abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127239927
Ik heb een aantal dagen geleden via de gemeente mijn GBA adres gewijzigd naar mijn nieuwe woonadres. Nu probeer ik via Mijn DUO ook mijn "Woonadres studiefinanciering" te wijzigen maar dit lukt niet.

Ik heb overal al gekeken op verschillende fora. Ook heb ik het op verschillende manieren geprobeerd te wijzigen (een voor een, of allemaal tegelijk). Maar het wil niet lukken.

Ik hoop dat er hier iemand is die dit ook heeft meegemaakt of weet hoe ik dit kan oplossen. Want als ik dit niet op tijd oplos krijg ik problemen met de huurbaas ;)
  vrijdag 31 mei 2013 @ 09:43:25 #2
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_127239993
Na 2 seconden googelen:

quote:
Verhuisd
Ga je verhuizen binnen Nederland? Geef dan je adreswijziging binnen vijf dagen na de verhuizing door aan de gemeente. De gemeente geeft je nieuwe adres automatisch aan DUO door.

Let op: Verandert door de adreswijziging je woonsituatie (van thuiswonend naar uitwonend of andersom), dan moet je dat wel apart doorgeven via Mijn DUO. Je hebt recht op een uitwonendenbeurs als je op de 1e van de maand uitwonend bent.
http://www.duo.nl/particu(...)ziging_doorgeven.asp
pi_127240044
quote:
Ja denk je dat ik dat zelf nog niet gevonden had en geprobeerd. Als ik inlog op Mijn DUO staan er 3 adressen:

- GBA adres
- Woonadres studiefinanciering
- Postadres

Het GBA adres is veranderd naar mijn nieuwe woonadres (wat dus goed is) alleen de andere 2 niet. Wel kan ik mijn postadres zelf wijzigen maar het wijzigen van mijn "Woonadres studiefinanciering" lukt niet.
pi_127240083
Heb je al gebeld?
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_127240122
quote:
3s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 09:47 schreef Deetch het volgende:
Heb je al gebeld?
Nee ik heb nog niet gebeld. Wel een e-mail gestuurd waar ik geen reactie op krijg. Ik zal aan het eind van de middag wel eens gaan bellen maar hoopte dat ik het op deze manier sneller opgelost kon krijgen.
pi_127240144
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 09:49 schreef joepkee het volgende:

[..]

Nee ik heb nog niet gebeld. Wel een e-mail gestuurd waar ik geen reactie op krijg. Ik zal aan het eind van de middag wel eens gaan bellen maar hoopte dat ik het op deze manier sneller opgelost kon krijgen.
Zelfs geen standaard antwooord? Dat is niet netjes. Maar het oude spreekwoord geldt nog steeds: De beller is sneller
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  vrijdag 31 mei 2013 @ 09:57:04 #7
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_127240321
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 09:45 schreef joepkee het volgende:

[..]
maar het wijzigen van mijn "Woonadres studiefinanciering" lukt niet.
Wat gebeurt er als je op 'wijzigen' --> 'woonadres studiefinanciering' klikt dan?
pi_127240854
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 09:57 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Wat gebeurt er als je op 'wijzigen' --> 'woonadres studiefinanciering' klikt dan?
Daar kun je alleen je woonadres wijzigen naar een adres in het buitenland.

Maar ik heb zojuist gebeld naar DUO en hun wisten mij te vertellen dat hun servers pas de wijzigingen doorvoeren in het weekend dus nu moet ik maar afwachten tot maandag.

Bedankt voor de hulp allemaal en ik nu maar afwachten tot maandag.
pi_127240873
quote:
3s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 09:47 schreef Deetch het volgende:
Heb je al gebeld?
Dit.

Toen mijn vrouw een paar jaar geleden verhuisde van een studentenhuis en bij mij introk konden ze het telefonisch per direct wijzigen, je krijgt dan gewoon een bevestiging thuisgestuurd per post :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')