Nee en <STRIKE> dus ook nietquote:
Nou ja zo wild zijn die grachten niet!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:50 schreef the85mc het volgende:
[..]
Nah, het is niet echt een chille boot. Aluminium lichtgewicht boot, meer voor vissers. Redelijk instabiel.
Wel ideaal om op/achter de auto te gooien en naar een meer te rijden. Maar het is niks voor de Amsterdamse grachten.
<span style="text-decoration:line-through;">...</span> ?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:08 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Nee en <STRIKE> dus ook nieten toch moet het kunnen, want chico heeft het ook
Heb jij je lijst ook samengesteld dmv de gadget 'lijst', chico? Dus voor elk onderwerp een nieuwe lijst?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:09 schreef V1z0R het volgende:
<span style="text-decoration:line-through;">...</span>
Nee, gewoon 1 lijst. En zelf enters invoeren. En dus met die <s> </s> tags om door te strepenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:08 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Nee en <STRIKE> dus ook nieten toch moet het kunnen, want chico heeft het ook
Heb jij je lijst ook samengesteld dmv de gadget 'lijst', chico? Dus voor elk onderwerp een nieuwe lijst?
Ah, natuurlijkquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee, gewoon 1 lijst. En zelf enters invoeren. En dus met die <s> </s> tags om door te strepen. Maar dan moet je niet in de normale modus, maar in de speciale html-bewerkmodus zitten (kan je bovenaan instellen geloof ik).
Altijd leukquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:01 schreef D. het volgende:
Is het trouwens toepasselijk om foto's te posten van behaalde resultaten?
Ohquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:04 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog niet zo ver, maar ik vroeg het me af omdat ik dat verder niemand zie doen
Owquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:05 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
OhJa het komt weleens voor ja, recentelijk niet meer zo, geloof ik.
Voor mij?quote:Uniekje heeft wel leuke voor- en nafoto's voor je![]()
Ja, die heb ik nog nietquote:en The85MC post ook wel eens z'n wasbordje hier
Voor veel minder dan 1000 wordt t lastig denk ik om een boot met betrouwbare motor te vinden.. Vooral regio amsterdam is echt superduur qua boten. Het lijkt wel of ze denken dat ze drijvend goud hebben ofzoquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:08 schreef Probability het volgende:
[..]
Nou ja zo wild zijn die grachten niet!
Ik ben nu een spaardoel aan het makenWil gewoon een klein oud ding. Zit aan ¤500 of ¤1000 euro te denken als doelbedrag.
Ja eindje rijden is echt prima!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:28 schreef the85mc het volgende:
[..]
Voor veel minder dan 1000 wordt t lastig denk ik om een boot met betrouwbare motor te vinden.. Vooral regio amsterdam is echt superduur qua boten. Het lijkt wel of ze denken dat ze drijvend goud hebben ofzoSoms zie je er aftandse bakken op staan voor echt veel te veel geld.
Beter haal je dr 1 uit het noorden van het land, of een andere uithoek, scheelt soms zo de helft.
De waarde van boten is lastig in te schatten, vaak is bouwjaar onbekend, geen kilometerstand. Dus je moet goed kunnen kopen/verkopen.
Waarom doen ze dat niet net als bij tractoren en het aantal gelopen uren bijhouden?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:28 schreef the85mc het volgende:
[..]
Voor veel minder dan 1000 wordt t lastig denk ik om een boot met betrouwbare motor te vinden.. Vooral regio amsterdam is echt superduur qua boten. Het lijkt wel of ze denken dat ze drijvend goud hebben ofzoSoms zie je er aftandse bakken op staan voor echt veel te veel geld.
Beter haal je dr 1 uit het noorden van het land, of een andere uithoek, scheelt soms zo de helft.
De waarde van boten is lastig in te schatten, vaak is bouwjaar onbekend, geen kilometerstand. Dus je moet goed kunnen kopen/verkopen.
Inboards en grotere motoren hebben dat ook wel. Maar tot een pk of 50 zit dat er niet op. Ook geen toerenteller of wat dan ook.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat niet net als bij tractoren en het aantal gelopen uren bijhouden?
Ah oke.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:47 schreef the85mc het volgende:
[..]
Inboards en grotere motoren hebben dat ook wel. Maar tot een pk of 50 zit dat er niet op. Ook geen toerenteller of wat dan ook.
Oké, maar goed dat ik nog even gewacht heb danquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:54 schreef kwakz0r het volgende:
Dido: als je voetklachten hebt geen Birkenstocks doen hoor! De podotherapeuten zijn ook helemaal niet blij met Birkies. Er zit helemaal niet zo'n goed voetbed in, en doordat t zo plat is krijgen veel mensen last van de peesplaat onder hun voet en/of hielspoor (net als op gewone teenslippers).
Hangt misschien net van je voetklachten afquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn podotherapeut raadde me juist Birkenstocks aan! Ik loop er echt geweldig op.
Doorgezakte voorvoet, hallux valgus en een beenlengteverschil. (Dat laatste heeft niet met Birkenstocks te maken, maar m'n zooltjes zijn dus wel van verschillende dikte.)quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:58 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Hangt misschien net van je voetklachten afWat voor klachten had jij dan?
hm, misschien omdat jij/wij jonger zijn dat het nog wel kan. die van mijn moeder (en de huisarts ook) waren erg stellig: boven de dertig geen birkenstocks dragen voor langere tijd. te weinig steun, te grote kans op plantar fasciitis of hielspoor.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn podotherapeut raadde me juist Birkenstocks aan! Ik loop er echt geweldig op.
Ja klopt. Had mij er al een beetje in verdieptquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:46 schreef the85mc het volgende:
Ah, ok. Voor een paar honderd kun je wel een leuke boot kopen. Je moet vooral bedenken met hoeveel mensen je wil gaan varen en op wat voor water. Het IJ is natuurlijk wel wat ruiger dan de prinsengracht bijvoorbeeld. En of je een stalen boot of juist polyester wil, t heeft beide voor en nadelen. Genoeg keuzes iig
Berehap?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:33 schreef Probability het volgende:
Ik haal een frietje en een soort gehaktbal met ui er tussen, weet niet wat het is..
Je hebt gelijk, berehap is gepaneerd...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:35 schreef Mufasa208 het volgende:
In het oosten hadden we altijd de waterfiets na het uitgaan. Een bak friet, 2 frikandellen speciaal erin en een homp pindasaus....
Toevallig een bereklauw?
Ik voel een generatiekloof. Jij bent duidelijk van ná Amsterdamned.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:08 schreef Probability het volgende:
Nou ja zo wild zijn die grachten niet!
Klopt, maar ik heb nog nooit koude havermout met Griekse yoghurt erdoor (o.a.) op, dus alsnog benieuwdquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:27 schreef _aurum_ het volgende:
Verwacht er niet teveel van he, het blijft gewoon havermout
Ik denk ik zet vrindinnetje ff bij de tram af, sta ik nu al 15 min voor een open brug
Amsterdamned is volgens mij in Utrecht gefilmd, ze mochten niet zo hard met de boot in A'damquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik voel een generatiekloof. Jij bent duidelijk van ná Amsterdamned.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 08:28 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Amsterdamned is volgens mij in Utrecht gefilmd, ze mochten niet zo hard met de boot in A'dam
Voor de after class calorieën verbrandenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik gooi mn havermout tegenwoordig met wat kwark en banaan in de blender en dan vind ik t prima te eten/drinken![]()
Zit ik nu te doen.
Net voor t eerst in 7 jaar weer gespind!
Ging beter dan ik had verwacht, kon niet elke keer bijdraaien en bij 1 ronde moest ik eerder gaan zitten, maar ik ben tevreden, want ik tril nog na![]()
Leuke leraar ook!
nee, niet op die manier leukquote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Voor de after class calorieën verbranden
Ohquote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, niet op die manier leukhij zal 60 geweest zijn ofzo, hij gaf gewoon heel leuk les
Dat doe ik ook, maar dan zonder kwark en met verse jus. Lekkerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik gooi mn havermout tegenwoordig met wat kwark en banaan in de blender en dan vind ik t prima te eten/drinken![]()
Zit ik nu te doen.
Net voor t eerst in 7 jaar weer gespind!
Ging beter dan ik had verwacht, kon niet elke keer bijdraaien en bij 1 ronde moest ik eerder gaan zitten, maar ik ben tevreden, want ik tril nog na![]()
Leuke leraar ook!
BBQ?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:38 schreef Perruche het volgende:
D: forel filet, moet nog even een lekkere bereidingswijze vinden
Iets leuks meegemaakt of is de smile plotseling op komen zettenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:38 schreef loveli het volgende:
Leuke dag, vandaag. Aldus de smile die niet van m'n gezicht wil.
quote:
Het is een whopping 12 graden, geen regen en ik kreeg net een belletje van de ijzerwarenhandel dat m'n bestelling er nog steeds niet is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Iets leuks meegemaakt of is de smile plotseling op komen zetten
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is een whopping 12 graden, geen regen en ik kreeg net een belletje van de ijzerwarenhandel dat m'n bestelling er nog steeds niet is.
Misschien is het hormonaal
Ze is mooi!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi allemaal, heftige nacht en dag vandaag. Ik oververmoeid, Noor teveel gewichtsverlies (nu al een Slankie!), wil niet aan de borst (naw door te weinig energie door het afvallen), dus heel druk met bijvoeden, kolven en alle stress die er bij komt.
Worden wel overladen met kaarten en cadeaus, maar niet eens de rust en de tijd om alles te bekijken.
En een foto van de kleine eigenwijze!
[ afbeelding ]
Wat is ze prachtigquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi allemaal, heftige nacht en dag vandaag. Ik oververmoeid, Noor teveel gewichtsverlies (nu al een Slankie!), wil niet aan de borst (naw door te weinig energie door het afvallen), dus heel druk met bijvoeden, kolven en alle stress die er bij komt.
Worden wel overladen met kaarten en cadeaus, maar niet eens de rust en de tijd om alles te bekijken.
[ afbeelding ]
^^quote:
quote:
Dat klinkt goed! Heb je wel eens anders horen praten over onzin uitkramenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:01 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben overigens keihard aan het knallen met mijn portfolio. heb er de afgelopen 3 uur al een partij onzin uitgekraamd, dat wil je niet weten!
Wat een schatjequote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:50 schreef V1z0R het volgende:
Lekker uitrusten XM! Lijkt me een hele aanslag zoiets
Ik ga ook even tukkenbuik vol met 2 Vietnamese loempia's en 4 frikandellen
[..]
Hier ook nog even props voor GB en de Nallster
^^quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Thanks!Maar hoe krijg je het weg man, 2 loempia's en vier frikandellen!
![]()
mannen van zestig kunnen heel sexy zijn hoor!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, niet op die manier leukhij zal 60 geweest zijn ofzo, hij gaf gewoon heel leuk les
Vietnamese he, die zijn maar klein. Frikandellen zijn 80gr stuk dus is net half kilo, valt mee hoeveel dat is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Thanks!Maar hoe krijg je het weg man, 2 loempia's en vier frikandellen!
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |