Xcom is een hele toffe gamequote:
Xcom wil je wel spelen hoorquote:
quote:
X-Com is tof iddquote:
Ik had stiekem gehoopt op Move support bij deze game.. Maar helaasquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:55 schreef Altron het volgende:
[..]
[..]
X-Com is tof idd
Gewoon weer lekkere ouderwetse gameplay , heerlijk.
Al vind ik hem op de pc 10x lekkerder spelen , dit soort spellen hoor je ook te spelen op de pc , maar goed , bij gebrek aan beter dan maar
X-com was idd heel tof al had er wel meer shit om uit te vinden en te maken in mogen zitten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:55 schreef Altron het volgende:
[..]
[..]
X-Com is tof idd
Gewoon weer lekkere ouderwetse gameplay , heerlijk.
Al vind ik hem op de pc 10x lekkerder spelen , dit soort spellen hoor je ook te spelen op de pc , maar goed , bij gebrek aan beter dan maar
quote:
Het is je vergeven Reintji!quote:
Het ruikt hier wel fris opeensquote:
Ik ben de laatste tijd ook veel meer bezig op de PC. FTL snoept af en toe een uurtje bij me weg en gisteren een paar uur in Unepic gestopt. Erg toffe 2d RPG style game.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:55 schreef Altron het volgende:
Bleh..
Heb zin om The Division te spelen op de ps4
Lijkt me echt een toffe game. ( gaat alleen nog wel effe duren ben ik bang... )
Sowieso weer effe lekker op een console spelen , speel eigenlijk alleen nog maar games op de pc als ik alleen ben.
En in het weekend met een paar maten af en toe nog eens op de Ps3/snes
Maar goed, binnenkort komt Rome Total War 2 uit op de pc , daar ben ik wel effe zoet mee.
Hmm nice.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd ook veel meer bezig op de PC. FTL snoept af en toe een uurtje bij me weg en gisteren een paar uur in Unepic gestopt. Erg toffe 2d RPG style game.
Voor die 7 euro kan je bijna geen miskoop doen. Leuke humor, goede uitdaging en het speelt prima.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:01 schreef Altron het volgende:
[..]
Hmm nice.
Zal die eens effe checken.
Achja , binnenkort ook nog GTA-5 voor de ps3.
Die koop ik ook wel effe denk ik.
7 euro is niets idd , zal hem eens effe proberen van het weekend.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Voor die 7 euro kan je bijna geen miskoop doen. Leuke humor, goede uitdaging en het speelt prima.
Oh, en gisteren eindelijk begonnen met MGS2 op de Vita.. Goed voor de game uurtjes als je je niet goed voelt
Ik zit nu in een dikke verbouwing waardoor ik niet relaxed voor m'n tv kan zitten om te gamen. Vita pak ik dan wat eerder. Trouwens een erg fijn apparaat hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:08 schreef Altron het volgende:
[..]
7 euro is niets idd , zal hem eens effe proberen van het weekend.
Had afgelopen weekend nog met 2 maten Sacred Citadel gespeeld op de ps3, lekkere hack&slash en die gfx style is wel tof imo , was ook voor 7,50 euro ipv 15 euro.
Heerlijk om een middag mee te vullen met wat chips en drinken iig
Kheb zelf geen Vita , mn laatste handheld die ik ooit gekocht heb is de dsi , puur voor op vakantie.
Dat ding raak ik thuis nooit aan.
Jupzquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Jupz
-edit en eigenlijk is dat de enige console waar ik spijt van heb dat ik em gekocht heb.
Nee, heb hem ook niet meer aangehad. Kwam em laatst nog tegen maar meh..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:26 schreef Reintji het volgende:
[..]
En mijn FC nog niet toegevoegd, maar hij ligt waarschijnlijk toch te verstoffen. Hoe is het met je SNES?
OMGquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:15 schreef Poit het volgende:
[..]
-edit en eigenlijk is dat de enige console waar ik spijt van heb dat ik em gekocht heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |