borst (naw door te weinig energie door het afvallen), dus heel druk met bijvoeden, kolven en alle stress die er bij komt.
Worden wel overladen met kaarten en cadeaus, maar niet eens de rust en de tijd om alles te bekijken.
[ afbeelding ]
^^quote:
quote:
Dat klinkt goed! Heb je wel eens anders horen praten over onzin uitkramenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:01 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben overigens keihard aan het knallen met mijn portfolio. heb er de afgelopen 3 uur al een partij onzin uitgekraamd, dat wil je niet weten!
Wat een schatjequote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:50 schreef V1z0R het volgende:
Lekker uitrusten XM! Lijkt me een hele aanslag zoiets
Ik ga ook even tukkenbuik vol met 2 Vietnamese loempia's en 4 frikandellen
[..]
Hier ook nog even props voor GB en de Nallster
^^quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Thanks!Maar hoe krijg je het weg man, 2 loempia's en vier frikandellen!
![]()
mannen van zestig kunnen heel sexy zijn hoor!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, niet op die manier leukhij zal 60 geweest zijn ofzo, hij gaf gewoon heel leuk les
Vietnamese he, die zijn maar klein. Frikandellen zijn 80gr stuk dus is net half kilo, valt mee hoeveel dat is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Thanks!Maar hoe krijg je het weg man, 2 loempia's en vier frikandellen!
![]()
quote:
Ohhh, ik dacht van die grote loempia's!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vietnamese he, die zijn maar klein. Frikandellen zijn 80gr stuk dus is net half kilo, valt mee hoeveel dat is.
[..]we hadden kunnen lepelen!
![]()
Ik mis dat eigenlijk best wel, lepelen
Jij morgen maar rustdagje?!
mja, dat vind ik meestal toch te oud.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:39 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
mannen van zestig kunnen heel sexy zijn hoor!
Nee, van die dingen die je ook aan de kraam krijgtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohhh, ik dacht van die grote loempia's!Vier frikandellen vind ik ook veel, maar kan zijn omdat ik ze niet lust!
Sorry, op!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:54 schreef Maraca het volgende:
De biefstuk mag anders wel deze kant op hoor
Fijnquote:
Moet ik ook zo doenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:01 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben overigens keihard aan het knallen met mijn portfolio. heb er de afgelopen 3 uur al een partij onzin uitgekraamd, dat wil je niet weten!
Oneerbare voorstellenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vietnamese he, die zijn maar klein. Frikandellen zijn 80gr stuk dus is net half kilo, valt mee hoeveel dat is.
[..]we hadden kunnen lepelen!
![]()
Ik mis dat eigenlijk best wel, lepelen
Jij morgen maar rustdagje?!
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:57 schreef An24 het volgende:
Haha, dat is jouw weekend cheat meal vaiz?
Freud kookt voor me...omdat ik weinig geslapen en veel gereisd heb
Dan komt het vast weer goedquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:11 schreef V1z0R het volgende:
Jij beest jij!
Note to self: geen ruzie zoeken met Nallie...
[..]verklaart het resultaat ook een beetje
Zonet wel alleen semi-lean gekocht, groente, mager vlees, en goede visjes.
Que? Je bepaalt zelf toch wanneer je kleren koopt?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:13 schreef An24 het volgende:
[..]
Dan komt het vast weer goed![]()
Morgen weer yoga na een week niets doenNog steeds geen nieuwe yogakleren. Volgens Freud duurt dat nog minstens anderhalve week
Gewoon vanaf maandag beginnen, ook zo'n mooie klassieker.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:18 schreef _Dido_ het volgende:
Ik heb twee stroopwafels op![]()
voor zover: 1 juni gaan we weer normaal doen. Wat is het ontzettend moeilijk om de knop dan weer om te zetten. Ik ga nooit weer op vakantie
Het is 1 juni.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:18 schreef _Dido_ het volgende:
Ik heb twee stroopwafels op![]()
voor zover: 1 juni gaan we weer normaal doen. Wat is het ontzettend moeilijk om de knop dan weer om te zetten. Ik ga nooit weer op vakantie
Al is t 2 of 3 keer per week, dan is t toch ook al meer dan nu?!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:25 schreef V1z0R het volgende:
Ergste is dat ik er aan zit te denken 's ochtends weer te gaan joggenLeg-day was zodanig niet pijnlijk aan m'n knie dat ik het overweeg.... Al is het een half uur elke dag.
Donders trots op het feit dat ik een BP kan doen van 100kg+ maar wil eigenlijk ook wel weer eens buikloos zijn.
Ze moeten uit de USA komenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Que? Je bepaalt zelf toch wanneer je kleren koopt?
En inderdaad, gelukkig geen vrouw en onzinnig veel props op fitocracy wat Novem meemaakte maar geeft me wel het gevoel dat ik er weer tegenaan moet gaan en wil.
Vandaag was nog beetje half-ass maar aankomende week ga ik quests doen dus mezelf uit de comfort-zone pushen. Verder dan collega's versteld doen staan met push-ups dus
^^quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:28 schreef Nallie het volgende:
[..]
Al is t 2 of 3 keer per week, dan is t toch ook al meer dan nu?!
Is haalbaarder dan elke dag denk ik..
dat is alleen voor de zeer ervaren lopers weggelegdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
^^
Elke dag is vragen om blessures, denk ik.
als ze dan maar passenquote:
Ah, dat kan lang duren inderdaad. *wacht op z'n OUYA*quote:
Klopt, maar ik ga niet voor 'hardlopen' maar meer een half uurtje standaard cardio per dag. En ik ben een gewoonte-dier, als ik het doordeweeks elke dag doe heb ik er minder moeite mee dan afwisselen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:28 schreef Nallie het volgende:
[..]
Al is t 2 of 3 keer per week, dan is t toch ook al meer dan nu?!
Is haalbaarder dan elke dag denk ik..
Waarom niet?!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ah, dat kan lang duren inderdaad. *wacht op z'n OUYA*
[..]
Klopt, maar ik ga niet voor 'hardlopen' maar meer een half uurtje standaard cardio per dag. En ik ben een gewoonte-dier, als ik het doordeweeks elke dag doe heb ik er minder moeite mee dan afwisselen.
Toen ik 15 was liep ik de hele dag rond te rennen, voetballen en in bomen te klauteren.
Ik had al gekkere plannen zoals bij de basketbal gaanbasketbal
yolo viz!quote:
Nou, dat dacht ik dus ook! Maar dat houd in wendbaar zijn, dat trekt m'n knie niet gok ik, maar ik waag het er maar niet op want de gevolgen ervan ken ik ook, daar zit ik ook niet op te wachten.quote:
op zaterdagavond?quote:
*high fived*quote:
Geen zijdelingse bewegingen, niet wat ik met m'n enkels kan afvangen. De reden dat ik ook veel meer DL dan SQ...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:23 schreef Nallie het volgende:
Oh ja dat is inderdaad wel zo met basketbal.. Maar joggen gaat wel dan?
Ja ik moest t ook opzoekenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Geen zijdelingse bewegingen, niet wat ik met m'n enkels kan afvangen. De reden dat ik ook veel meer DL dan SQ...
Ik ga het aankijken, op tempo traplopen ging van de week ook goed
Ik trouwens zappen opzoek naar Ali, is het op NL3
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:20 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja ik moest t ook opzoeken![]()
Maar ben niet goed aan t opletten en ze boksen te weinig, te veel gepraat
Ik heb basilicumquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:03 schreef Perruche het volgende:
Ja da's echt mijn favo weekend lunch nu! Lekker brood halen bij de biobakker en dan van die lekkere tomaten eropen basilicum erbij!
Wel lekker, al twijfel ik nog over de combi dadels en roomkaasquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:07 schreef _aurum_ het volgende:
o haiz!
lijstje:
O: omelet
T: 1/2 bak kwark
L: gemengde salade met kip, bacon, pijnboompitten en pestodressing
D: brood met smeersels, carpaccio, 2 cappuccino
T: dadels met roomkaas
T: 1/2 bak kwark
Misschien nog ff een handje noten, vind het niet superveel nu ik teruglees.
Ik vind het zelf lekkerder om de mozzarella te marinerenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik heb basilicum
Nu alvast de tomaat snijden en een scheutje balsamico er overheen is geen slecht idee toch?
Half rood uitje ligt erbij...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik vind het zelf lekkerder om de mozzarella te marinerenmaar dat kan ook!
5 kg kwark. Hoe lang doe je erover om dat op te eten
Jij houd dan ook niet van kwark...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:45 schreef Perruche het volgende:
Jezusik vind het al knap dat ik tegenwoordig 250 gr per dag kan eten
ik twijfelde ook, maar het was lekkerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wel lekker, al twijfel ik nog over de combi dadels en roomkaas
Deka had trouwens senoble in de aanbieding, nu dus 5kg kwark rijker
Ik heb wel een boek voor je als je je mail stuurtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:24 schreef Perruche het volgende:
Morgen chili sin carne met veel groenten
maandag aubergine met tahin en quinoa
dinsdag lasagne zondar room & kaas enzo alleen parmezaan
woensdag iets van couscous met feta enzo
En dan weer boodschappen doen
Wil ook weer groene smoothies gaan maken, met spinazie/bleekselderij/banaan ofzo, even receptjes zoeken.
Oh echt! cool, DM je even!quote:Op zondag 2 juni 2013 00:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb wel een boek voor je als je je mail stuurt
Magere kwark is een stuk moeilijker weg te krijgen dan vol (of halfvol).quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij houd dan ook niet van kwark...
Als ik 's avonds rondloop met zo'n bak en lepel gaat 'ie al snel op
helaas word je er niet alerter van 's ochtendsquote:Op zondag 2 juni 2013 07:35 schreef Maraca het volgende:
Koffieecht, degene die dit spul heeft uitgevonden verdiend een kusje
ik hing even de taalnazi uitquote:Op zondag 2 juni 2013 08:54 schreef Maraca het volgende:
Koffie werkt hier anders prima hoormaar zit dan nu ook aan de espresso. Dat helpt misschien ook wel
*stuitert verder*
Ik ben nooit zo'n held geweest met d/t/dt's dus verbeter wat je wilt. Leer ik alleen maar vanquote:Op zondag 2 juni 2013 08:58 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ik hing even de taalnazi uit
Douchen!Vanmiddag komen mes parents hier. Hopelijk heb ik alles goed gepoetst gisteren. Mijn moeder schijnt te denken dat ik heel veel vrije tijd over heb om te poetsen
mijn moeder heeft al tijden niets meer over m'n gewicht gezegd, dus ik gok dat ze het wel prima vindtquote:Op zondag 2 juni 2013 09:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo'n held geweest met d/t/dt's dus verbeter wat je wilt. Leer ik alleen maar van
Schoonmaken als ouders langskomen is herkenbaar. Evenals je gewicht dat altijd even benadrukt moet worden (zowel positief als negatief)
Ah, dat is wel fijnquote:Op zondag 2 juni 2013 09:03 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
mijn moeder heeft al tijden niets meer over m'n gewicht gezegd, dus ik gok dat ze het wel prima vindt
Ja, het is ook een beetje schandaligquote:Op zondag 2 juni 2013 09:07 schreef _Dido_ het volgende:
Wow vijf maandendat lukt hier niet hoor
laatste keer was begin april. We zien elkaar toch wel eens in de twee maanden. Over twee weken
familiedagje
. Vind dat zo vervelend: verplicht tijd doorbrengen met mensen die je niet zelf uitgekozen hebt.
da's ook weleens lekker toch?quote:Op zondag 2 juni 2013 09:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Rustig op het werk. Te mooi weer denk!
Echt? WIj wonen nog verder van mijn famillie (wonen zelfs in een ander land), maar een keer in de 6 weken oid zien we elkaar toch wel.quote:Op zondag 2 juni 2013 09:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, het is ook een beetje schandaligmaar het is 2 uur rijden enkele reis en meestal ben ik in het weekend aan het studeren/werken/sporten naast mijn fulltime baan. Dus tja, dan heb je niet echt veel tijd over om even naar de andere kant van het land te reizen
ik moet drie uur reizen naar het thuisfrontquote:Op zondag 2 juni 2013 09:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, het is ook een beetje schandaligmaar het is 2 uur rijden enkele reis en meestal ben ik in het weekend aan het studeren/werken/sporten naast mijn fulltime baan. Dus tja, dan heb je niet echt veel tijd over om even naar de andere kant van het land te reizen
is ook zoquote:Op zondag 2 juni 2013 09:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? WIj wonen nog verder van mijn famillie (wonen zelfs in een ander land), maar een keer in de 6 weken oid zien we elkaar toch wel.
De familie van mijn man daarentegen max. 3 x per jaar ofzo, maar het komt ook niet echt van hun kant.
Het heeft eerder met prioriteiten te doen dan met "geen tijd" hebben.Wat natuurlijk ook prima is.
Het is helaas niet altijd een kwestie van prioriteiten stellen. Ja, of ik moet tegen mijn werk zeggen dat ze de pot op kunnen met hun deadline (wat ik héél soms wel eens doe) maar dat kan ook niet vaak. Hangt er een beetje vanaf wat ik over de schutting kan flikkerenquote:Op zondag 2 juni 2013 09:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? WIj wonen nog verder van mijn famillie (wonen zelfs in een ander land), maar een keer in de 6 weken oid zien we elkaar toch wel.
De familie van mijn man daarentegen max. 3 x per jaar ofzo, maar het komt ook niet echt van hun kant.
Het heeft eerder met prioriteiten te doen dan met "geen tijd" hebben.Wat natuurlijk ook prima is.
moet je net een kruidvatkaartje hebbenquote:Op zondag 2 juni 2013 09:53 schreef loveli het volgende:
Omgekeerd is het 20 aan benzine voor je ouders vs. een kruidvatkaartje van een tientje voor jou
Mag je autorijden met een CI of zijn er beperkingen voor slecht-horenden?
Het kan ook over meerdere dagen hequote:Op zondag 2 juni 2013 10:03 schreef _Dido_ het volgende:
Zat even te kijke of het fietsen van de Elfstedentocht een leuk item is voor op m'n day zero lijst, maar het is 235 kilometerik heb 100 km fietsen op een dag op m'n lijst staan en dat vind ik al veel
Oh okéquote:Op zondag 2 juni 2013 10:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het kan ook over meerdere dagen heTussendoor hotelletje boeken
Er zijn ook hotels die je bagage dan overbrengen naar een ander hotel
quote:Op zondag 2 juni 2013 10:14 schreef Maraca het volgende:
Elfstedentocht met de fiets klinkt trouwens wel echt super! Even kijken of ik mijn stiefvader mee kan krijgenDie fietst veel van die lange afstanden met hotels tussendoor.
Inschrijving? Oh, had meer particulier in gedachtenquote:Op zondag 2 juni 2013 10:39 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Hij begint over een paar dagen. Inschrijving al gesloten. Misschien projectje voor volgend jaarEerst maar eens 100 km doen deze zomer. Recreatieve route richting Den Haag is 95 km. Vermoedelijk zal ik nog wel een paar keer verdwalen tussendoor, dus ik kom vast wel op 100
.
Ik of Dido?quote:
Oh ja! Ik ga zometeen naar de combat en ik denk morgen bootcamp!quote:Op zondag 2 juni 2013 10:54 schreef Nallie het volgende:
Perr en Anna, ik ben diep teleurgesteld in jullie!
Oh dat kan ook, er is ook een georganiseerde tochtquote:Op zondag 2 juni 2013 10:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Inschrijving? Oh, had meer particulier in gedachten
[..]
Ik of Dido?
Je moet hem toch onderhouden en dus ook kennis hebben van 'fietsanatomie'? (quote:Op zondag 2 juni 2013 10:53 schreef anna82 het volgende:
De elfsteden toertocht is toch een eendaags gebeuren met Pinksteren?
Goed doel wel!
Racefiets is met name duur in aanschaf en niet zo zeer in onderhoud. althans, dat heeft mij nog niets gekost.
Ja terecht! Ik ben net wakker! Daarentegen ben ik heeeel trots op jouquote:Op zondag 2 juni 2013 10:54 schreef Nallie het volgende:
Perr en Anna, ik ben diep teleurgesteld in jullie!
Waarom? Ik rij auto, maar ik heb er echt geen verstand van. Daar heb je mensen voorquote:Op zondag 2 juni 2013 10:58 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Je moet hem toch onderhouden en dus ook kennis hebben van 'fietsanatomie'? ()
Ik ga sowieso eerst maar eens een racefiets huren, denk ik, eens kijken wat ik ervan vind.
Dat is 154 kmquote:
Band plat => plakken. Ketting droog => smeren. Wiel krom => fietsenmaker.quote:Op zondag 2 juni 2013 10:58 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Je moet hem toch onderhouden en dus ook kennis hebben van 'fietsanatomie'? ()
quote:Op zondag 2 juni 2013 11:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Band plat => plakken. Ketting droog => smeren. Wiel krom => fietsenmaker.
quote:Op zondag 2 juni 2013 11:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Band plat => plakken. fietsenmaker. Ketting droog => smeren. fietsenmaker. Wiel krom => fietsenmaker.
M. laten verhuizen?quote:Op zondag 2 juni 2013 11:17 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Zelfs dat kan ik nog niet eensHoe plak je een band zonder een emmer water in de buurt?
quote:
Mobiele fietsenmakerquote:Op zondag 2 juni 2013 11:20 schreef _Dido_ het volgende:
[..]![]()
En wat doe je als in the middle of nowhere je ketting eraf springt?
Dan leg je 'em er weer omquote:Op zondag 2 juni 2013 11:20 schreef _Dido_ het volgende:
[..]![]()
En wat doe je als in the middle of nowhere je ketting eraf springt?
quote:Op zondag 2 juni 2013 11:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan leg je 'em er weer om
Behalve als 'ie breekt, maar dan heb je heeft de fietsenmaker niet goed gesmeerd.
Beter zoekenquote:Op zondag 2 juni 2013 11:17 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Zelfs dat kan ik nog niet eensHoe plak je een band zonder een emmer water in de buurt?
Hou opquote:
Of 112quote:
...daar plak je banden mee?quote:
quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 11:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Algemene Nederlande Wielrijders Bond lijkt me toch meer van toepassing
De Wegen Bond?quote:Op zondag 2 juni 2013 11:26 schreef _Dido_ het volgende:
[..]ik dacht dat de W voor Wegen stond
Je leert nog eens wat hier in Slank
Vast niet. Een autoband plakken ze immers ook nietquote:Op zondag 2 juni 2013 12:03 schreef Probability het volgende:
Komt de ANWB m'n fietsband plakken als ik een lekke band zou hebben en lid zou zijn van de ANWB? Dan ga ik wel lid worden!
http://www.at5.nl/artikel(...)-fietsbanden-plakken
Doen ze welquote:Op zondag 2 juni 2013 12:12 schreef D. het volgende:
[..]
Vast niet. Een autoband plakken ze immers ook niet
Ze verwisselen wel het wiel met je reservewiel, maar die heb je op je fiets vast niet bij
Dan laat ik mijn bandenplaksetje gewoon thuis voortaanquote:Op zondag 2 juni 2013 12:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Doen ze welheb ik onlangs gevraagd toen mijn auto werd weggesleept
![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 12:15 schreef V1z0R het volgende:
Ik zie m'n ouders nagenoeg elke weekin het biljartseizoen vaak 2x
Ik lijk gigantisch op m'n pa, zelfs qua uiterlijk. Laatst nog gehad dat iemand vroeg waarom ik met een baby op de foto stond... Was een foto van m'n pa met m'n zusquote:Op zondag 2 juni 2013 12:19 schreef An24 het volgende:
[..]Dat zou ik echt niet aan kunnen
Nu zie ik mij ouders nooit, maar ook met mijn schoonouders zou dat niet werken. Eens per per twee weken is vaak genoeg. En dat lukt ook niet altijd.
Artikel gelezen?quote:Op zondag 2 juni 2013 12:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ze verwisselen wel het wiel met je reservewiel, maar die heb je op je fiets vast niet bij
Wiel verwisselen doe je zelf toch? Autobanden kunnen ze evt pluggen, maar weet niet of de ANWB dat doet.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:12 schreef D. het volgende:
[..]
Niet iedereen kan dat zelfquote:Op zondag 2 juni 2013 13:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Wiel verwisselen doe je zelf toch? Autobanden kunnen ze evt pluggen, maar weet niet of de ANWB dat doet.
/waarom ga ikhier serieus op in
quote:Op zondag 2 juni 2013 13:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaaaah zit in de trein! Morgen vertekt de rest van schoonfamilie. Dat trek ikniet hoor. Ben kapot van sociaal doen.
Trein is voor mij een hele hapening, haha
ANWB weet ik niet, bergingswagen had wel compressor en alles aan boord. Maar prop schieten kan ook niet altijd...quote:Op zondag 2 juni 2013 13:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Wiel verwisselen doe je zelf toch? Autobanden kunnen ze evt pluggen, maar weet niet of de ANWB dat doet.
/waarom ga ikhier serieus op in
Mwah..quote:Op zondag 2 juni 2013 13:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
ANWB weet ik niet, bergingswagen had wel compressor en alles aan boord. Maar prop schieten kan ook niet altijd...
Dat is nog gefixed?!quote:
He, dat ken ikquote:Op zondag 2 juni 2013 13:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Had nog de 12km wandeling met de brommer in m'n achterhoofd
quote:Op zondag 2 juni 2013 13:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Wifi in de trein! Wow er gaat echt een nieuwe wereld voor mij open
Heb geeneens een reservebandquote:
Je hebt PM!quote:
Lekker lijstje Perquote:Op zondag 2 juni 2013 17:58 schreef Perruche het volgende:
Update:
O: bth kaas, bth jam, bakje kwark met jam & lijnzaad
T: mandarijn, roggebrood met boter
S: combat + buikspieren
L: 2 viskoekjes (kabeljauw, forel, kruiden enzo), broccoli en wat aardappels
T: 2 zelfgebakken koekies en wat aardbeien
D: chili met nacho's en creme fraiche en avocado
Voor joe?quote:Op zondag 2 juni 2013 15:34 schreef An24 het volgende:
Anderhalf uur yogaen na een week niets doen bleek de stijfheid gelukkig mee te vallen. Dag pijntjes
Ik eet genoeg, dat is het probleem niet.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:40 schreef Tinkepink het volgende:
HEt gaat om de combinatie sporten en eetpatroon en wat je doelstellingen zijn. MIjn ervaring is dat je met cardio alleen niet heel snel afvalt, maar je werkt ook in een magazijn, dus krachttraining is misschien niet nodig.
TWee keer per week 25 crosstrainer lijkt mij iets te weinig, maar als je niets eet, kan het zelfs te veel zijn.
Zou van die 2x 25 min per week eerder 2x (2 x 25 min) per week maken. Na de 25 minuten even pauze (als je dat nodig hebt) en dan weer verder.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:35 schreef WeCanDoIt het volgende:
Hallo!
Ik wil graag 7KG afvallen.
We hebben hier thuis een crosstrainer staan, en vroeg me af of 2x 25 min per week genoeg is?
Verder werk ik in een magazijn, en moet je soms behoorlijk zwaren dingen tillen en lopen.
Maar wat ik wil vragen is, of crosstrainer een geschikte manier is om af te vallen naast mijn voeding, en hoevaak/hoelang dan
Margareetie, <insert handgebaren>quote:Op zondag 2 juni 2013 18:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Baaahn djuhrno!
Weekend alweer bijna voorbij, noes!![]()
Nu eten bedenken voor vanavond![]()
Drama-momentje: onze vaste Chinees is dicht, FOREVERRR![]()
Je zou op basis van een heart rate kunnen gaan trainen. Dan weet je wat je theoretische max is en kun je op basis van hoe jij je voelt daarop inspelen. Dan is het eigenlijk opwarmen - run WeCanDoIt run! - cooling down.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:49 schreef WeCanDoIt het volgende:
Hmm weet niet of ik die pauze nodig heb, misschien handig om even water te drinken ja!
En moet ik dan gewoon in een rustig tempo en welk zwaarte niveau. Op schaal van 1tm10
Ach, in afhaal Chinees zit toch teveel zout naar het schijntquote:Op zondag 2 juni 2013 18:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Baaahn djuhrno!
Weekend alweer bijna voorbij, noes!![]()
Nu eten bedenken voor vanavond![]()
Drama-momentje: onze vaste Chinees is dicht, FOREVERRR![]()
Yes, leuk!quote:Op zondag 2 juni 2013 18:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Voor joe?
Klinkt als Pokemon, "YOGA IK KIES JOU"
Ja ik wil graag thuis sporten.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je zou op basis van een heart rate kunnen gaan trainen. Dan weet je wat je theoretische max is en kun je op basis van hoe jij je voelt daarop inspelen. Dan is het eigenlijk opwarmen - run WeCanDoIt run! - cooling down.
Maar je gaat dus thuis trainen? Een sportschool (met goede begeleiding) is ook anders aan te raden. Met name groepslessen zijn erg motiverend om ervoor te gaan!
Afvallen doe je voor 80% in de keuken en 20% met een sport.....wordt er gezegdquote:Op zondag 2 juni 2013 19:35 schreef WeCanDoIt het volgende:
Hallo!
Ik wil graag 7KG afvallen.
We hebben hier thuis een crosstrainer staan, en vroeg me af of 2x 25 min per week genoeg is?
Verder werk ik in een magazijn, en moet je soms behoorlijk zwaren dingen tillen en lopen.
Maar wat ik wil vragen is, of crosstrainer een geschikte manier is om af te vallen naast mijn voeding, en hoevaak/hoelang dan
Laat eens een lijstje zien dan? Zonder gezond eten kan je sporten tot je een ons weegt, maar word je er echt niet gezonder/ strakker op.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:25 schreef WeCanDoIt het volgende:
Ik ben nooit in de keuken te vinden, dus moet ik maar de volle 20% eruit halen
Je moet even kijken naar je theoretische hartslag. En dan heb je 2 versies: 1 voor conditie en 1 voor afvallen. Maar dat is afhankelijk van je leeftijd en hoe je je voelt tijdens het trainen. Het zal in het begin een beetje trial and error zijn.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:21 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Ja ik wil graag thuis sporten.
Moet ik in het middenstuk me dan helemaal dood crosstrainen? Ik hoorde dat je dan spieren maakt ipv vet verbrand!
Uhm. Dit is niet gezond.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:38 schreef WeCanDoIt het volgende:
Uhhm ben 17 jaar dus kook zelf niet maar :
O : 2 bruine broodjes met grilworst
T : cake
L: at pas om 12:00 mijn ontbijt
D : gekookte aardappelen, jus, stukje vlees en sla
Normaal eet ik bruine boterhammen als ontbijt maar die hadden we niet in huis!
Dan moet je wel een vol bord avondeten hebben, want het is best weinig. En sla is geen groente. Als je af wilt vallen/ strakker wilt worden is het goed om bergen groenten te eten en aan te vullen met bijvoorbeeld vis, eieren en vlees. Veel mensen hier doen het goed op kwark.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:38 schreef WeCanDoIt het volgende:
Uhhm ben 17 jaar dus kook zelf niet maar :
O : 2 bruine broodjes met grilworst
T : cake
L: at pas om 12:00 mijn ontbijt
D : gekookte aardappelen, jus, stukje vlees en sla
Normaal eet ik bruine boterhammen als ontbijt maar die hadden we niet in huis!
Uit ervaring is die niet heel erg betrouwbaar, maar goed. Het is een start!quote:Op zondag 2 juni 2013 20:45 schreef WeCanDoIt het volgende:
Er zit een hartslagmeter op het apparaatje!
Ik begin dinsdag, want morgen mag ik weer 4 uurtjes werken ik het magazijn!
Mooi dat het weer beter gaatquote:Op zondag 2 juni 2013 20:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hello! Betere dag vandaag hier! Lactatiekundige erbij gehad en zulks. Moedig voorwaarts!
En elke dag nog iets meer verliefd op 'r.
We komen nu toe aan het lezen van wat kaarten en uitpakken van kraamcadeautjes enzo. Ben zo blij met de kraamzorg, zou niet weten hoe je deze periode door zou moeten zonder.
Qua lijstjes, ontbijt kwark of havermoutpap, lunch drie bth, dan fruit en 's avonds kookt Duuf. Verder thee en aanlenglimo de dag door.
Hoe ontopic!
Teruglezen kom ik nu echt ff niet aan toe, hoop dat het goed gaat met iedereenStraks vast weer meer tijd om mee te lezen!
Een mini-XMquote:Op zondag 2 juni 2013 20:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hello! Betere dag vandaag hier! Lactatiekundige erbij gehad en zulks. Moedig voorwaarts!
En elke dag nog iets meer verliefd op 'r.
We komen nu toe aan het lezen van wat kaarten en uitpakken van kraamcadeautjes enzo. Ben zo blij met de kraamzorg, zou niet weten hoe je deze periode door zou moeten zonder.
Qua lijstjes, ontbijt kwark of havermoutpap, lunch drie bth, dan fruit en 's avonds kookt Duuf. Verder thee en aanlenglimo de dag door.
Hoe ontopic!
Teruglezen kom ik nu echt ff niet aan toe, hoop dat het goed gaat met iedereenStraks vast weer meer tijd om mee te lezen!
En handig voor als je het huis uit gaatquote:Op zondag 2 juni 2013 20:59 schreef V1z0R het volgende:
WeCanDoIt, stel eens voor om thuis 1 a 2 avonden te gaan koken! Deed ik ook toen ik 17 was en kan je alleen maar helpen, vergeet niet dat je dan bepaalt wat en hoe
Vet verbrand je dan ook door veel en minder snel te bewegen, is namelijk een trage brandstof.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:59 schreef Maraca het volgende:
Ik merk het overigens ook als ik ga fietsen met mijn stiefvader. Hij zit me steeds terug te fluiten omdat ik te hard ga voor mijn doel. Je kunt veel meer, maar als je wilt afvallen is het effectiever om een lagere hartslag te hebben. Soms tot vervelends aan toe
Idd niet toppunt van gezond neequote:Op zondag 2 juni 2013 20:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach, in afhaal Chinees zit toch teveel zout naar het schijnt
Dat is vroegquote:
Ja.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:15 schreef Maraca het volgende:
Ik heb meestal cardio vóór KT. Maar dat komt omdat ik de groepslessen volg en tja, die indeling is gewoon zo. Na KT gaat de sportschool dicht. Heeft dit dan minder effect?
ja ben moequote:
Mehquote:Op zondag 2 juni 2013 21:20 schreef V1z0R het volgende:
HIIT kun je makkelijk zelf doen, enige wat je nodig bent is jezelf als je het met hardlopen doet, of een fiets als je het fietsend doet.
[..]
Ja.
Simpel uitgelegd:
Je hebt in je spieren een voorraad energie, dit is snelle energie waarmee je explosief kunt bewegen want het zijn suikers. KT ben je over de meet genomen meer explosieve kracht nodig dan tijdens cardio. Een ideale volgorde is dus die voorraad gebruiken voor je KT en tijdens cardio de hogere vetverbranding aanspreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |