als je hommo bent blijkbaar welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:53 schreef Apuleius het volgende:
Ja, vreselijk zeg om naar de kont van een vrouw te moeten kijken.
pic's or it did not happen!!!! afkomen met die bilspleet!!!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:56 schreef AdoraBelle het volgende:
Dat heb ik ook zo vaak als ik buk of als ik ergens zit.
Of je piemel er tegenaan duwen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:56 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat maakt dat nou uit dat haar bilspleet te zien is? Dat heb ik ook zo vaak als ik buk of als ik ergens zit. Je kunt toch ook gewoon een andere kant op kijken?
Dit is niet een foto van mij, maar dit meisje draagt dezelfde jeans als die ik ook heb. En bij mij ziet het er ook ongeveer zo uit ben ik bang.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:08 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
pic's or it did not happen!!!! afkomen met die bilspleet!!!
Dit soort banaliteiten konden nooit lang uitblijven natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dit is niet een foto van mij, maar dit meisje draagt dezelfde jeans als die ik ook heb. En bij mij ziet het er ook ongeveer zo uit ben ik bang.
[ afbeelding ]
Ik dacht er direct aan toen ik de TT las.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit soort banaliteiten konden nooit lang uitblijven natuurlijk. Het heeft nog lang geduurd.
Ziet er toch niet uit zoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dit is niet een foto van mij, maar dit meisje draagt dezelfde jeans als die ik ook heb. En bij mij ziet het er ook ongeveer zo uit ben ik bang.
[ afbeelding ]
Als ik zoiets zie krijg ik de neiging om er propjes papier in te schietenquote:
Ik kom dit nooit tegen, af en toe een klein beetje maar nooit zo erg.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:34 schreef cvboer het volgende:
[..]
Als ik zoiets zie krijg ik de neiging om er propjes papier in te schieten
Ik wil het ook niet zien. Vroeger in de klas had ik zo'n meisje voor me zitten, daar zag je de hele grand canyon ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:37 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Ik kom dit nooit tegen, af en toe een klein beetje maar nooit zo erg.
Was ze ook nog lelijk? Als iemand lelijk is en zoiets heeft maakt dat het altijd 10x erger naar mijn idee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:39 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet zien. Vroeger in de klas had ik zo'n meisje voor me zitten, daar zag je de hele grand canyon ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |