Ik weet niet wat jij rookt als je daar bent, maar dat is geen onschuldige joint.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:35 schreef A-mineur het volgende:
In Duitsland ben je met 1 joint dus 24 uur onder invloed!
Nee, dat is ook niet, maar volgens hun wetgeving wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:51 schreef Chef_M het volgende:
Cannabis is zowieso beter in alle opzichten dan alcohol.
[..]
Ik weet niet wat jij rookt als je daar bent, maar dat is geen onschuldige joint.
Heb je het ooit welleens geprobeerd?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:04 schreef nodig het volgende:
Mensen doen maar maar ik begin er niet aan.
Ook niet aan roken trouwens.
Als ie er niet aan is begonnen lijkt me van niet he.quote:
Het kan dat hij het ooit welleens gedaan heeft en er verder dus niet meer aan begint?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ie er niet aan is begonnen lijkt me van niet he.
Nope, was ik ook niet van plan. Ken genoeg rokers maar er zitten er weinig bij die niet willen stoppen..quote:
gewoon jonko klappen dan toch, niet verslavend je weetquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Nope, was ik ook niet van plan. Ken genoeg rokers maar er zitten er weinig bij die niet willen stoppen..
Als je niet weet wat het is kan je het ook niet missen
Dat snap ik, er zijn ook dingen die ik niet wil/ga proberenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Nope, was ik ook niet van plan. Ken genoeg rokers maar er zitten er weinig bij die niet willen stoppen..
Als je niet weet wat het is kan je het ook niet missen
Op FOK! natuurlijk altijd rokers bashen heaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:15 schreef aequus het volgende:
[..]
Dat snap ik, er zijn ook dingen die ik niet wil/ga proberen![]()
Ik hoop alleen dat je niet zo iemand bent die Rokers gaat bashen/zeiken etc
wat ken jij voor pussies. als je wilt stoppen gewoon cold turkey een op andere dagquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:16 schreef nodig het volgende:
Maar de meeste die ik ken hebben al een keer geprobeerd om te stoppen wat hun natuurlijk mislukte, hele schema's van ja dan ga ik 2 peuken op een dag en dan 1 en dan 0
Cannabis heeft echt wel positieve werking hoor, alleen je moet het niet gaan roken idd. Slecht voor je longen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:36 schreef TienVingers het volgende:
Het is allemaal ongezond als je er teveel van neemt (sowieso als ergens 'te' voor staat is het niet goed), maar alcohol is tot in zekere mate wél gezond (1 of 2 glazen per avond) en wiet en de meeste harddrugs zijn ook bij 1 of 2 porties per avond/dag niet gezond
Voegt het dan wat toe aan je gezondheid?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:40 schreef Jonkowise het volgende:
[..]
Cannabis heeft echt wel positieve werking hoor, alleen je moet het niet gaan roken idd. Slecht voor je longen.
Hoe Will jij anders dan roken cannabis tot je nemen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:40 schreef Jonkowise het volgende:
[..]
Cannabis heeft echt wel positieve werking hoor, alleen je moet het niet gaan roken idd. Slecht voor je longen.
Eten?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe Will jij anders dan roken cannabis tot je nemen?snuivend?
Eten, vaporizen, olievorm, you name it...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
niet eens proberen? geloof me dan gebeurt er echt niks. ik spreek uit mijn eigen ervaring en uit ervaring van anderenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:04 schreef nodig het volgende:
ja maar alles is ongezond als je er teveel van neemt. koffie en red bull ookquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:36 schreef TienVingers het volgende:
Het is allemaal ongezond als je er teveel van neemt (sowieso als ergens 'te' voor staat is het niet goed), maar alcohol is tot in zekere mate wél gezond (1 of 2 glazen per avond) en wiet en de meeste harddrugs zijn ook bij 1 of 2 porties per avond/dag niet gezond
AMENquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:39 schreef msacras het volgende:
Ik sta positief tegenover wiet, gebruik het zelf ook wel eens, maar wel met mate. Ik vind het trouwens ook vreemd dat wiet een veel negatiever imago heeft dan alcohol, terwijl alcohol zo veel slechter voor je is en veél meer problemen veroorzaakt.
2 glazen alcohol per dag, elke dag, lijkt me niet bijster gezond. En dan hangt het er ook wel vanaf wat voor drank en hoe groot de glazen zijn. Alcohol kán positieve effecten op je gezondheid hebben, maar dit geld alleen bij volwassenen (25+ ongeveer), die verder ook een gezonde conditie hebben, en dan zeker alcohol met mate nuttigen. En laten we eerlijk wezen, de meeste mensen die alcohol nuttigen (en dan zeker niet met mate) voldoen niet aan deze criteria. Daarbij wegen de positieve effecten niet op tegen de negatieve.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:36 schreef TienVingers het volgende:
want alcohol (een gif) voegt wel iets toe? los van mijn houding tegenover alcohol, gewoon vanuit een objectief standpunt. als wiet (een natuurlijke, niet giftige substantie) niet goed is is alcohol dat ook nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:41 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Voegt het dan wat toe aan je gezondheid?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:04 schreef nodig het volgende:
van een pure wordt wel meteen ape stoned. T is n mooi plantje. Dit jaar ook weer vijf neer zetten en dan aan t eind van t jaar lekker paffen!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:16 schreef Sjeenkske het volgende:
De Nederlandse manier om wiet met shag te vermengen in een vloei is een ongezonde manier. De negatieve bijwerkingen van shag geven de wiet een slechte bijsmaak. En puur is weer te duur om te roken.
Simpele zielquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
Eten, drinken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ditquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:35 schreef LookAtMe het volgende:
Zolang mensen anderen en zichzelf er niet mee lastig vallen vind ik het prima.
quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 09:55 schreef hylian het volgende:
Ik drink zelf alleen, al dat andere bij mij niet gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |