Ging dan eerder DK spelenquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou vooruit je mag best je nagels lakken dan ...
Nice!quote:
Jaquote:
Remember Me ziet er inderdaad tof uit, heel cool dat futuristische Parijs!quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:59 schreef Wiebeldak het volgende:
Remember me besteld op play-asia. Lekker goedkoop en regio vrij. Hoop dat ik hem snel binnen heb want dat genre houd ik ontzettend van.
Furminatorquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja
Ik heb net de furminator op de katten gebruikt dus er ligt mega veel haar, als die pakketjsman nou ff komt kan dat ding mooi aan de slag
Jawelquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Furminator
Is je pakjesman al langs geweest?
Hoe zit het met de herrie? Mijn kat is echt als de dood voor de normale stofzuiger...quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JawelEn roomba is opgeladen en is net paar min geleden begonnen met schoonmaken! Mijn kat vind hem geweldig en volgt hem de hele tijd, en dan draait dat ding zich om en rijdt hij terug en dan springt kat snel weg
maar hij huppelt er vrolijk achteraan dus gelukkig is hij niet bang.
Andere kat is nog aan het toekijken maar dat is soberso een scheiterd
hij maakt wel geluid maar veel minder dan mijn normale stofzuiger! mijn ene kat is als de dood voor de stofzuiger en de ander rent er ook voor weg maar zit niet te bibberen. De kat die altijd heel bang is zit nu heel rustig buiten op het balkon (van stofzuiger zit hij altijd met oortjes helemaal plat enzo) dus ik denk dat hij het na paar keer al lang al niet meer erg zal vinden, en die andere kat huppelt er dus achteraanquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoe zit het met de herrie? Mijn kat is echt als de dood voor de normale stofzuiger...
Tsk pffttt tsssskkk!!!!quote:
Gelijk scheidenquote:
Stofzuigen doe ik meestalquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit is geen speelgoed, hierdoor hoeft zij ook minder werk te doen
Dan ben jij degene die over t type stofzuiger gaat en niet zijquote:
die prijzen :|quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan ben jij degene die over t type stofzuiger gaat en niet zij
Roomba is hier weer fijn bezig
Had hem gister aangezet omdat ik geen zin had om te wachten tot hij helemaal opgeladen was, wou zien dat wij deed, maar toen was hij dus wel ergens halverwege het huis leeg![]()
![]()
Nu is hij een volledig rondje aan het doen
Dude.... Voor 300 euro NOOIT meer stofzuigenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:19 schreef Misan het volgende:
[..]
die prijzen :|
voor een stofzuiger 300-800 euro lappen![]()
Mja t is wel aardig wat geld, maar imho is t het wel waardquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:19 schreef Misan het volgende:
[..]
die prijzen :|
voor een stofzuiger 300-800 euro lappen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |