quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Studenten van BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ zijn ook onderweg.
Bosporus Universiteitquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:05 schreef yvonne het volgende:
Zouden jullie deturkse teksten ook in het nederlands kunnen plaatsen, bedankt
Ik dacht dat dat een vrouwelijke toerist was? Dan zal ik het wel verkeerd hebben gelezen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een van de bevestigde doden is inderdaad door een pantservoertuig overleden. Dat zal hem dus wel zijn.
#OccupyGezi MT @WoodsieLord: 2 dead named, 26 year old Aylin under an armored vehicle and @keremck from apparently heart attack.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:08 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een vrouwelijke toerist was? Dan zal ik het wel verkeerd hebben gelezen.
Zelfs Konya.. of all placesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:10 schreef ACT-F het volgende:
Ik ben inmiddels de tel kwijt van het aantal steden die meedoen aan de protesten. Ik zie nu net Muğla voorbij komen. Eerder ook Çanakkale.
Ja, hier heb ik foto's van geplaatst hier.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
#OccupyGezi MT @WoodsieLord: 2 dead named, 26 year old Aylin under an armored vehicle and @keremck from apparently heart attack.
https://twitter.com/iyad_elbaghdadi
Deze tweet was nog in de avond. Dit waren de eerste 2 geregistreerde doden.
Die met die rare wonden was dus de 26-jarige Aylin.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:12 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, hier heb ik foto's van geplaatst hier.
Ik had een filmpje gezien van haar, waar we met stuiptrekkingen op de grond lag.. ik denk niet dat ik dat ooit nog ga vergeten. En ik heb hele erge dingen gezien...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die met die rare wonden was dus de 26-jarige Aylin.
Overreden door een pantservoertuig van de regering
Toch wel bizar, toen je vanochtend dit topic opende wou ik nog reageren met 'wat een een non-nieuws, wat boeit een kleine demonstratie om een paar bomen nou in Turkije, zelfs in Nederland zou dat niet eens het nieuws halen...' Had niet gedacht dat het zo snel zou groeien naar een veel breder protest.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:07 schreef Theoden het volgende:
[..]
Dit kan nog wel eens flinke gevolgen gaan hebben. Er is namelijk nog steeds geen einde gemaakt en er gaan steeds meer mensen de straat op. Morgen zullen er in alle grote steden grote protesten plaatsvinden.
Vooral (Turkse) social media, Ulusal kanal, vrienden en familie in Turkije.quote:
Ja, en dat het waarschijnlijk gewoon de hele nacht door gaat zegt ook wel iets.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:19 schreef yvonne het volgende:
Sjezus, dit gaat wel enorm snel én uitgebreid.
Dit gaat niet meer om het park. Het volk steunt erdogan niet, en iedereen grijpt nu zijn kans om dat te uitten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:20 schreef MouzurX het volgende:
Zou best grappig zijn als er een gigantische revolutie komt in turkije en erdogan wordt afgezet... allemaal doordat hij persée een park wilde dempen.
Twitter, Reuters+googlequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |