haha dat zei ik dus een tijdje terug hierquote:Op maandag 10 juni 2013 13:32 schreef Altron het volgende:
Zat gisteren effe te zappen op tv , stuitte ik op InsideGamer..
Wat is dat een tenenkrommend slecht programma zeg , dat wijf ook...wtf..
Haha , ja echt bizar.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
haha dat zei ik dus een tijdje terug hierIk kwam er ook toevallig al zappend langs
als ik mij niet vergis was dat 2 juni
tja zo vaak werk ik niet op zondag avond dat ik dat nog kan onthouden.
Zat dat wijf weer 10x in een zin te verkondigen dat ze een vriendje had? Zo niet boeiend op dat in zo'n programma te vermelden.
Ah nog slechter dan toen ik keekquote:Op maandag 10 juni 2013 14:14 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha , ja echt bizar.
Gisteren ook , ze is heel de tijd aan het woord , maar het gaat totaal niet over die games zelf omdat ze geen flauw benul heeft waar die games over gaan of hoe ze er uberhaupt uitzien.
Dude ik stond daar te verkopenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:21 schreef AQuila360 het volgende:
WEER IETS VOOR FRUIT ALLEEN!
Ik heb nog niet gekeken maar ben benieuwd welke goeie koopjes die deze keer heeft!
KAN HET BETER DAN 3 RARE crash bandicoot games voor 37 euro
Het is ook nog in EINDHOVEN OOK
GAST!quote:
Ik zal t filmie es checken, ik was er pas om 12 ofzoquote:Op maandag 10 juni 2013 20:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
GAST!
Heb je hem gezien! Je had hem zo een rare (maar stiekum niet rare) PS2 game kunnen verkopen voor veel!@
25e voor alleen de cubequote:Op maandag 10 juni 2013 21:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow god hier gaan we![]()
Een busted up saturn voor 40eeen crapgenesis game voor 8
en Kevin zoekt een Gamecube (die wij overigens voor een tientje hadden staan inc controller en kabels).
LATEN WE KIJKEN WAT HIJ ER VOOR BETAALD HEEFT LIEVE KIJKBUISKINDERTJES!
Die Game Gear games zijn allemaal reseals overigens. Heb ik die beste man nog gevraagd.
Haha hij interviewt John ff Geurilla styleLeuk
Niet zo best. Jammer om te zien dat ze denken dat ze er nog wel een euro af hebben geluld terwijl de reseller echt 80% marge pakt op zn geresealde gba gamesquote:
Neem hem een keer mee op sleeptouw en maak er een item van voor op z'n site!quote:Op maandag 10 juni 2013 21:19 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Niet zo best. Jammer om te zien dat ze denken dat ze er nog wel een euro af hebben geluld terwijl de reseller echt 80% marge pakt op zn geresealde gba gamesDat soort kopers (en verkopers) slopen de markt. Bah.
Ik had echt een monsterhaul afgelopen zondag. Boxed pokemon en megaman games voor een euro, ffvii en ffviii voor 2 tientjes bij elkaar en iets van 10 gb classic games (alleen toptitels) voor 15e oid. Daarnaast nog wat psx en snes titels. Goeie dag.
Beter spring ik voor de trein AQquote:Op maandag 10 juni 2013 21:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Neem hem een keer mee op sleeptouw en maak er een item van voor op z'n site!
Ik kan jullie in contact brengen
LAAT ME WETEN
Is dat een nee?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Beter spring ik voor de trein AQ
hij heeft nog een badguy nodig voor de nieuwe film.quote:
Ik gooi je wel onder de mom van zelf beschermingquote:Op maandag 10 juni 2013 22:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Beter spring ik voor de trein AQ
jeeeej spellen downloaden die ik niet speelquote:
was jij niet degene met een van de grootste steamlijsten qua games...?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:44 schreef Tain het volgende:
[..]
jeeeej spellen downloaden die ik niet speel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |