Als ik niet teveel gas geef dan valt de herrie nog wel mee en dat bespaart ook benzine.quote:Op zondag 2 juni 2013 05:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is gewoon erg. Vul het gewoon op met iets ofzo... Je blijft toch niet met zo'n gat rondrijden?
Je rijdt voor aap... iedereen hoort dat jij het bent. Doe er gewoon wat aan.quote:Op zondag 2 juni 2013 05:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als ik niet teveel gas geef dan valt de herrie nog wel mee en dat bespaart ook benzine.
Nee hoor, het is maar 1.4 maar nu lijkt het 2.6quote:Op zondag 2 juni 2013 05:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je rijdt voor aap... iedereen hoort dat jij het bent. Doe er gewoon wat aan.
Oké, dan niet.quote:Op zondag 2 juni 2013 05:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee hoor, het is maar 1.4 maar nu lijkt het 2.6
Natuurlijk ben ik eigenwijs. Anders had ik ook allang nieuwe broeken gekochtquote:Op zondag 2 juni 2013 05:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Typische reactie van een eigenwijze muts.
Wat hebben broeken ermee te maken?quote:Op zondag 2 juni 2013 05:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik eigenwijs. Anders had ik ook allang nieuwe broeken gekocht.
Nouja daardoor snap je niet waar ik naar refereerde en dan moet ik het gaan uitleggenquote:Op zondag 2 juni 2013 05:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
In de KLB meestal niet meer, is dat een probleem?
Ik ben allergisch voor mensen die dingen gaan uitleggen.quote:Op zondag 2 juni 2013 05:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja daardoor snap je niet waar ik naar refereerde en dan moet ik het gaan uitleggen
Dan is het maar goed dat je niet ergens op geklikt hebtquote:Op zondag 2 juni 2013 05:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor mensen die dingen gaan uitleggen.
Duh, nadat de 1e keer mijn CD spelert op afstand openging , vertrouw ik geen enkele link meer.quote:Op zondag 2 juni 2013 05:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat je niet ergens op geklikt hebt.
Die ging naar een topic op FOK! hoorquote:Op zondag 2 juni 2013 05:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Duh, nadat de 1e keer mijn CD spelert op afstand openging , vertrouw ik geen enkele link meer.
Was het wel het goede?quote:Op zondag 2 juni 2013 05:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die ging naar een topic op FOK! hoor.
Ja hoor, was gewoon om aan te geven dat je wel gelijk had met dat eigenwijze muts gedeelte. Anders had ik naar aanleiding daarvan wel een nieuwe broek gekochtquote:
Ik blijf bijleren op dit forum.quote:Op zondag 2 juni 2013 06:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja hoor, was gewoon om aan te geven dat je wel gelijk had met dat eigenwijze muts gedeelte. Anders had ik naar aanleiding daarvan wel een nieuwe broek gekocht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |